Ostin W140:sen!!!

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
samipa
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 49
Liittynyt: Ti 16.11.2004 15:36
Paikkakunta: Tampere

Ostin W140:sen!!!

Viesti Kirjoittaja samipa »

Hyvät kohtalon toverit! :wink:
Nyt aikani 126:lla ajeltuani mieleni veti kuitenkin hiukan tuoreenpaan malliin ja aikani Jaakobinoainia käytyäni löysin helmen!!! Siis niin hienon ja kaikilla huoltokirjoilla yms kuiteilla varustetun 320 mallin. Onhan se kuutosella,mutta se kunto!!!! Käyn sen kohta hakemassa, niin ja vuosi malli 94. Kilometrejä reilut 150tkm. Joko on helv....n taitava ehostus operaatio, tai sitten matka pitää paikkaansa. Laittelen kuvat tässä kunhan messuista selviää!!! :lol:
Pikkuveli.
Avatar
Ere866
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1533
Liittynyt: Su 06.06.2004 12:15

Viesti Kirjoittaja Ere866 »

Onnea vaan. Kumma kun itsekkin w126 miehenä tekee jo uuttta kapistusta. Kaapolla ja sulla uuenhimo näytti kallistuvan w140:een, mutta itselläni himot kohdistuvat w116:seen :)
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
Avatar
Juselius
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Pe 07.10.2005 13:44
Paikkakunta: Helsinki, stressikylä.

Viesti Kirjoittaja Juselius »

Runsaasti onnea hyvästä valinnasta!
Kyyti on todella nautinnollista, huomaat sen heti ekalla kilometrillä! 8)

Taitaa olla ihan "kotimainen" versio?
420SE -93 (W140, 2005 tuotu kulkine)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)

"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)

"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Onnea valinnalle, kyllä kyyti antaa merkkejä itsestään jo ensikilsoilla. Mutta 140:n "juttu" ei aukea pikku koeajolenkillä. Vaan kun sellaiset 1000 km alkaa olla takana, auton varsinainen luonne tulee hissukseen esiin. Siis paranee vaan matkan karttuessa :) .
Auton perussuunnittelun tarkoitus on olla herättämättä mitään valtavia orgastisia repeämisiä jonkun tietyn yksittäisen ominaisuuden suhteen - joka myöhemmiten saattaa alkaa jopa ärsyttää. Mieluummin möhkö on tasaisen eleetön kaikissa tilanteissa... jopa liiotellusti. Ja juuri siksi tämä mainio kokonaisuus vaatii aikaa avautuakseen. Ko. filosofia tosin on tyypillistä muillekin Mersuille.

Ero 126:een on varsin suuri, mutta yhtä lailla myös vanhemmasta mallista alkaa löytää uusia piirteitä - eikä uudempi ole aivan kaikissa kohdin pelkästään parempi. Tosin mukana on myös makuasioita.

Uudemman mallin hinku perustuu ennenkaikkea käytännän seikkoihin. Todellinen kuolaneritys kohdistuu jopa 116:tta vielä vanhempaan vuosikertaan eli 109-malleihin.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
samipa
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 49
Liittynyt: Ti 16.11.2004 15:36
Paikkakunta: Tampere

w140

Viesti Kirjoittaja samipa »

Joo, nyt n 250km takana ja hei, nyt ei tarvitse enään hakea parempaa, ei löydy!!!
Menee niin hienosti sukkasillaan ilman mitään kitinää/natinaa, ainoa tietysti kun on nelivaihteinen laatikko, niin kierroksia on 140:ssä aika paljon,mutta eipä se matkustamoon kuulu. Viikoloppuna tulee kuvaa palstoille ja jos jollakin on Becker cd soitinta kaupan niin ilmottakaa!!!
Pikkuveli.
Vastaa Viestiin