w211 airmatic arnott takapussit
w211 airmatic arnott takapussit
Hyvä vaihtoehto oem takapusseille ilman paineakkuja
http://www.arnottindustries.com/part_ME ... id785.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.arnottindustries.com/part_ME ... id785.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Euroiksi muutettuna tuo hinta on 583€, eli noin 292€/kpl. KL-varaosista saa yhden ilmajousen hintaa 883€. On siinä vähän eroa hinnassa.
Onko kukaan tilannut näitä aiemmin? Paljonkohan tulee rahdin hinnaksi?
Entä mitäköhän eroa näillä on alkuperäisosiin?
Omassa autossa vuotaa vasen takailmapalje sen verran, että sen joutuu pian uusimaan, eikä tuo KL-varaosien hinta hirveesti houkuttele sitä sieltä ostamaan..![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Onko kukaan tilannut näitä aiemmin? Paljonkohan tulee rahdin hinnaksi?
Entä mitäköhän eroa näillä on alkuperäisosiin?
Omassa autossa vuotaa vasen takailmapalje sen verran, että sen joutuu pian uusimaan, eikä tuo KL-varaosien hinta hirveesti houkuttele sitä sieltä ostamaan..
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
E220CDI 2013 (w212 fl)
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Oletko tarkistanut että se on varmasti palje joka vuotaa eikä se alumiininen lisäilmasäiliö. Alumiinisäiliöstä syöpyy kumiletkun juuresta se liitos. Alumiini-hitsaustaitoinen korjaa natsan helposti ja edullisesti. Itsellä oli tuo vika.arto79 kirjoitti:Euroiksi muutettuna tuo hinta on 583€, eli noin 292€/kpl. KL-varaosista saa yhden ilmajousen hintaa 883€. On siinä vähän eroa hinnassa.
Onko kukaan tilannut näitä aiemmin? Paljonkohan tulee rahdin hinnaksi?
Entä mitäköhän eroa näillä on alkuperäisosiin?
Omassa autossa vuotaa vasen takailmapalje sen verran, että sen joutuu pian uusimaan, eikä tuo KL-varaosien hinta hirveesti houkuttele sitä sieltä ostamaan..
W639
Re: w211 airmatic arnott takapussit
En ole vielä paikallistanut vuotoa. Saako tuon lisäilmasäiliön erikseen vai kuuluuko se tuohon samaan pakettiin tuon ilmapalkeen kanssa? En oo ihan perillä tosta rakenteesta..HenttJa kirjoitti:Oletko tarkistanut että se on varmasti palje joka vuotaa eikä se alumiininen lisäilmasäiliö. Alumiinisäiliöstä syöpyy kumiletkun juuresta se liitos. Alumiini-hitsaustaitoinen korjaa natsan helposti ja edullisesti. Itsellä oli tuo vika.arto79 kirjoitti:Euroiksi muutettuna tuo hinta on 583€, eli noin 292€/kpl. KL-varaosista saa yhden ilmajousen hintaa 883€. On siinä vähän eroa hinnassa.
Onko kukaan tilannut näitä aiemmin? Paljonkohan tulee rahdin hinnaksi?
Entä mitäköhän eroa näillä on alkuperäisosiin?
Omassa autossa vuotaa vasen takailmapalje sen verran, että sen joutuu pian uusimaan, eikä tuo KL-varaosien hinta hirveesti houkuttele sitä sieltä ostamaan..
Pitääpi selvitellä asiaa.
E220CDI 2013 (w212 fl)
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
Re: w211 airmatic arnott takapussit
arto79 kirjoitti:En ole vielä paikallistanut vuotoa. Saako tuon lisäilmasäiliön erikseen vai kuuluuko se tuohon samaan pakettiin tuon ilmapalkeen kanssa? En oo ihan perillä tosta rakenteesta..HenttJa kirjoitti:Oletko tarkistanut että se on varmasti palje joka vuotaa eikä se alumiininen lisäilmasäiliö. Alumiinisäiliöstä syöpyy kumiletkun juuresta se liitos. Alumiini-hitsaustaitoinen korjaa natsan helposti ja edullisesti. Itsellä oli tuo vika.arto79 kirjoitti:Euroiksi muutettuna tuo hinta on 583€, eli noin 292€/kpl. KL-varaosista saa yhden ilmajousen hintaa 883€. On siinä vähän eroa hinnassa.
Onko kukaan tilannut näitä aiemmin? Paljonkohan tulee rahdin hinnaksi?
Entä mitäköhän eroa näillä on alkuperäisosiin?
Omassa autossa vuotaa vasen takailmapalje sen verran, että sen joutuu pian uusimaan, eikä tuo KL-varaosien hinta hirveesti houkuttele sitä sieltä ostamaan..
Pitääpi selvitellä asiaa.
Joo ei saa säiliöitä erikseen. Saippuavettä tai jotain muuta vuodonilmaisinta kohteeseen niin vuotokohta löytynee kyllä.
W639
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Onko kukaan asennuttanut näitä arnottin takapusseja megeensä?
Mietin vain että löytyskö Oulun seudulta esimerkiksi pajaa joka nää suostuis laittamaan alle niin ettei mee hommat keturalleen. Mitenhän Veho suhtautuu tämmösiin erimallisiin osiin.
Mietin vain että löytyskö Oulun seudulta esimerkiksi pajaa joka nää suostuis laittamaan alle niin ettei mee hommat keturalleen. Mitenhän Veho suhtautuu tämmösiin erimallisiin osiin.
W246 B 180 BE
X243 EQB350 4-matic
ex-W211 E320 CDI
ex-W202 C230 Kompressor
X243 EQB350 4-matic
ex-W211 E320 CDI
ex-W202 C230 Kompressor
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Mulla vaihdettiin arnottin takailmapussit veholla, korjauksesta on nyt kaksi kuukautta aikaa, autolla ajettu ehkä 1500km. Tänä aamuna tuli visit workshopmittariin ja perä vaihteeksi taas tontissa.
Takaa suhisee..... ![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)
![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)
W211 E320CdiT Avantgarde AirMatic
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Mulla hitsattiin heinäkuun aikana nuo vuotavat lisäilmasäiliöt ja hyvin on pelannut sen jälkeen.
E220CDI 2013 (w212 fl)
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Tuliko kokemusta arnottsin "rajoitetusta elinikäisestä" takuusta? Vai miten hoidit asian kuntoon?S600L kirjoitti:Mulla vaihdettiin arnottin takailmapussit veholla, korjauksesta on nyt kaksi kuukautta aikaa, autolla ajettu ehkä 1500km. Tänä aamuna tuli visit workshopmittariin ja perä vaihteeksi taas tontissa.Takaa suhisee.....
W211 E320 CDI airmatic -03
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Mulla olis hyvännäköiset lisäilmasäiliöt jouten. Ovat vielä kiinni vanhoissa palkeissa. Otin talteen, kun Saksasta tuotuun S211 2007 airmaticiin vaihdettiin uudet palkeet taakse.arto79 kirjoitti:Saako tuon lisäilmasäiliön erikseen vai kuuluuko se tuohon samaan pakettiin tuon ilmapalkeen kanssa?
Ajossa:
W208 230K Cabrio
R170 320
W447 Vito
W208 230K Cabrio
R170 320
W447 Vito
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Juu ei ollu arnoteissa mitään vikaa, oli vain ilmaletku irronnu ilmapalkeesta takaa, jäänyt asentajalla varmaan löysälle. Hyvin on pelannu arnottit, kovillakaan pakkasilla ei laske vaikka olis pitempään parkissa.Ville V. kirjoitti:Tuliko kokemusta arnottsin "rajoitetusta elinikäisestä" takuusta? Vai miten hoidit asian kuntoon?S600L kirjoitti:Mulla vaihdettiin arnottin takailmapussit veholla, korjauksesta on nyt kaksi kuukautta aikaa, autolla ajettu ehkä 1500km. Tänä aamuna tuli visit workshopmittariin ja perä vaihteeksi taas tontissa.Takaa suhisee.....
![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
Siellä sivuilla oli maininta että tuo takuu ei koske eurooppalaisisa asiakkaita, niille oli laitettu joku aikaraja, olikohan kenties vuosi tai kaksi? t.teemu
W211 E320CdiT Avantgarde AirMatic
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Vielä lisäyksenä se, että noissa arnottin taka-ilmapusseissa ei ole niitä lisäsäiliöitä, niitä ei tarvita ollenkaan, käsittääkseni se mersun alkup. lisäsäiliö on se joka niitä ongelmia juuri aiheuttaa....
W211 E320CdiT Avantgarde AirMatic
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Alkuperäinen perusfarkun takajousi ei sisällä lisäilmasäiliöitä ja nuohan enimmäkseen perä maassa on (niitä on enemmän, siksi varmaan farkut huomataan). Eli ei se alkuperäinen tyypillisesti sen lisäilmasäiliön takia putoa pakkasilla.S600L kirjoitti:Vielä lisäyksenä se, että noissa arnottin taka-ilmapusseissa ei ole niitä lisäsäiliöitä, niitä ei tarvita ollenkaan, käsittääkseni se mersun alkup. lisäsäiliö on se joka niitä ongelmia juuri aiheuttaa....
Miten päättelit että Arnottit ei tarvitse lisäilmasäiliötä? Tulkitsen että Arimaticin tapauksessa nuo tinkivät siitä valittavasta jousituksen kovuudesta eli ne lisäilmasäiliöt kyllä tarvittaisiin jos samaan toimintaan tähdättäisiin mutta funktioita karsimalla voidaan osiakin karsia.
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Ei tarvitse lisäsäiliöitä, niin kun aiemmassa viestissäni kerroin minun autoon on asennettu arnottin taka-ilmapussit, autossa airmatic, alkuperäiset jouset ja lisäsäiliöt poistettiin ja asennettiin arnottin pussit. Eli lisäsäiliöitä ei ole ja kaikki säädöt toimii ihan samalla tavalla kun mersun alkup ilmapusseissa.DBFI kirjoitti:Alkuperäinen perusfarkun takajousi ei sisällä lisäilmasäiliöitä ja nuohan enimmäkseen perä maassa on (niitä on enemmän, siksi varmaan farkut huomataan). Eli ei se alkuperäinen tyypillisesti sen lisäilmasäiliön takia putoa pakkasilla.S600L kirjoitti:Vielä lisäyksenä se, että noissa arnottin taka-ilmapusseissa ei ole niitä lisäsäiliöitä, niitä ei tarvita ollenkaan, käsittääkseni se mersun alkup. lisäsäiliö on se joka niitä ongelmia juuri aiheuttaa....
Miten päättelit että Arnottit ei tarvitse lisäilmasäiliötä? Tulkitsen että Arimaticin tapauksessa nuo tinkivät siitä valittavasta jousituksen kovuudesta eli ne lisäilmasäiliöt kyllä tarvittaisiin jos samaan toimintaan tähdättäisiin mutta funktioita karsimalla voidaan osiakin karsia.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
W211 E320CdiT Avantgarde AirMatic
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Eli siis, comfort ja sport 1 -2 asennot , sekä korin nosto (lift) toimii aivan samalla tavalla kuin ennenkin. TUolta arnottin sivuilta voi ladata käyttöohjekirjan josta voi tutustua tarkemmin siihen miksi lisäsäiliöitä ei tarvita. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Arnott now offers a newly redesigned air spring for the rear of the Mercedes E-Class. These new rear air springs feature 4-ply Continental bladders, CNC machined crimping rings and a custom designed tapered piston for a comfortable ride. The Arnott Rear Air Spring simplifies installation by eliminating the O.E. Reservoir. These springs were engineered and assembled with pride in the USA. Arnott backs these with our Limited Lifetime Warranty!
https://www.arnottindustries.com/part_M ... id785.html" onclick="window.open(this.href);return false;
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Arnott now offers a newly redesigned air spring for the rear of the Mercedes E-Class. These new rear air springs feature 4-ply Continental bladders, CNC machined crimping rings and a custom designed tapered piston for a comfortable ride. The Arnott Rear Air Spring simplifies installation by eliminating the O.E. Reservoir. These springs were engineered and assembled with pride in the USA. Arnott backs these with our Limited Lifetime Warranty!
https://www.arnottindustries.com/part_M ... id785.html" onclick="window.open(this.href);return false;
W211 E320CdiT Avantgarde AirMatic
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 389
- Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22
Re: w211 airmatic arnott takapussit
mitä helvettiä joutuuko koko taka-akselin tiputtaa ku vaihtaa yleensäkki ilmapussit taakse?
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Ainakin, jos on airMatic!
Ajossa:
W208 230K Cabrio
R170 320
W447 Vito
W208 230K Cabrio
R170 320
W447 Vito
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Oonko ymmärtänyt oikein...
Taka-akselin joutuu tiputtamaan vain siksi, että saa sen OE. lisäilmasäiliön sieltä pois ja takaisin sinne.
Jos sieltä ottaa alkuperäiset puukkoa apuna käyttäen ja tilalle laitta ilman lisäilmasäiliöitä olevan, niin ei tarttistaan tiputtaa taka-apurunkoa.
Joo tosiaan se lisäilmasäiliö pehmentää ilmajousen ominaista progressiivista ominaisuutta. Mutta sen olemassaolo tai poisolo ei vaikuta näin käytössä juuri tuon taivaallista (oma kokemus Airmatic E).
Progressiivisen (=sisäänjouston voiman jäykistymisen ei-lineaarisesti) ei toivotun käytöksen voi eliminoida suunnittelemalla sen pusin sisään menevän "männän" laen muoto niin, ettei se käyttäydy progressiivisesti.
Ja kuten S600L copy-paste Arnotin sivuilta.. on Arnot suunnitellut jousen palkeen sisälle menevän "männän" juuri tuota progressiivisuutta rauhoittaen.
Taka-akselin joutuu tiputtamaan vain siksi, että saa sen OE. lisäilmasäiliön sieltä pois ja takaisin sinne.
Jos sieltä ottaa alkuperäiset puukkoa apuna käyttäen ja tilalle laitta ilman lisäilmasäiliöitä olevan, niin ei tarttistaan tiputtaa taka-apurunkoa.
Joo tosiaan se lisäilmasäiliö pehmentää ilmajousen ominaista progressiivista ominaisuutta. Mutta sen olemassaolo tai poisolo ei vaikuta näin käytössä juuri tuon taivaallista (oma kokemus Airmatic E).
Progressiivisen (=sisäänjouston voiman jäykistymisen ei-lineaarisesti) ei toivotun käytöksen voi eliminoida suunnittelemalla sen pusin sisään menevän "männän" laen muoto niin, ettei se käyttäydy progressiivisesti.
Ja kuten S600L copy-paste Arnotin sivuilta.. on Arnot suunnitellut jousen palkeen sisälle menevän "männän" juuri tuota progressiivisuutta rauhoittaen.
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Juuri näin. Se lisäilmasäiliölle menevä paineletku menee airMaticissa sen apurungon "ympäri". Varmaankin paineen saa pois oikeasta kohtaa puukottamalla tai *:lla, ja sitten letkun kimppuun.jvk210cdi kirjoitti:Oonko ymmärtänyt oikein...
Taka-akselin joutuu tiputtamaan vain siksi, että saa sen OE. lisäilmasäiliön sieltä pois ja takaisin sinne.
Ajossa:
W208 230K Cabrio
R170 320
W447 Vito
W208 230K Cabrio
R170 320
W447 Vito
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Sen letkun irrottaminen ilman väkivaltaa lisäilmasäiliön aluputkesta on poissuljettu yhtälö.
Letku vaurioituu, kun joutuu "tárpeetonta" voimaa käyttämään.
Letkun kyllä saa irti, mutta saa sen verran siipeensä, että ei varmaan pysy tiiviinä ellei letkua lyhennä.
Sopivan paksuisen tulpan kun sorvaa letkun sisään ja sen lisäksi vielä "vuotavaan" lisäsäiliön putkeen kiinni kahdella hyvällä putkiklemmarilla. Voi korjata paikanpäällä. Paineet otin *:lla pois. Renkaat tuettuna ajokorkeudelle.
Toimii.
PS. paineet saa myös 4,5 voltin littanalla paristolla vapauttamalla palkeen päällä olevasta venttiilistä.
Letku vaurioituu, kun joutuu "tárpeetonta" voimaa käyttämään.
Letkun kyllä saa irti, mutta saa sen verran siipeensä, että ei varmaan pysy tiiviinä ellei letkua lyhennä.
Sopivan paksuisen tulpan kun sorvaa letkun sisään ja sen lisäksi vielä "vuotavaan" lisäsäiliön putkeen kiinni kahdella hyvällä putkiklemmarilla. Voi korjata paikanpäällä. Paineet otin *:lla pois. Renkaat tuettuna ajokorkeudelle.
Toimii.
PS. paineet saa myös 4,5 voltin littanalla paristolla vapauttamalla palkeen päällä olevasta venttiilistä.
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Käsitin, että tässä ollaan vaihtamassa Arnotin tolppia alkuperäisten tilalle.
Minulla on muuten joutilaana lähes uudenveroiset lisäilmasäiliöt vielä kiinni poisotetuissa alkuperäisissä airMaticin pusseissa (S211)
Minulla on muuten joutilaana lähes uudenveroiset lisäilmasäiliöt vielä kiinni poisotetuissa alkuperäisissä airMaticin pusseissa (S211)
Ajossa:
W208 230K Cabrio
R170 320
W447 Vito
W208 230K Cabrio
R170 320
W447 Vito
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 389
- Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22
Re: w211 airmatic arnott takapussit
hah ite just paikkasin sen lisäilmasäiliön ja mahtu tulemaan pois sieltä ku vähä pakoputkee vänkäs alespäi.. ja ilmatki sain pois sieltä ku revin klemmarin sieltä jousen päästä pois ja raotti vähä letkuu ni tuli tyhjäks.pjj53 kirjoitti:Juuri näin. Se lisäilmasäiliölle menevä paineletku menee airMaticissa sen apurungon "ympäri". Varmaankin paineen saa pois oikeasta kohtaa puukottamalla tai *:lla, ja sitten letkun kimppuun.jvk210cdi kirjoitti:Oonko ymmärtänyt oikein...
Taka-akselin joutuu tiputtamaan vain siksi, että saa sen OE. lisäilmasäiliön sieltä pois ja takaisin sinne.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 389
- Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22
Re: w211 airmatic arnott takapussit
tietääkö kukaan kauan menee kun tuolta tilaa... saakohan ebaysta viikon sisään pusseja kanssa? kukaan tilaillut?
Re: w211 airmatic arnott takapussit
He he. Eilen paukahti vasen takapussi laakista 100 km päässä kotoa. Mielenkiintoista oli ajaa kärry perässä ja auto täynnä rojua.
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Ite tilasin ebayn kautta, ja takailmajouset tulivat saksasta.
Jos esim maanantaina tilaat vaikka ennen 12 nii jos otat sen pikatoimituksen nii ne ilmajouset tuodaan sinulle kotia saakka jo tiistaina. Mulla meni noin 23 tuntia tilauksesta kun taakse airmaticiin tuli Arnott:in ilmajouset ja autoon ilmajousille uusi kompura.
Näyttäisi laadukkailta kyllä. Liike josta ne tuli oli Air Suspension Shop
Hitaamman toimituksen jos otat, nii maanantaina jos ajoissa tilaat nii samalla viikolla pitäs ilmajouset tulla sinulle kotia suoraa.
Ainut mikä huono tuossa UPS:in toimituksessa on, nii he soittavat sinulle kun he ovat jo tuomassa niitä sinulle kotia, eikä ole enää kovin pitkällä sinun osoitteesta. Joten jos et satu juuri silloin olemaan kotosalla tai ketää muutakaa olemaan kotosalla joka ne vois vastaan ottaa, nii kait ne sitten yrittävät tuoda niitä myöhemmin sit samana päivänä sinulle kotia.
Myyjä ebayssa on sellainen kuin $-zahn. Ja tuon myyjän nimimerkin takaa löytyy juuri tuo Air Suspension Shop liike.
Ja halvemmalla nuo saa siis englannin ebayn kautta kuin mitä liikkeen omien sivujen tai muiden maiden ebayn sivujen kautta, joka tuntuu kyllä oudolta et miten tuo voi olla edes mahdollista.
Jos esim maanantaina tilaat vaikka ennen 12 nii jos otat sen pikatoimituksen nii ne ilmajouset tuodaan sinulle kotia saakka jo tiistaina. Mulla meni noin 23 tuntia tilauksesta kun taakse airmaticiin tuli Arnott:in ilmajouset ja autoon ilmajousille uusi kompura.
Näyttäisi laadukkailta kyllä. Liike josta ne tuli oli Air Suspension Shop
Hitaamman toimituksen jos otat, nii maanantaina jos ajoissa tilaat nii samalla viikolla pitäs ilmajouset tulla sinulle kotia suoraa.
Ainut mikä huono tuossa UPS:in toimituksessa on, nii he soittavat sinulle kun he ovat jo tuomassa niitä sinulle kotia, eikä ole enää kovin pitkällä sinun osoitteesta. Joten jos et satu juuri silloin olemaan kotosalla tai ketää muutakaa olemaan kotosalla joka ne vois vastaan ottaa, nii kait ne sitten yrittävät tuoda niitä myöhemmin sit samana päivänä sinulle kotia.
Myyjä ebayssa on sellainen kuin $-zahn. Ja tuon myyjän nimimerkin takaa löytyy juuri tuo Air Suspension Shop liike.
Ja halvemmalla nuo saa siis englannin ebayn kautta kuin mitä liikkeen omien sivujen tai muiden maiden ebayn sivujen kautta, joka tuntuu kyllä oudolta et miten tuo voi olla edes mahdollista.
W211 E320 CDI airmatic -07 facelift.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 389
- Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Saako kaikkiin ebay tilauksiin valittua sen nopean toimituksen? Paljonko maksoi yhteensä pelkät arnotin pussit? Eikai tarvitte pelätä että jäisi johonkin tulliin ne jouset.. jotain sellasia oon kuullut joskus[youtube][/youtube]
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Pikaisesti kun katsoin niin englannin Ebayssa kaverilla oli vähän halvempia, mutta vanhempaa mallia. Saksan Ebay sivuilla uusi malli pikatoimituksella kuutisenkymppiä kalliimpi parilta kuin suspension shopissa.
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Itse sain ainakin.
Tässä esimerkiksi linkki samanlaisiin ilmapusseihin mitkä tilasin ebaysta :
http://www.ebay.com/itm/Mercedes-S211-E ... 2581016662" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuossa takailmajouset tulisivat maksamaan yhteensä 626.04 euroa. Sekä lisäksi nopea kotiinkuljetus 12.06 euroa siihen päälle.
Eli yhteensä toimitettuna noille tulisi hinnaksi 638.10 tosin ebayssa ne laskee euron kurssin vähän eritavalla kuin mitä itse sen näämme joten tuo hinta nousee tuosta varmaan kaikkineensa lähellä 650 euroa ainaskin. Mutta ei nuo kalliit ole kummiskaa.
Muoks ! Eli vaikka kuvissa ne on aika oudon näköiset niin kotia tulee sellaiset joissa on niinsanottu haitari kumi päällimmäisinä.
Ja ovat siis aivan uusinta mallia. Minun ilmajousissa näkyi valmistuspäiväkin joka on noin helmikuun puolessa välissä 2014.
Ja yhdysvalloissa siis tehty ja sieltä lähetetty saksaan ja minullekkin ne kerkesivät tulla helmikussakin vielä.
Eli aika pitkän matkan ne tekivät.
Tässä esimerkiksi linkki samanlaisiin ilmapusseihin mitkä tilasin ebaysta :
http://www.ebay.com/itm/Mercedes-S211-E ... 2581016662" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuossa takailmajouset tulisivat maksamaan yhteensä 626.04 euroa. Sekä lisäksi nopea kotiinkuljetus 12.06 euroa siihen päälle.
Eli yhteensä toimitettuna noille tulisi hinnaksi 638.10 tosin ebayssa ne laskee euron kurssin vähän eritavalla kuin mitä itse sen näämme joten tuo hinta nousee tuosta varmaan kaikkineensa lähellä 650 euroa ainaskin. Mutta ei nuo kalliit ole kummiskaa.
Muoks ! Eli vaikka kuvissa ne on aika oudon näköiset niin kotia tulee sellaiset joissa on niinsanottu haitari kumi päällimmäisinä.
Ja ovat siis aivan uusinta mallia. Minun ilmajousissa näkyi valmistuspäiväkin joka on noin helmikuun puolessa välissä 2014.
Ja yhdysvalloissa siis tehty ja sieltä lähetetty saksaan ja minullekkin ne kerkesivät tulla helmikussakin vielä.
Eli aika pitkän matkan ne tekivät.
W211 E320 CDI airmatic -07 facelift.
Re: w211 airmatic arnott takapussit
X2 (Sekä lisäksi nopea kotiinkuljetus 12.06 euroa siihen päälle.)
Re: w211 airmatic arnott takapussit
Siis tuo hinta on kahdesta kappaleesta jos jäi jotenkii epäselväksi tuosta linkistä tuo.
Eli kaksikappaletta yhteensä tuon mitä aikaisemmassa viestissä kirjoitin !
Eli kaksikappaletta yhteensä tuon mitä aikaisemmassa viestissä kirjoitin !
W211 E320 CDI airmatic -07 facelift.