
Kiitos vastauksista!
Olenpa samaa mieltä Sergeyn kanssa tuosta uudemmasta tekniikasta.Laita hakuun vaikka M111, niin löytyy kommentteja tuosta E220-koneesta.Sergey kirjoitti:mun mielestä sun kannattaa unohtaa kokonaan nuo vanhat mallit eli 200E, 230E, 260E ja 300E. Ne on kaikesta hyvästä huolimatta jo antiikkikamaa. Sen sijaan E200, E220, E280 ja E320 on uudempaa tekniikkaa ja huomattavasti jouhevampaa. Nämä uudemmathan tuli 1993. Tosin kaikki 93 ei ole vielä uutta mallia.
400 tuhatta ajettu 230 on hyvässä kunnossa ollessan... hyvä mutta laiskaMutta lähes takuuvarmasti ruiskuun ja sytkäpuoleen tulee jotain häikkää, ja ruiskusta seo tosi hankalaa etsiä. Ei yleensä silti jätä välille vikaantuessaan... E220 sitävastoin vie vähemmän bensaa ja suorituskyky on parempi.
Kori on se tärkein katselmuksen kohde... Koneet kyllä jaksaa mallista riippumatta.
Vähän OT:ta tähän väliin. Tuon linkin autossa lienee sama pata, kun w/s202:ssa eikös juu? Eli se 150hv mylly. Tehtiinkö vuonna 1996 vielä muitakin w124:ia, kun juurikin tuota 250TDT:tä, kun jostain kumman syystä on jääny päähän mielikuva, että vuosi -95 olis ollu viiminen?JarkkoN kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/2599448
No ton verran ainakin mun auto vie mitä tohon äsken laitoin.epk kirjoitti:no tuo nyt on ihan puppua että kutoskone veisi suunnilleen samat mitä nelosbensa, siinä on radikaali ero kulutuksessa jos vähäänkään ajaa muuta kuin tasakaasulla maantietä !
Ei taida olla tuossa nettiauton koneessa puhallinta, 113 hv.Pakardinen kirjoitti:Vähän OT:ta tähän väliin. Tuon linkin autossa lienee sama pata, kun w/s202:ssa eikös juu? Eli se 150hv mylly. Tehtiinkö vuonna 1996 vielä muitakin w124:ia, kun juurikin tuota 250TDT:tä, kun jostain kumman syystä on jääny päähän mielikuva, että vuosi -95 olis ollu viiminen?JarkkoN kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/2599448
Kiitos ja anteeksi.
Riippuu tosiaan millaista ajoa. Matkassa eroa ei ole juuri lainkaan, litra korkeintaan? Jos pelkkää kaupunkiajoa eroa voi tosiaan olla jo reilummin. Jos raskas kaasujalka saa kulutuksen kutosella varmaan aikalailla mihin vain... Minulla tosiaan vei sekalaisessa ajossa 12,5 keskimäärin 300TE, epäilen ettei 230E hirveästi vähemmällä olisi mennyt. No sellainenkin on ollut, automaatti vaan joten vaikea vertailla. Tässä tapauksessa tuo 230E vei vähän enemmän kuin 300:nen....No yksilöitäkin vanhat autot.epk kirjoitti:juu, oliko am ku laittoi että litran pari heittoa olis, kyllä se on tuplat äkkiä...