drifting projekti

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

jekku90 kirjoitti:eikös vaparin nokat ole jyrkemmät? itse olen sellaisessa käsityksessä. mistä noita elementtejä saa vai oletteko itse teetättäneet?
Itekkin olin tuossa uskossa pitkän aikaa mutta kyllä se taitaa niin olla että w123 aikaan oli noin mutta om60x ne on samat nokat kummassakin. Nokkia jyrkentämällä tietenkin saa lisää tehoa mutta kovilla kierroksilla tulee ongelmia jos alkaa männät lähennellä venttiileitä :D tuota pelkoa tässä autossa on lievennetty jäykemmillä venajousilla. Elementtejä saa tilailtua hsd:ltä ainakin (italian elementtejä) ja jotkut tekee itekkin. Mynällähän on ne omat elementtinsä joissa on muitten firmojen pumppuihin nähen järetön tuotto. 7mm tapeilla tais olla jotain 170mm3 luokkaa ja 8mm tapeilla ainakin reilusti yli 200m3 mutta tarkkaa lukua en tiiä. Itsekkin laittasin tälläseen autoon jäykät veivit ihan vaan mielenrauhan takia :D tiiä sitten tarviiko tähän lisää tehoja mutta mynän 8mm tapeilla ja pykälää isommalla (hx60) holsetilla sais ihmeitä aikaan. Hyvin tuo näyttää kuitenkin menevän nykysellä kokoonpanolla ja lisätehojen ottaminen olis melko turhaa. Nehän on vaan numeroita paperilla. :D
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja pera8x »

elementtejähän saa vaikka mistä. hsd:ltä saa niitä italian elemenntejä. saksasta saa, vaikka dieselkonttorilta jotain "merkki" elementtejä. sitten saa vaikka tammerdiiselistä, jos haluaa asioida alan suomalaisessa liikkeessä. yleensä vaan tarvii tietää melko tarkkaan, että mitä haluaa. osanumeroo tms.
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

pera8x kirjoitti:elementtejähän saa vaikka mistä. hsd:ltä saa niitä italian elemenntejä. saksasta saa, vaikka dieselkonttorilta jotain "merkki" elementtejä. sitten saa vaikka tammerdiiselistä, jos haluaa asioida alan suomalaisessa liikkeessä. yleensä vaan tarvii tietää melko tarkkaan, että mitä haluaa. osanumeroo tms.
Mutta onkohan esimerkiks italian ja saksan elementeillä mitään radikaaleja eroja tuoton suhteen? Sitten esim. herlevitkin tekee noita elementtejä.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
j.a
Mersumies
Mersumies
Viestit: 933
Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja j.a »

tässä kai kysyttiin nimen omaan kasin tappeja niitä ei joka luukusta saa,mutta saa kumminkin :shock: seiskoja on rojulootat pullollaan poistuva hitti :D
Diesel on puhtaampi
Avatar
jekku90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1352
Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja jekku90 »

noo kasit ja viistetyt seiskat kiinnostaa. nuita tasapää elementtejähän saa melkein mistä vain. muistaakseni joku puhui että olisikohan ylivieskassa ollut paja joka teki 140kuution pumppua viistetyllä elementillä.
kaikki vinkit kelpaa mistä saisi viistettyjä :P
w201 om605
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

j.a kirjoitti:tässä kai kysyttiin nimen omaan kasin tappeja niitä ei joka luukusta saa,mutta saa kumminkin :shock: seiskoja on rojulootat pullollaan poistuva hitti :D
Aivan.. Niitä ei kyllä niin helpolla löydä. Tuo viimesin oma vastaus kyllä pätee myös siihen. Seiskat on hyvät tapit harrastekäyttikseen. Kasit kun laittaa niin homma alkaa mennä jo harrastepuolelle ja koneesta aletaan ottaa enemmän tehoja kun käyttöautossa kannattaa olla.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

jekku90 kirjoitti:noo kasit ja viistetyt seiskat kiinnostaa. nuita tasapää elementtejähän saa melkein mistä vain. muistaakseni joku puhui että olisikohan ylivieskassa ollut paja joka teki 140kuution pumppua viistetyllä elementillä.
kaikki vinkit kelpaa mistä saisi viistettyjä :P
Ihteäkin kiinnostais nuo kasit mistä niitä saa ja miksipä ei viistetyt seiskatkin. Jos ylivieskassa olis joku sellanen paja ollu nii voiko mitenkään olla hp diesel? Vois ite vaihtaa kokeilun vuoks seuraavaan pumppuun kasit :D
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
j.a
Mersumies
Mersumies
Viestit: 933
Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja j.a »

herleviltä kannattaa kysellä kaseja.... jos hyvän haluaa,ni teettää mynällä sitten,mut sehän ei ole mitään harrastusta teettää muilla pumppuja :D ite tekee,ni tietää mitä saa
Diesel on puhtaampi
j.a
Mersumies
Mersumies
Viestit: 933
Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja j.a »

ja herlevin kasit on tasapäisiä tai ainakin on ollu....
Diesel on puhtaampi
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

j.a kirjoitti:ja herlevin kasit on tasapäisiä tai ainakin on ollu....
Eiköhän niilläkin soppa liiku :D
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
jekku90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1352
Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja jekku90 »

siekkinen osui oikeaan eli kun käyttistä laitetaan niin ei nyt sentään kaseja :shock:
lähinnä äänimaailman pienentämiseksi nuita viistettyjä kaipailen.
on nimittäin niin hirveä melu koko kierrosalueen läpi tuossa monivenassa että sääliksi melkein käy :mrgreen:
w201 om605
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

jekku90 kirjoitti:siekkinen osui oikeaan eli kun käyttistä laitetaan niin ei nyt sentään kaseja :shock:
lähinnä äänimaailman pienentämiseksi nuita viistettyjä kaipailen.
on nimittäin niin hirveä melu koko kierrosalueen läpi tuossa monivenassa että sääliksi melkein käy :mrgreen:
Vajaaventtiilissä taasen kalkattaa tyhjäkäynnillä ja vähän siitä ylöspäin. Kierrokset kun ylittää 1000 rajan niin kalina loppuu kokonaan.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
jekku90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1352
Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja jekku90 »

Siekkinen kirjoitti:
jekku90 kirjoitti:siekkinen osui oikeaan eli kun käyttistä laitetaan niin ei nyt sentään kaseja :shock:
lähinnä äänimaailman pienentämiseksi nuita viistettyjä kaipailen.
on nimittäin niin hirveä melu koko kierrosalueen läpi tuossa monivenassa että sääliksi melkein käy :mrgreen:
Vajaaventtiilissä taasen kalkattaa tyhjäkäynnillä ja vähän siitä ylöspäin. Kierrokset kun ylittää 1000 rajan niin kalina loppuu kokonaan.
pitää paikkansa. muuten paljon hiljaisempi moottori jostain syystä tuo leviä kun kapea jos ei rapinaa lasketa :D
w201 om605
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Kysäsin muuten herleveiltä elementtejä ja niitä ei sieltä saa erikseen. Kokonaisia pumppuja saa kyllä.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

Siekkinen kirjoitti:
jekku90 kirjoitti:eikös vaparin nokat ole jyrkemmät? itse olen sellaisessa käsityksessä. mistä noita elementtejä saa vai oletteko itse teetättäneet?
Itekkin olin tuossa uskossa pitkän aikaa mutta kyllä se taitaa niin olla että w123 aikaan oli noin mutta om60x ne on samat nokat kummassakin. Nokkia jyrkentämällä tietenkin saa lisää tehoa mutta kovilla kierroksilla tulee ongelmia jos alkaa männät lähennellä venttiileitä :D tuota pelkoa tässä autossa on lievennetty jäykemmillä venajousilla. Elementtejä saa tilailtua hsd:ltä ainakin (italian elementtejä) ja jotkut tekee itekkin. Mynällähän on ne omat elementtinsä joissa on muitten firmojen pumppuihin nähen järetön tuotto. 7mm tapeilla tais olla jotain 170mm3 luokkaa ja 8mm tapeilla ainakin reilusti yli 200m3 mutta tarkkaa lukua en tiiä. Itsekkin laittasin tälläseen autoon jäykät veivit ihan vaan mielenrauhan takia :D tiiä sitten tarviiko tähän lisää tehoja mutta mynän 8mm tapeilla ja pykälää isommalla (hx60) holsetilla sais ihmeitä aikaan. Hyvin tuo näyttää kuitenkin menevän nykysellä kokoonpanolla ja lisätehojen ottaminen olis melko turhaa. Nehän on vaan numeroita paperilla. :D
Olipas hurjaa puhetta... :D Taitaa jo hx50:sen kanssa ahistaa kansi, oli sitten minkälaiset nokat hyvänsä... Sama pa-puolella, jos ei oo paineenalasta siirtolinjaa ja isoa reikää pumpulle asti, nii turhaa laittaa 8mm elementtejä.
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Kummeli kirjoitti:Olipas hurjaa puhetta... :D Taitaa jo hx50:sen kanssa ahistaa kansi, oli sitten minkälaiset nokat hyvänsä... Sama pa-puolella, jos ei oo paineenalasta siirtolinjaa ja isoa reikää pumpulle asti, nii turhaa laittaa 8mm elementtejä.
Saahan noita siirtopumppuja syöttöpumpun kylkeenkin päivitettyä ja riittää varmasti. Eikö tässä sitten ole päivitetty polttoainelinjoja ja siirtopumppua? Ja 8mm tapit jo onkin tosin hieman alle 200mm3 tuotolla. Kyllä se kansi virtaa ihan riittävästi vaikka väkisin. Ohan tässä jo remmi nostamassa painetta alakierroksilla ja ison turbon saa kyllä liikkeelle niillä paineilla mitä sieltä tulee.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

Se nyt vaan on ilikiä juttu, mutta vaikka on painetta kuinka nii voimaa ei tuu määrääsä enempää. Tai tulee, mutta onko järkeä kiusata konetta sellasilla paineilla? Pakopaineesta tulee jotaki taivaallista jne. Kyllä niistä mynän 8mm enemmän lähtee kun 200 kuutiomm.
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Kummeli kirjoitti:Kyllä niistä mynän 8mm enemmän lähtee kun 200 kuutiomm.
Olisko ollu 230mm3. Tarkotin että tämän drifting projektin pumpun tuotto jää vähän alle 200mm3
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

Siekkinen kirjoitti:
Kummeli kirjoitti:Kyllä niistä mynän 8mm enemmän lähtee kun 200 kuutiomm.
Olisko ollu 230mm3. Tarkotin että tämän drifting projektin pumpun tuotto jää vähän alle 200mm3
Totta.
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja pera8x »

jos en nyt ihan hakoteillä ole, niin ne viistetyt tapit on "oma valmiste" tappeja. onkohan ne vallan mynän keksintö tai jotain. ja käsittääkseni niitä ei saa mistään paitsi mynältä. ja ehkä tänäpäivänä hyvällä säkällä niitä voi saada joltain päteviltä pumppupajoilta, jos ne taas on tehny jotain sopimuksia mynän kanssa.

en tiedä. semmonen mielikuva vaan, että ne olis vallan mynän kehitelmä. ja jos näin on, niin varmaan niillä on siihen homman patentti. en tiedä onko kuorma-autoissa käytetty viistettyjä elementtejä. mut henkilöauto puolella ne taitaa olla tasapäisiä kaikki. jos kuorkkipuolen pumpuissa on jo ollu käytössä noita viistettyjä tappeja, niin sillon homma on paljon enemmän vapaa. kuhan speguloin.
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja veskola »

Siekkinen kirjoitti:Kyllä se kansi virtaa ihan riittävästi vaikka väkisin.
Legendaarista, tämä piti oikein suurentaa ja tulostaa huoneen tauluksi talliin :clap:

itse olen ymmärtänyt että viistetyt tapit on mynän vuosien takainen keksintö ja he ovat niitä teettäneet italissa, en toki voi olla 100% varma asiasta mutta spekuloidaan nyt kun sille tielle täällä on joka topiikissa päädytty. Ainahan kukin voi kysyä sieltä italian pajalta, suostuvatko niitä myymään, mutta varmasti minimitilausmäärä on pikemminki satoja kuin 6 kpl.

Sitten vielä semmonenki, että ei se pelkkä tappi tai sen viiste tee onnelliseski, kysykää vaikka meidän muijalta.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Kumipää
Mersumies
Mersumies
Viestit: 821
Liittynyt: Ti 23.10.2007 13:20
Paikkakunta: Kalajoki

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja Kumipää »

veskola kirjoitti: Sitten vielä semmonenki, että ei se pelkkä tappi tai sen viiste tee onnelliseski, kysykää vaikka meidän muijalta.
Joo.. Tässä tapauksessa tapin vaihto vaikuttaa ääneen paljon :D
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

veskola kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:Kyllä se kansi virtaa ihan riittävästi vaikka väkisin.
Legendaarista, tämä piti oikein suurentaa ja tulostaa huoneen tauluksi talliin :clap:
Meinaatko että ei virtais? :D
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja veskola »

No ei sitä voi nyt mitenkään kieltää tai vastafaktaa kaivaa tähän, etteikö kansi virtaisi enemmän kovemmalla paineella :D
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

veskola kirjoitti:No ei sitä voi nyt mitenkään kieltää tai vastafaktaa kaivaa tähän, etteikö kansi virtaisi enemmän kovemmalla paineella :D
Mutta tässä oli puhe siitä virtaako se tarpeeks viilattuna hx60 holsetille eatonin kanssa. Varsinkin compoundina kun pakotetaan pakokaasuahdin vauhtiin.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja veskola »

Ei virtaa ei, koska kaikki pakottaminen on kampiakselin voimasta pois.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

veskola kirjoitti:Ei virtaa ei, koska kaikki pakottaminen on kampiakselin voimasta pois.
Sitten se ei onnistu eikä siitä sen enempää :D ei ole itellä käytännön tietoa tuosta yhistelmästä.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Garash
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: Pe 24.07.2009 12:34
Paikkakunta: Joensuu

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja Garash »

pera8x kirjoitti:jos en nyt ihan hakoteillä ole, niin ne viistetyt tapit on "oma valmiste" tappeja. onkohan ne vallan mynän keksintö tai jotain. ja käsittääkseni niitä ei saa mistään paitsi mynältä. ja ehkä tänäpäivänä hyvällä säkällä niitä voi saada joltain päteviltä pumppupajoilta, jos ne taas on tehny jotain sopimuksia mynän kanssa.

en tiedä. semmonen mielikuva vaan, että ne olis vallan mynän kehitelmä. ja jos näin on, niin varmaan niillä on siihen homman patentti. en tiedä onko kuorma-autoissa käytetty viistettyjä elementtejä. mut henkilöauto puolella ne taitaa olla tasapäisiä kaikki. jos kuorkkipuolen pumpuissa on jo ollu käytössä noita viistettyjä tappeja, niin sillon homma on paljon enemmän vapaa. kuhan speguloin.
Offtopic: Viistettyjä elementtejä harrastaa myös uuron diesel. http://www.sahkojadiesel.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
w202 220

ex. w124 om606st
Avatar
jekku90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1352
Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja jekku90 »

mahtaneeko olla myytävänä :roll:
w201 om605
Avatar
linttaracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 622
Liittynyt: Pe 12.03.2004 14:41
Paikkakunta: Kokkola

Re: drifting projekti

Viesti Kirjoittaja linttaracing »

pumppu kasin tapeilla ja 174 tuotto... riittääkö mihin? vai pitäskö herlevin pekalla käyttää pumppu?
Vastaa Viestiin