w124 keula kolisee
w124 keula kolisee
mikähän mahtaa kolista tuossa w124 300td sedan -91. olen vaihtanut siihen iskarin yläpään kumet, kallistuksen vakaajan kumet, iskarit on ehjät ohjauksessa ei ole väljää eikä vaeltele tiellä ollenkaan. se kolahtaa vain terävään monttuun ajaessa.
Tsekkapa myös kallistuksenvakajan kiinnityspiste etupyörän etupuolella, näkyy pyöränaukosta. Pari tapausta tullut eteen joissa tuo rautalätykkä on katkennut.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 99
- Liittynyt: Pe 16.07.2004 16:15
- Paikkakunta: Kainuunmeren ympäristö
Hei!
Mulla kolisee myös. On vaihdettu kallistuksenvakaajan kumit, alapallonivel vuosi sitten, apusimpukan korjaussarja asennettu, iskarit ja niiden yläpään kumitkin ehjät eikä mikään repsota irti.
Mikä on muuten nimeltään se "tukivarsi", joka on noin suurinpiirtein väännetyn Y-kirjaimen muotoinen ja jossa koko etupää periaatteessa on kiinni?
Siinä näyttävät nuo kumihelat olevan jotensakin repaleiset - lieneekö sillä merkitystä kolinaan?
Jos on, niin onko miten pirulliset vaihtaa?
Nimim. "nimismiehen kiharat sucks"
Mulla kolisee myös. On vaihdettu kallistuksenvakaajan kumit, alapallonivel vuosi sitten, apusimpukan korjaussarja asennettu, iskarit ja niiden yläpään kumitkin ehjät eikä mikään repsota irti.
Mikä on muuten nimeltään se "tukivarsi", joka on noin suurinpiirtein väännetyn Y-kirjaimen muotoinen ja jossa koko etupää periaatteessa on kiinni?
Siinä näyttävät nuo kumihelat olevan jotensakin repaleiset - lieneekö sillä merkitystä kolinaan?
Jos on, niin onko miten pirulliset vaihtaa?
Nimim. "nimismiehen kiharat sucks"
W124 230E -91
Tarkoitat varmaan alatukivartta? Jos sen kumit on kulunett niin auto kyllä hakee vähän miten sattuu. Omaan vaihdoin ja autosta tuli kuin eri vehe.HandiCap kirjoitti:Hei!
Mulla kolisee myös. On vaihdettu kallistuksenvakaajan kumit, alapallonivel vuosi sitten, apusimpukan korjaussarja asennettu, iskarit ja niiden yläpään kumitkin ehjät eikä mikään repsota irti.
Mikä on muuten nimeltään se "tukivarsi", joka on noin suurinpiirtein väännetyn Y-kirjaimen muotoinen ja jossa koko etupää periaatteessa on kiinni?
Siinä näyttävät nuo kumihelat olevan jotensakin repaleiset - lieneekö sillä merkitystä kolinaan?
Jos on, niin onko miten pirulliset vaihtaa?
Nimim. "nimismiehen kiharat sucks"

On muuten naurettavan hepponen kiinnitys kallistuksenvakaajalle tuo!Timo L. kirjoitti:Tsekkapa myös kallistuksenvakajan kiinnityspiste etupyörän etupuolella, näkyy pyöränaukosta. Pari tapausta tullut eteen joissa tuo rautalätykkä on katkennut.
Omaani kun vaihdoin ne kumit niin naureskelin niitä pieniä raudankappaleita.
Passat Variant 1.9TDI 2001
- dieselflosse
- Valvoja
- Viestit: 1617
- Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: w124 keula kolisee
Perustat väittämäsi mihin?hessut32 kirjoitti:iskarit on ehjät

Jos se perustuu katsastuksen tärinätestiin, niin en olisi ihan vakuuttunut.
Kun kuuntelet kolahdusta tarkaan, niin onko se selvästi yksiosainen, vai seuraako sitä pieni 'kaiku'. Pump-p-p-p.
Omassani erityisesti ulosjouston vaimennus oli kypsähtänyt, vaikka iskaritesti antoi mainion tuloksen. Seurauksena oli pienet pomput aina kuopan jälkeen.
Terveisin
Tero
Tero
Vaihdat alatukivarren puslat niin loppuu se kolina
Itellä kans kolisi vänkärin puoli, vaihdoin alatukivarren (molemmille puolille) ja vakaajan puslat, sen jälkeen ei oo kolissu

Itellä kans kolisi vänkärin puoli, vaihdoin alatukivarren (molemmille puolille) ja vakaajan puslat, sen jälkeen ei oo kolissu

MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/