190:een 3 Litranen 24v bensiini
- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 297
- Liittynyt: Pe 25.06.2004 22:12
- Paikkakunta: tornio
190:een 3 Litranen 24v bensiini
onko joku vaihtanut 4-pyttyisen tilalle 6-pyttyistä konetta? sehän lakipykälien mukaan onnistuisi. Olisi itsellä tarkoitus laittaa 300 kone, jos auto jossa kone on kiini on huonopeltinen 124.
Viimeksi muokannut tonijuopperi, Pe 08.08.2008 21:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 297
- Liittynyt: Pe 25.06.2004 22:12
- Paikkakunta: tornio
- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 297
- Liittynyt: Pe 25.06.2004 22:12
- Paikkakunta: tornio
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 297
- Liittynyt: Pe 25.06.2004 22:12
- Paikkakunta: tornio
Eiköhän tuossa toimi W201 oma tekakelkka, kun kardaanin pituuden saa oikeaksi. W124 kori on leveämpi, joten muutostöitä voi tulla aika paljon W124 takakelkalla ja vetoakseleilla.tonijuopperi kirjoitti:kun se olisi valmis paketti.
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 297
- Liittynyt: Pe 25.06.2004 22:12
- Paikkakunta: tornio
- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 297
- Liittynyt: Pe 25.06.2004 22:12
- Paikkakunta: tornio
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=19705
Tuosta voi löytyä hieman vinkkejä, samanlainen projekti.
Tuosta voi löytyä hieman vinkkejä, samanlainen projekti.
- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 297
- Liittynyt: Pe 25.06.2004 22:12
- Paikkakunta: tornio
- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 297
- Liittynyt: Pe 25.06.2004 22:12
- Paikkakunta: tornio
tuli ajan kuluksi muutama kuva otettua ku kardaani on lyhennyksessä. syyläri tulee aika lähelle, mutta ei vastaa hihna pyöriin.
ja turbokin mahtuu hyvin joskus.



ja turbokin mahtuu hyvin joskus.



Viimeksi muokannut tonijuopperi, Ke 30.07.2008 00:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
juu
eikös tarvii ottaa puskurista pois pikkasen, niin saadaan tilaa?!
Onkos sulla kone laitettu niin taakse, kuin nätisti menee?
Itellä tulee cuulerin eteen flekti, kun myös varmaan sulle.
Mikäs on tehotavoite?
Mulla samanlainen projekti, kunhan saadaan koneeseen paremmat palikat..
edit: sullahan pensaskone.. en huomannu!
Onkos sulla kone laitettu niin taakse, kuin nätisti menee?
Itellä tulee cuulerin eteen flekti, kun myös varmaan sulle.
Mikäs on tehotavoite?
Mulla samanlainen projekti, kunhan saadaan koneeseen paremmat palikat..
edit: sullahan pensaskone.. en huomannu!

- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 297
- Liittynyt: Pe 25.06.2004 22:12
- Paikkakunta: tornio
Kone on 124 omilla korvallisilla just hyvin tossa. Laatikon takakannakkeesta joutui puoli senttiä reikiä rotsaamaan ja poraamaan uudet reiät runkopalkkiin niin sai hienosti paikoilleen. Etupuskurissa on riegerin jatko joten sopi paikoilleen, kun vakiopuskurista on ylimääräiset leikattu pois. Sähköflekti tulee tietenkin etupuolelle. Jossain vaiheessa tulee turbo, cuuleri ja megasquirtti hoitamaan pensa ja sytytys puolen kuntoon. 

- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 297
- Liittynyt: Pe 25.06.2004 22:12
- Paikkakunta: tornio
- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 297
- Liittynyt: Pe 25.06.2004 22:12
- Paikkakunta: tornio
- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 297
- Liittynyt: Pe 25.06.2004 22:12
- Paikkakunta: tornio
- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 297
- Liittynyt: Pe 25.06.2004 22:12
- Paikkakunta: tornio
oli vähän vaikeuksia, kun en ehtinyt tehdä pohjapanssaria niin se syylärihän vähän vastasi maahan ja syyläri osui hihnapyöriin. mutta huomenna täytyy tehdä. Nyt taas pelittää ja viikonloppuna testailemaan jaksaako se edes pyörittää.
jotain sain filmattua samalla näkyy coupekin filmillä.



Mercedes-Benz forever
- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 297
- Liittynyt: Pe 25.06.2004 22:12
- Paikkakunta: tornio
se mitä vakiona on noin 200. joutui vain kardaanin etupätkää 3cm lyhentämään ja vaihdelaatikon kannatinta kaventamaan 2cm ja runkopalkkiin uudet reiät. kone sopi omilla korvallisilla omalle paikalleen. jarrut on vaihdettu isompiin. ja jäähdyttimelle tehty uusi peti.
ruiskun johdot jatkettu. siinäpä ne muutokset. nyt on vain ajettu ja toiminut hyvin. kulutus ei noussut normaali ajossa verrattuna vanhaan kokoonpanoon 2 litraseen verrattuna.

ruiskun johdot jatkettu. siinäpä ne muutokset. nyt on vain ajettu ja toiminut hyvin. kulutus ei noussut normaali ajossa verrattuna vanhaan kokoonpanoon 2 litraseen verrattuna.
Mercedes-Benz forever
Millaiset todistukset oot konttorilla esittänyt, saisko kopsuja?tonijuopperi kirjoitti:se mitä vakiona on noin 200. joutui vain kardaanin etupätkää 3cm lyhentämään ja vaihdelaatikon kannatinta kaventamaan 2cm ja runkopalkkiin uudet reiät. kone sopi omilla korvallisilla omalle paikalleen. jarrut on vaihdettu isompiin. ja jäähdyttimelle tehty uusi peti.![]()
ruiskun johdot jatkettu. siinäpä ne muutokset. nyt on vain ajettu ja toiminut hyvin. kulutus ei noussut normaali ajossa verrattuna vanhaan kokoonpanoon 2 litraseen verrattuna.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 297
- Liittynyt: Pe 25.06.2004 22:12
- Paikkakunta: tornio
Eikun meinasin että mitä osia piti tenavaan vaihtaa, konttorilla mulle iskivät kouraan osalistan ja halusivat maahantuojalta vastaavuustodistuksia ja listan eroista mitä vastaavantehoisista malleista löytyy.tonijuopperi kirjoitti:sen auton paperit näytin mistä tekniikka on lähtöisin.
mielellään en kopioita papereistä lähettele.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 297
- Liittynyt: Pe 25.06.2004 22:12
- Paikkakunta: tornio