320cdi käyntiääni
320cdi käyntiääni
Onko normaalia 320cdi:lle että venttiilikoneisto pitää pientä räpsätystä pintakaasulla ajaessa? Eli siis dieselille tyypillinen venttiilin räpsytys. 270cdi:llä en havainnut samaa ilmiötä.
Jos tarkoitit Janin postaamaa hihnan räpätystä, se ei kuulostanut sille vaan pikemminkin esim. jenkkidieseleistä tutulle raplatukselle, tosin ei niin voimakkaana.
Ääni kuitenkin kuuluu selvästi ajaessa sisään. Täytynee yrittää paikallistaa äänen lähdettä tarkemmin. Nyt on vain kysymysmerkki uskaltaako lyödä nimeä paperiin vai ei.
Luulin että kyseinen ääni olisi normaalia koska moni muu diesel pitää samanlaista kalketta ehjänäkin.
Kiitos vinkistä, nyt käytän auton veholla arvioitavana ennen paperien kirjoittamista.
Ääni kuitenkin kuuluu selvästi ajaessa sisään. Täytynee yrittää paikallistaa äänen lähdettä tarkemmin. Nyt on vain kysymysmerkki uskaltaako lyödä nimeä paperiin vai ei.
Luulin että kyseinen ääni olisi normaalia koska moni muu diesel pitää samanlaista kalketta ehjänäkin.
Kiitos vinkistä, nyt käytän auton veholla arvioitavana ennen paperien kirjoittamista.
Minkäs korista ja vuosimallin V6 cdi autoa e320 on hankkimassa, sattuneesta syystä kiinnostaa tuommoset. Vai oliko niitä suoria kutosiakin (cdi koneita ?)
Tuommonen mielestäni kannattaa ostaa heti miten, jos vain sellainen eteen sattuu.
Tuommonen mielestäni kannattaa ostaa heti miten, jos vain sellainen eteen sattuu.
Lisää tietoa: www.skg.fi
.
Vasta tänä vuonna on tainnut muuttua v- koneeksi.
Aikaisemmat on suoria.
Vesku muista sitten kaupassa, että se v280cdi on sitten halvempi aihio, mutta ohjelmaa lukuunottamatta varmaan sama moottori.
Siinä uudessa v- moottorissa on pakosarjan kanavat kyllä tosi pienet, pikkuisen peukaloa paksummat ja ahtimen laippakin ihan mielenkiintoinen, v- mallinen sekin.
Mutta sinähän kuitenkin laitat heti kahdelle turbolle, että sinuahan se vaan naurattaa.
Tulee ihan mukavia projektikuvia varmaan, kun R- sarjalainen on pihanurmikolla lankkujen päälle purettuna.
Vasta tänä vuonna on tainnut muuttua v- koneeksi.
Aikaisemmat on suoria.
Vesku muista sitten kaupassa, että se v280cdi on sitten halvempi aihio, mutta ohjelmaa lukuunottamatta varmaan sama moottori.
Siinä uudessa v- moottorissa on pakosarjan kanavat kyllä tosi pienet, pikkuisen peukaloa paksummat ja ahtimen laippakin ihan mielenkiintoinen, v- mallinen sekin.
Mutta sinähän kuitenkin laitat heti kahdelle turbolle, että sinuahan se vaan naurattaa.
Tulee ihan mukavia projektikuvia varmaan, kun R- sarjalainen on pihanurmikolla lankkujen päälle purettuna.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Taidan olla koukussa noihin V juttuihin. No olihan ne aika kalliita kun niitä katselin mobilesta, semmoset V8 mallit näytti tehopainosuhteelta olevan kuitenkin parhaita vaikka olivat pilattu sillä S sarjan korilla 

Lisää tietoa: www.skg.fi
Vapaa ja vapaa, mutta kotosalla ollaan. Laita YV:tä, jos olet tulossa.e320 kirjoitti:Kyseessä on tosiaan R6 eli W210 ja -01 vuosimalli. Toivottavasti veholla hokaavat mikä raplatuksen aiheuttaa. P.M.N kiitos tarjouksesta, oletko sunnuntaina vapaana?
MB S210 320 cdi Avantgarde 2001
MB 500SL 1991
MB CE 230 sportiline 1991
Honda XX Super Blackbird
MB 500SL 1991
MB CE 230 sportiline 1991
Honda XX Super Blackbird
Suutin vuotaa
Omassani suutimien aluslusrengas "liekkirengas" vuoti ja piti ihmeellistä säpsätystä. Mootorin päältä muivit pois ja jos jossain suutinen reinoilla mustaa, vuotavat tiivisteet silloin. Aina ei kuulemma edes tule ääntä, vaikka vuotavat hieman.
MB mopo e320 cdi