Suurin hämmästyksen aiheeni:
ESP on viritetty todella konservatiiviseksi. Se iskee peliin kovin aikaisin, eikä salli minkäänlaista luistoa. Jo nopeassa lähestymisessä kaarteeseen, kevyellä jarrulla ennen apexia ESP alkaa täristämään ja kolmio kojelaudassa vilkkumaan. No, ESP on pois kytkettävissä, joten turha narista, mutta jupi jupi, saisi se nyt nopean ajon sallia ja puuttua peliin vasta kun mopo on karata lapasesta.
Positiivisia yllätyksiä ja havaintoja:
+ Vetopyörästön lukottomuus häiritsee vain hyvin hyvin vähän. Herrasmiestyylisessä reippaassa ajossa lukkoa ei kaipaa lainkaan, ei edes neulansilmissä. Räyhätyylillä edetessä lukottomuus ja ESP yhdessä tekevät ajosta tiukoissa taitoksissa turhauttavaa, joten käytännössä ESP on kytkettävä pois jos haluaa räyhätä, mutta eipä tälläinen ajotyyli edes sovi auton luonteelle.
+ Auto ei nitise, natise eikä kolise. Ei vaikka tie olisi kuinka pomppuinen ja melkein rallityylillä mentäisiin. Sisustus on todella laadukas.
+ Moottoritiellä auto on vakaa kuin... no, alasin. Ja kulkee ja kiihtyy.
+ Keskikulutukseksi tuli VAIN 12.5 l/100km ajotietokoneen mukaan.
+ Sähköhimmeliä ja varustetta löytyy joka lähtöön. Erityisesti ihastuin nopeudenrajoittimeen, joka on nerokkaan helppokäyttöoinen ja siten aivan loistava varuste kaupungissa, tai kun liikkuu tutkavaara-alueilla.
+ Maalipinta on lasikuula, yli kolmen vuoden käyttö on jättänyt aivan käsittämättömän vähän jälkiä.
Juttuja, jotka saisivat olla toisin:
- Ohjaus on joskus nahkea. Jollain tapaa se on kai nopeuden tms mukaan säätyvä (?), kun pienivauhtisissa S-mutkissa ja erityisesti alaspäin neulansilmää ajaessa tuntuu, että se ei palauta itse lainkaan, vaan ratista joutuu vääntämään palautusta melkein kovemmin kuin mutkaan. Sitten taas normaalissa ajossa ja kovemmassa vauhdissa ohjaus palauttaa ja keskittää vallan mainiosti. Höh.
- Oven sisäpuolen aikaisukahvan tuntuma on rimpula, se ei ole samalla jykevällä tasolla kuin sisustus muuten.
- Takapaksin sulkemisääni on peltipurkki.
100% tyytyväinen ostokseeni, aika paljon autoa saa vielä alle kolmella kympillä!
Ja sitten ne kuvat:
Lasikuula:

Ainakin joskus pikakokeen alku on ollut tässä:

Solan päällä:

V8 kaipaa bensaa:

Synkkä pilvi uhkailee vielä synkempää CLK:ta Route Napoleonilla:

Sama paikka:

Lasikuula 2:
