En ole vielä hankkinut mitään tarvikkeita tuohon...
Mistä kannattaisi noita osia kysellä ja mitä kaikkea mahtaisin tarvita?
Koska tuossa luukussa todennäköisesti pääsee helpommalla kun vaihtaa kaikki uuteen
Apu olisi kyllä todella tarpeen tuossa jos itse sitä rupean laittamaan, kiitos että tarjudut auttamaan... sitä tarvitaan.
Warner kirjoitti:En ole vielä hankkinut mitään tarvikkeita tuohon...
Mistä kannattaisi noita osia kysellä ja mitä kaikkea mahtaisin tarvita?
Koska tuossa luukussa todennäköisesti pääsee helpommalla kun vaihtaa kaikki uuteen
Apu olisi kyllä todella tarpeen tuossa jos itse sitä rupean laittamaan, kiitos että tarjudut auttamaan... sitä tarvitaan.
mikä luukussa jumittaa?/ei toimi ?
yksi olis jos löytäisit ruostettomasta varaosa autosta hilppeet.
Helppo purkaa, mutta vmäinen kasata. Pellin voi asentaa vahingossa myös väärin päin-> ei toimi. Tiivisteet ei tahdo enää istua reunassa paikoilleen -> ei toimi. Ruostuneiden kehysten väliin tehty ruostekorjauksen jälkeen uusi tiiviste käsin leikkaamalla-> ei toimi. Muoviset nostimet poikki/väljät tuuliohjaimessa-> ei toimi. Säädöt kohdalleen-> ai kauhee. Koita saada se helposti alas tullut kattoverhoilu takas paikoilleen rikkomatta mitään-> voi v***u.
Aiheesta lisää rekisteröityneille OT.
S 300 Turbodiesel (W 140) 1998
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
Eli luukussa on ainakin paukahtanut pellin ja verhoilun välissä oleva kuskinpuoleinen muovilinksu joka jotenkin ohjaa tuota luukun kasaan painumista kun se liukuu verhoilun alle taakse, eli kokonaan auki asentoon.
Ja itse luukku menee vinossa taakse, eli menee hiukan poikittain.
Onko ainut vaihtoehto sikaflexillä luukku pysyvästi kiinni
Warner kirjoitti:Eli luukussa on ainakin paukahtanut pellin ja verhoilun välissä oleva kuskinpuoleinen muovilinksu joka jotenkin ohjaa tuota luukun kasaan painumista kun se liukuu verhoilun alle taakse, eli kokonaan auki asentoon.
Ja itse luukku menee vinossa taakse, eli menee hiukan poikittain.
Onko ainut vaihtoehto sikaflexillä luukku pysyvästi kiinni