Laturiksi tilasin alkujaan AL33X mallin, 90amp sisäisellä säätimellä, kun piti olla bolt-on jonkun vanhan postauksen perusteella. Eihän se sitten passannut kiristimen reikien ollessa väärällä sivulla ja tarkka silmäisimmät jo bongasikin että uuden laturin hihnapyöräkin on asennettu tehtaalla väärin, prikka laturin ja pyörän välissä eikä mutterin alla jolloin hihnalinja väärä.
Jatkoin etsimistä niin löytyi sitten pari vaihtoehtoa jossa pitäisi olla sama runko kuin orkkiksessa ja vaarnat johdoille, ei tahdo uudet 25mm2 johdot mahtua mihinkään pieneen muoviliittimeen. Tilasin jo testiin tuon 65amp version.
120amp BV PSH 565.003.120.010
65amp BV PSH 585.003.065.011
Kaiken muun sekoilun ohessa koittanut ruuvailla konehuonetta nippuun ja alkaakin olla suurimmat tehtynä.
Kaasarien asennukseen piti väännellä yksi 12mm "special tool", toimi hyvin tarkoitukseensa.
Tehtyä:
Kaasarit
Pakoputki
Lämpösuojat
Kardaani
Bensapumppu
Bensalinjat
Tulpanjohdot
E-Spark moduulin johdotus
Nesteletkut
Ohjaustehostin
Akkukaapelit
Laturin johdotus 25mm2 + lämpökääre
Käsijarru
Puuttuu:
Boosterille 12mm vahvistettu letku, mistä/mitä?
Öljyt joka paikkaan
Jarrujen/kytkimen ilmaus
Jäähdyttimen asennus + nesteet
Virranjakajan ajoitus

Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
MB W108 250S '67
Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
Skoda Superb 2.0TDI DSG '11
MZ RT 125/3 '62