Muutama kysymys fiksummille.
Kun hehkuttaa ja starttaa, pitääkö hehkun valon syttyä muutamaksi hetkeksi startin jälkeen ja sitten häipyä toisen kerran?
Tänään ilmennyt vika on kun lähdin kehä3 rampille kiihdyttämään tuntui auto tehottomalta eikä kiihtynyt tippaakaan yli 80km/h koko kaistalla, meni noin 2km niin kipusi noin 100km/h, ei siis ottanut noin 2000rpm enempää eikä kickdown tehnyt mitään, stepperillä sain pakotettua vaihdetta alemmas, mutta silti ei kierrokset noussu yli 2300 ja vaihto heti ylemmäs...
Muuten toimii eli vähän aikaa sammuksissa niin taas ottaa kierroksia ja kiihtyy kunnes hetki matka-ajoa niin lopettaa pelittämisen?!?
Mikä on minimi vannekoko tälläseen(jarrusatuloiden määrittämä?).
Lämmöt nousee "eberin" ta mikä lämmityslaite onkaan tuhkakupin vieressä kanssa maks 82asteeseen vaikka käyttäis tyhjäkäyntiä, onko termarin vaihto??
w202 220cdi hehku jää päälle? tehot kadoksissa? ei lämpeä?
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 32
- Liittynyt: Ma 07.12.2009 19:48
- Paikkakunta: helsinki
w202 220cdi hehku jää päälle? tehot kadoksissa? ei lämpeä?
Ei oo monesti ollu parempi olo, kun mersulla ajo.. Ehkä joku kolme kertaa?!?
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 32
- Liittynyt: Ma 07.12.2009 19:48
- Paikkakunta: helsinki
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 32
- Liittynyt: Ma 07.12.2009 19:48
- Paikkakunta: helsinki
Ahtojen nostamattomuus johtuu siitä vikatilasta, joka voi johtua mistä vain. Vaikka siitä että ahdin ei normaalitilassa nosta ahtoja "oikein". Haulla löytyy useita vastaavia vikatilatarinoita, mutta aina ne on aloitettu käyttämällä auto vikakoodin luvussa. Tietysti ihan perusteellinen silmämääräinen tarkastus aivan aluksi kaikille pikkuletkuille alipainejärjestelmässä, ahtopaineputkille ja letkuille, coolerille (jos semmonen on), halkeamat muovipäädyissä tai muoviputkissa yms.
Ilmamassamittareita on jotkut joissakin autoissa onnistuneet elvyttämään, tästä mallista en osaa sanoa, mutta jos on varma, että vika on siinä niin voihan sitä kokeilla. Parhaat ohjeet löytyi joskus netistä googlella, hakusanana voisi olla vaikka MAF & cleaning. Se on sitten äärimmäisen tarkkaa hommaa ja vain oikeilla aineilla ja menetelmillä, miltei laboratoriossa
Ilmamassamittareita on jotkut joissakin autoissa onnistuneet elvyttämään, tästä mallista en osaa sanoa, mutta jos on varma, että vika on siinä niin voihan sitä kokeilla. Parhaat ohjeet löytyi joskus netistä googlella, hakusanana voisi olla vaikka MAF & cleaning. Se on sitten äärimmäisen tarkkaa hommaa ja vain oikeilla aineilla ja menetelmillä, miltei laboratoriossa

Lisää tietoa: www.skg.fi