w124 alkup hälyttimen poiskytkeminen
- Messerschmitt
- Mersumies
- Viestit: 1370
- Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
- Paikkakunta: Utajärvi / Oulu
w124 alkup hälyttimen poiskytkeminen
Ois tarkoitus asennuttaa uusi hälytin kun tuo alkuperäinen on alkanut sekoilemaan, eikä tuossa ole edes ajonestoa, riittääkö että irrottaa boksin apukuskin jalkatilasta(pitää ottaa kuva vielä boksista,että on varmasti oikea mitä olen irroittamassa)
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Irroitin pari päivää sitten alkuperäisen hälyn pois joka oli defa.
Ketutti vaan kun kuskin puolen polkimien suojus repsotti aina kun oli tiukkaa että häly mahtuu sinne.
Aluksi hieman epävarmuutta kun tämä oli ajon estolla mutta halusin kaikki häiriö tekijät pois niin palautetaan kaikki orginaali kuntoon.
Eli johdot yksitellen pois ja mistä katkottu(abikot
) pois ja tinaten kaikki takas.Ja hyvä tuli .Ei siellä ollu kun yhden johdon välissä esto käynnistys katkos,joka vanhemmiten aiheuttaa käynnistys häiriöitä.
Onkohan jos apparin jalkotilassa oleva hälytin tehtaalla asennettu?
Kuitenkin monessa on defa mutta mullakin jälkiasennettu ja jos veholla niin olihan tosi törkeesti heitetty sinne ja sen hintaiseen uuteen autoon silloin.
Ketutti vaan kun kuskin puolen polkimien suojus repsotti aina kun oli tiukkaa että häly mahtuu sinne.
Aluksi hieman epävarmuutta kun tämä oli ajon estolla mutta halusin kaikki häiriö tekijät pois niin palautetaan kaikki orginaali kuntoon.
Eli johdot yksitellen pois ja mistä katkottu(abikot

Onkohan jos apparin jalkotilassa oleva hälytin tehtaalla asennettu?
Kuitenkin monessa on defa mutta mullakin jälkiasennettu ja jos veholla niin olihan tosi törkeesti heitetty sinne ja sen hintaiseen uuteen autoon silloin.
Alkuperäisenä käsitän nimenomaan tehtaalla asennetun. Se löytyy apukuskin jalatilasta, "asennuslevyyn" kiinnitettynä. Valmistaja taisi olla Becker. Käsittääkseni boksin/liittimien irroitus riittää. Tsekkaa vielä onko sille erillistä sulaketta. Mullahan on sama systeemi toimivana Maticissa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Jaa ,mistähän sen tietää josko siellä siltikin ois alkuperäinen häly mullakin.
Se ois kyllä hyvä jos sieltä laatikosta sais kuvan ,niin vois kattella itseltä jos sellainen siellä on.
Se on voinu olla sitten lisävaruste.
Mutta ainakin defa merkkinen kannattaa viskata mäkeen.
Mullkin mikä oli niin paksun johdon välissä oli esto ja pienemmillä johdoilla vedetty paksujen orginaalin väliin,ja mitenhän defan matolaatikko kestää tai rele joka siellä on .
Aivankuin poiston jälkeen autokin käynnistyi paremmin vai oisko kuvitelmaa.
Se ois kyllä hyvä jos sieltä laatikosta sais kuvan ,niin vois kattella itseltä jos sellainen siellä on.
Se on voinu olla sitten lisävaruste.
Mutta ainakin defa merkkinen kannattaa viskata mäkeen.
Mullkin mikä oli niin paksun johdon välissä oli esto ja pienemmillä johdoilla vedetty paksujen orginaalin väliin,ja mitenhän defan matolaatikko kestää tai rele joka siellä on .
Aivankuin poiston jälkeen autokin käynnistyi paremmin vai oisko kuvitelmaa.
Löytyy täältä.atlas kirjoitti:Jaa ,mistähän sen tietää josko siellä siltikin ois alkuperäinen häly mullakin.
Se ois kyllä hyvä jos sieltä laatikosta sais kuvan ,niin vois kattella itseltä jos sellainen siellä on.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- Messerschmitt
- Mersumies
- Viestit: 1370
- Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
- Paikkakunta: Utajärvi / Oulu
kyllä oli puhe ihan alkup. häläristä eli tuo iso becker boksi irti?etten vaan mitään airbagiin liittyvää jne
revi irti....

alkup. ovikytkin muuten tuohon alkuperäiseen maksoi 170€ kappale veholla kun kyselin


alkup. ovikytkin muuten tuohon alkuperäiseen maksoi 170€ kappale veholla kun kyselin
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
eilen revin kans omastani pois tuon hälyttimen, kun ei sen sielunelämästä enää saanut mitään tolkkua 
olisko näille hälyttimen osille kellään mitään tarvetta, vai heitänkö suoraan roskikseen
kuskin oveen joudun vaihtamaan lukon, kun se oli paskana ja tietenkään tuossa 200D:n lukossa ei sitä hälyttimen mikrokytkimen paikkaa ollut, niin joutaa nyt pois koko sekoileva häly... olisko muuten se "mikrokytkin" ollut juuri tuo 170 €:n osa

olisko näille hälyttimen osille kellään mitään tarvetta, vai heitänkö suoraan roskikseen

kuskin oveen joudun vaihtamaan lukon, kun se oli paskana ja tietenkään tuossa 200D:n lukossa ei sitä hälyttimen mikrokytkimen paikkaa ollut, niin joutaa nyt pois koko sekoileva häly... olisko muuten se "mikrokytkin" ollut juuri tuo 170 €:n osa

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
- Messerschmitt
- Mersumies
- Viestit: 1370
- Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
- Paikkakunta: Utajärvi / Oulu
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 44
- Liittynyt: To 08.07.2004 10:20
- Paikkakunta: Helsinki
- Messerschmitt
- Mersumies
- Viestit: 1370
- Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
- Paikkakunta: Utajärvi / Oulu