CE 300 24V tehonlisäys

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
A.M.G
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 12.09.2005 11:24
Paikkakunta: Mikkeli

CE 300 24V tehonlisäys

Viesti Kirjoittaja A.M.G »

Olisiko kokemuksia tuon CE 300 24V (vm-91) tehonlisäyksestä.
Turbottaminen ? Lastuttaminen ? (ei taida olla suurta vaikutusta) tai sitten perinteiset nokka-akseli ym vaihdot ?
Jos jollain kokemusta, niin olisin kiitollinen vastauksista.
Millä tavalla muuten AMG -versiossa tehonlisäys on otettu ?
Avatar
iteite
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Ke 07.01.2004 19:55
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja iteite »

AMG:n M104 koneet on 3,4 (265hv) tai 3,6 (272 / 280hv) litrasia.
Autossasi on sähkö / mekaaninen ruiskutus ei oikein voi lastuttaa.
Napakammat tikut vois laittaa. hinta€€€€€
(ex) 300 TE (KAT) Autom. -88
240 D aut. -80
E 320 T -94
Avatar
Akseli E
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Ti 10.01.2006 21:30
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Akseli E »

Lue uusin gti... siinä riittävän tehokas yksilö :twisted: ...turboa kehiin vaan...tai kahta :wink:
S124 300TD -90
E46 323 Cabrio -00
Ex 2x 190 2.6
-Ajaminen on vasta puoli autoilua-
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Akseli E kirjoitti:Lue uusin gti... siinä riittävän tehokas yksilö :twisted: ...turboa kehiin vaan...tai kahta :wink:
Muttei ole 24v kone...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Akseli E
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Ti 10.01.2006 21:30
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Akseli E »

Anteeksi erehdykseni :oops: elin ihan siinä uskossa, että olisi... en tarkemmin tota uusinta oo vielä lukenut :? No turbo mikä turbo :lol:
S124 300TD -90
E46 323 Cabrio -00
Ex 2x 190 2.6
-Ajaminen on vasta puoli autoilua-
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Mä oon kanssa miettiny miten tohon sais löylyä lisää.
Yks olis että kansi irti ja Kuopioon Kosuselle laitettavaksi.
Aika kallista mutta kuulema sen väärti. Sillä nyt sais jonkun verran kiulua lisää.
Toinen homma on toi katti. Sen poistaminen lisää jonkun verran tehoa mutta onko se nyt sitten viisasta/kannattavaa kuitenkaan?
Nokka politiikkaa en tiedä yhtään miten niihin kireempiä saa vai saako ollenkaan? Kun miten tuo imunokka homma sitten on kun se on automaattisesti säätyvä?
Ja kyllähän tuossa jo ihan kivasti on tehoo mutta mikäpä se riittäis :lol: .
Ahdin määrää tahdin mutta turbo toiveet saa tod.näk. heittää menemää jos on otteessa merkintä vähäpäästöisestä.

Yksi juttu vielä vaivaa mihin en ole saanut vastausta :!:
Eli toi "ruf" versio 24 venasissa. Siinä on muutama kaakki enemmän kun tuossa "tavallisessa" 24:ssa?
Kysymys kuuluu edelleen mitä eroo niillä on :?: :?: :shock:
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14229
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Manu300cea24 kirjoitti:Yksi juttu vielä vaivaa mihin en ole saanut vastausta :!:
Eli toi "ruf" versio 24 venasissa. Siinä on muutama kaakki enemmän kun tuossa "tavallisessa" 24:ssa?
Kysymys kuuluu edelleen mitä eroo niillä on :?: :?: :shock:
Se on "Rückrüstungsfahrzeug" eli auto, jossa ei ole kattia mutta asennusvalmius sille.

http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=13068
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Timo L. kirjoitti:
Manu300cea24 kirjoitti:Yksi juttu vielä vaivaa mihin en ole saanut vastausta :!:
Eli toi "ruf" versio 24 venasissa. Siinä on muutama kaakki enemmän kun tuossa "tavallisessa" 24:ssa?
Kysymys kuuluu edelleen mitä eroo niillä on :?: :?: :shock:
Se on "Rückrüstungsfahrzeug" eli auto, jossa ei ole kattia mutta asennusvalmius sille.

http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=13068
Kiitos tiedosta!
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Siinäpä on Kosusen osote jos kiinnostaa.

http://www.jpautotuning.fi/kosunen/
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Vastaa Viestiin