mb 124 turbo autom.
mb 124 turbo autom.
Tommonen laite tuli tehtyä. Auto on 200 pensiini, kaasuttimella ja automaatilla!
Elikä huonoin yhdistelmä mitä mersuun on ikänä saanut!!!
Talven aikana tuli vähän tekniikkapäivitystä, hitsausta ym. tehtyä. Ja kyllähän siitä ihan kulkeva laite tuli.
Heinäkuusta asti on tullut ajettua eikä vielä ole mikään pamahtanu. Ens talvena tarvis vähä perehtyä tohon sisustaan, sekä mahdollisesti ruiskutekniikkaa/ kunnollista sytytysjärjestelmää. toivottavasti kuvat toimii, en oikee osaa näitä kuvan laittoja.
Tossa olis muutama kuva: http://s102.photobucket.com/albums/m86/ ... 4%20turbo/
Elikä huonoin yhdistelmä mitä mersuun on ikänä saanut!!!
Talven aikana tuli vähän tekniikkapäivitystä, hitsausta ym. tehtyä. Ja kyllähän siitä ihan kulkeva laite tuli.
Heinäkuusta asti on tullut ajettua eikä vielä ole mikään pamahtanu. Ens talvena tarvis vähä perehtyä tohon sisustaan, sekä mahdollisesti ruiskutekniikkaa/ kunnollista sytytysjärjestelmää. toivottavasti kuvat toimii, en oikee osaa näitä kuvan laittoja.
Tossa olis muutama kuva: http://s102.photobucket.com/albums/m86/ ... 4%20turbo/
Nii tosiaa, toi vehjehän ei oo sitte tuplia nähnykkää!!! eikä tule näkemäänkään! Kaasarinahan on superkuuluisa römperi! jota on hiukan muuteltu. henkilökohtaisesti olen säätäny kaasaria noin 15min! koko sen olemassaolon aikana+ muutaman kerran lisänny öljyä. Ja väitänkin että olet nähnyt megasi kanssa 100 kertaisesti enemmän vaivaa. Ja kyllähän mullekkin se mega tulee...
Mitään ei ole muutettu. Virranjakaja on täysin normaali, pikkasen on maksimi ennakoita yritetty pienentää, siis ihan jakajaa testaamatta, painojen liikettä rajoittamalla. alipainekello on käytössä normaalisti! siis ei ahto myöhäistystä!
Jarrutehostajassahan on takaisku ja kyllähän tälläkin joskus alipaineilla ajellaan
Automaattia ei ole säädetty mitenkään, kun en siitä mitään ymmärrä. Muuten pelaa laatikko tosi hyvin, mutta ykköseltä, kakkoselle sillai puolikaasun vaihdolla kyllä vaihtaa aika kovaa (nykäisemällä). Ehkä menee vaihdot pikkasen korkeammalle kierroksille kun vaparina, johtuen varmaan ylipaineesta.
Jarrutehostajassahan on takaisku ja kyllähän tälläkin joskus alipaineilla ajellaan
Automaattia ei ole säädetty mitenkään, kun en siitä mitään ymmärrä. Muuten pelaa laatikko tosi hyvin, mutta ykköseltä, kakkoselle sillai puolikaasun vaihdolla kyllä vaihtaa aika kovaa (nykäisemällä). Ehkä menee vaihdot pikkasen korkeammalle kierroksille kun vaparina, johtuen varmaan ylipaineesta.
- MasaMbW124
- Mersumies

- Viestit: 1703
- Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
- Paikkakunta: Tampere [Kangasala]
nätti peli on, tullu jokusen kerran tutkittua tota sun autoos ulkopuolelta päin livenä
pidät vaan aamusin aina mun koulun vieressä tätä
eipä ne ovenkahvat ja peräluukkukaan peilannu mistään suunnasta kattoen ku oikeen tutkin
mikäs se korisarja on mikä tossa on? en oo ennen nähny moista W124:ssä.
tulipa sitä pari kuvaakin napattua. tosin huonoja sellaisia. (kamera puhelimella)
http://img304.imageshack.us/my.php?imag ... 170ic1.jpg
http://img304.imageshack.us/my.php?imag ... 173kk5.jpg
eipä ne ovenkahvat ja peräluukkukaan peilannu mistään suunnasta kattoen ku oikeen tutkin
tulipa sitä pari kuvaakin napattua. tosin huonoja sellaisia. (kamera puhelimella)
http://img304.imageshack.us/my.php?imag ... 170ic1.jpg
http://img304.imageshack.us/my.php?imag ... 173kk5.jpg
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
W204: 220cdi '07
Sieltä kannen takaa, keskellä on se pieni kuusiokoloruuvi. Siihe vaa oikeenlainen nippa tilalle. (Eikä se kannen öljynkierto siitä huonone)Nikomb kirjoitti:Mistä olet ottanut turbolle öljynkierron?
onko koneessa kaikki sisuskalut vakioita? Onko tehoista jo tietoa?
Kaikki vakiota, tein siihen konerempan ihan vakio-osilla. Kannesta pikkasen siistitty kanavia.
Tehot on 0.3 ahdoilla 128 hv/ 215 nm, Ja suljetulla radalla 0.7 ahdoilla on ajettu ilman ongelmia
Siinähän sitä aina välillä seisotan. Joo, ihan hyvin ne pohjat onnistu. Ohan se vielä ihan raakile, sisusta on aivan kamala, lokareitakaan en oo jaksanu vielä edes passailla kunnolla! Mutta kohtahan toi menee seisontaan ja alkaa piiiitkä talvi....
Auto on kai tullut ihan kaupasta ulos tolla korisarjalla, kun oli vaa jotain vanhoja lappuja jossa mainittiin amg-korisarja, amg-jouset(ovat vieläkin paikallaan!!) ja Vielä 16"amg-vanteetkin. En tiedä onko ton sitte voinu sillon tilata tollasella paketilla?
Auto on kai tullut ihan kaupasta ulos tolla korisarjalla, kun oli vaa jotain vanhoja lappuja jossa mainittiin amg-korisarja, amg-jouset(ovat vieläkin paikallaan!!) ja Vielä 16"amg-vanteetkin. En tiedä onko ton sitte voinu sillon tilata tollasella paketilla?
Ei oo kyllä kuvia. Kun katot sinne kannen taakse, et voi erehtyä siitä pultista kun niitä on vain yksi siälä. Sit vaan pultti ja ahdin mukaan hydrauliikka liikkeeseen ja käyt teettään letkun siihe. Nii ja siä kannen takana ei oo kauheesti tilaa, tarvii siihe kannenpäähä 90 asteen mutkan.Sergey kirjoitti:ei sul ois kuvia öljykierron putken paikka kannes jne.
Nyt sitten joutu taas ottaan ton kesäauton esille
Sain tossa talven aikana jopa laitettua siihen sisustan paikalleen.
Muuttelin myös hukkaportin ohjausta, ennen oli ahtimelta, nyt imusarjasta. Pensanpaineen säädin oli ennen imusarjasta nyt painekotelosta. Myös neulaventtiilin porasin isommaksi. Alaväännöt kyllä lisäänty huomattavasti!
Ulkomuutoksia on takalasin lippa joka nyt viä tarvis raapasta sialla kiinni, sit olis vielä ihan hillittömän kokonen "säädettävä takasiipi" jota en kyllä laita kiinni...onse vaan nii ruma mersussa!
Saa nähdä joko tänä kesänä vakio laatikko ja kone antautuu
?
vähä kuvia:
http://s102.photobucket.com/albums/m86/ ... 4%20turbo/
Muuttelin myös hukkaportin ohjausta, ennen oli ahtimelta, nyt imusarjasta. Pensanpaineen säädin oli ennen imusarjasta nyt painekotelosta. Myös neulaventtiilin porasin isommaksi. Alaväännöt kyllä lisäänty huomattavasti!
Ulkomuutoksia on takalasin lippa joka nyt viä tarvis raapasta sialla kiinni, sit olis vielä ihan hillittömän kokonen "säädettävä takasiipi" jota en kyllä laita kiinni...onse vaan nii ruma mersussa!
Saa nähdä joko tänä kesänä vakio laatikko ja kone antautuu
vähä kuvia:
http://s102.photobucket.com/albums/m86/ ... 4%20turbo/
-
JACKHAMMER
- Vakiokalustoa

- Viestit: 274
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 18:37
- Paikkakunta: Rovaniemi




