se on alipaine ja sähköohjattu.Malli johon tarvis vm-79 350 slc w 107
Automaatti-ilmastoinnin ohjausboxi
Automaatti-ilmastoinnin ohjausboxi
Olisko jollain tietoo automaatti ilmastoinnin ohjauboxsista joka olis kaupan
se on alipaine ja sähköohjattu.Malli johon tarvis vm-79 350 slc w 107
se on alipaine ja sähköohjattu.Malli johon tarvis vm-79 350 slc w 107
Kysypä nimimerkki Tomilta, on tietääkseni pelaillut jonkun verran systeemin kanssa 1980 450 SEL:ssä. Samoin olisikohan Mesedesillä tietoa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Tarkotatko sitä sähköohjattua vesiventtiiliä joka myös ohjaa läppien alipaineyhteitä ja joka on konehuoneen puolella vai sitä sähköistä ohjausboksia joka taas on kojelaudan alla. Siihen ei kyllä tuu alipaineliityntää, muistaakseni.
Mulla on pari kertaa käynyt sillain että tuo sähköohjattu vesiventtiili tartahtaa kiinni ja silloin palaa sieltä kojelaudan alla olevasta ohjausboksista yks diodi eikä sen jälkeen enää lämmönsäätö toimi ennenkuin on vaihtanut tuo diodin.
Mulla oli kyllä kaks raatoa mut taisin siivota nurkkia ja...
Mulla on pari kertaa käynyt sillain että tuo sähköohjattu vesiventtiili tartahtaa kiinni ja silloin palaa sieltä kojelaudan alla olevasta ohjausboksista yks diodi eikä sen jälkeen enää lämmönsäätö toimi ennenkuin on vaihtanut tuo diodin.
Mulla oli kyllä kaks raatoa mut taisin siivota nurkkia ja...
boxsi
Tarkoitan poksia konehuoneessa johon tulee vesiletkut.Se on sähköisesti ja alipaineella ohjattu.Vesi tulee poksiin mutta sieltä ei aukase venttiiliä et vesi menis kennolle.Numeroita siinä on 000 830 03 94 114 27 109
p52 102 35 9417 24 made in usa
p52 102 35 9417 24 made in usa
nuo olen heittänyt jo ajat sitten roskiin. Ymmärsin ohjauboksilla ohjainyksikköä joka sijaitsee koelaudan alla.
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Niitä vesiventtiilisydeemejä kaupataan jenkkien ebayssä jatkuvasti.
Jos englanti on hallussa, kysy suoraan george.murphy@compuserve.com
, hän myy alumiinikuorisia, jotka kuulemma ei halkea niinkuin ne muoviset alkuperäiset. (n. 400 USD, en tarkaa tiedä)
Sitten on olemassa elektronisia korvausjärjestelmiä, joka kyllä maksaa (n. 700 USD) , mutta pelaa niinku alkuperäinen eikä mene rikki.
ja sitten on vielä olemassa ohitusjärjestelma, jolloin siitä tulee manuaalinen järjestelmä , halpa on mutta automaatin ihanuus häviää.
Niin ja taala on nyt halpa, mikä on tässä etu. mutta varaudu n. 20-25 % tullimaksuihin.
Siellä hanskalokerossa on se 'amplifier' eli tehostaja, (mulla yksi ylimääräinen). Se palaa jos vesiventtiili jää jumiin, ja se jää jumiin jos se on halki sisältä ja vuotaa vesiä väärään paikkaan.
Tässä vielä vanha venttiili jossa oli jo alum. yläkuori mutta muovinen alakuori, joka halkesi (kun Timppa otti tyypit
)

tässä se muovikappale, joka on nyt alumiinisena takaisin paikalla ja pelaa

On se hieno systeemi kun se pelaa.
Jos englanti on hallussa, kysy suoraan george.murphy@compuserve.com
, hän myy alumiinikuorisia, jotka kuulemma ei halkea niinkuin ne muoviset alkuperäiset. (n. 400 USD, en tarkaa tiedä)
Sitten on olemassa elektronisia korvausjärjestelmiä, joka kyllä maksaa (n. 700 USD) , mutta pelaa niinku alkuperäinen eikä mene rikki.
ja sitten on vielä olemassa ohitusjärjestelma, jolloin siitä tulee manuaalinen järjestelmä , halpa on mutta automaatin ihanuus häviää.
Niin ja taala on nyt halpa, mikä on tässä etu. mutta varaudu n. 20-25 % tullimaksuihin.
Siellä hanskalokerossa on se 'amplifier' eli tehostaja, (mulla yksi ylimääräinen). Se palaa jos vesiventtiili jää jumiin, ja se jää jumiin jos se on halki sisältä ja vuotaa vesiä väärään paikkaan.
Tässä vielä vanha venttiili jossa oli jo alum. yläkuori mutta muovinen alakuori, joka halkesi (kun Timppa otti tyypit

tässä se muovikappale, joka on nyt alumiinisena takaisin paikalla ja pelaa

On se hieno systeemi kun se pelaa.
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
Se on tyyppivika että se pystysuunnassa liikkuva vesiventtiili jumahtaa kiinni ja polttaa sen diodin sieltä ohjausboksista. Mersulta tuli siihen aikoinaan muutossarja jolla siirretään se varsinainen vesiventtiili siihen musta boksin päälle ja samalla se muuttuu kiertyväksi. Se pystysuunnassa oleva venttiili poistetaan ja sama koneisto joka ruuvasi sitä venttiiliä säätää sitä uutta kiertyvää venttiiliä.
Eikun nimenomaa siellä kojelaudan alla on sellanen vahvasti jäähdytysreijitetty musta elektroniikkaa sisältävä boksi. Kun pyörität sitä lämmönsäätöpyörää kojelaudassa niin tämän boksin ohjaamana se vesiventtiili (siellä konehuoneen puolella) osaa mennä oikeaan asentoon.
Kun se vesiventtiili jää nalkkiin niin tämän ohjausboksin tehtävä muodostuu ylivoimaiseksi ja se kuolee mutta sillä diodin vaihdolla sen voi herättää uudelleen henkiin.
Kun se vesiventtiili jää nalkkiin niin tämän ohjausboksin tehtävä muodostuu ylivoimaiseksi ja se kuolee mutta sillä diodin vaihdolla sen voi herättää uudelleen henkiin.





