Nyt on tasonsäädön putket vaihdettu. Enää ei mainittavasti vuoda. Hieman tihkuu yhdestä kohtaa, se on työn alla vielä.
Jouduin vaihtamaan käytetyn tasonsäätöventtiilin. En tiedä, missä asennossa sen vipu oli, mutta onko sillä mitään merkitystä? Eli voinko pyöritellä vipua vaikka 10 kertaa akselinsa ympäri ilman, että vaikuttaa mihinkään?
Ongelma on, ettei tahdo perä nousta maasta. Iskareille tulee öljyä (auto sammutettuna ihan paineella lorskahti öljyä ulos). Paluulinjasta tulee öljyä. On kokeiltu ajaa, käyttää pyöriä ilmassa ja väännellä vipua moneen asentoon auton käydessä, mutta ei.
Mielessä kävi kaksi asiaa:
1. Jos paineputki ja paluuputki on kytketty ristiin venttiiliin päästä, miten se näkyy? Kuuluuko venttiilin ylempään vai alempaan edestä tulevaan putkiliittimeen tulla paineputki? Kaveri purki ne, niin en ehtinyt näkemään, miten oli, mutta vannoi, että olisi oikein kytketty
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
2. Jos venttiili on rikki, miten se ilmenee? Hajoaako niitä ylipäätään tai voisiko siellä olla joku roska sisällä?