Ei tarvi jousia irrottaa. Täällähän on lukematon määrä kyllä ohjeita aiheeseen, helppoa kuin heinänteko, itse vaihdoin viimeksi vissiin varttitunnissa molemmat kun on joutunu harjottelemaan
Tue sitä tukivartta jollain kumminkin ettei pääse jousi pullahtamaan pois.
Itse olen laittanut tunkin tukivarren alle jota sitten ole helpotellut riittävästi. Jokuhan tosin sanoi vaihtaneensa kumin ottamatta edes rengata pois
Näet kumin kunnon helposti, kun avaat konepellin ja panet jonkun käänteleen rattia, Kumin hajotessa etuiskarin yläpää irtoaa korista. Koska iskari on samalla
eräänlainen ohjaava "nivel" keulasta voi kuulua monenlaista kolinaa ja jympsähtelyä, iskari tietenkin on pois pelistä.
Muuten helppo homma mutta ainakin allekirjoittaneella iskarin varret ponnistivat ulos niin nopsasti, että piti olla kaksi kaveria vaihtamassa. Toinen painoi iskarin varren tapilla alas ja toinen nappasi äkkiä kumihässäkän välistä pois. Asentaessa sama homma eli iskari alas ja äkkiä kumi väliin. Toinen puoli meni suht' nätisti mutta toisella puolella varsi ei heti osunut reikäänsä ja turatessa meni varttitunnin verran.