CE 300 24V tehonlisäys
CE 300 24V tehonlisäys
Olisiko kokemuksia tuon CE 300 24V (vm-91) tehonlisäyksestä.
Turbottaminen ? Lastuttaminen ? (ei taida olla suurta vaikutusta) tai sitten perinteiset nokka-akseli ym vaihdot ?
Jos jollain kokemusta, niin olisin kiitollinen vastauksista.
Millä tavalla muuten AMG -versiossa tehonlisäys on otettu ?
Turbottaminen ? Lastuttaminen ? (ei taida olla suurta vaikutusta) tai sitten perinteiset nokka-akseli ym vaihdot ?
Jos jollain kokemusta, niin olisin kiitollinen vastauksista.
Millä tavalla muuten AMG -versiossa tehonlisäys on otettu ?
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Mä oon kanssa miettiny miten tohon sais löylyä lisää.
Yks olis että kansi irti ja Kuopioon Kosuselle laitettavaksi.
Aika kallista mutta kuulema sen väärti. Sillä nyt sais jonkun verran kiulua lisää.
Toinen homma on toi katti. Sen poistaminen lisää jonkun verran tehoa mutta onko se nyt sitten viisasta/kannattavaa kuitenkaan?
Nokka politiikkaa en tiedä yhtään miten niihin kireempiä saa vai saako ollenkaan? Kun miten tuo imunokka homma sitten on kun se on automaattisesti säätyvä?
Ja kyllähän tuossa jo ihan kivasti on tehoo mutta mikäpä se riittäis
.
Ahdin määrää tahdin mutta turbo toiveet saa tod.näk. heittää menemää jos on otteessa merkintä vähäpäästöisestä.
Yksi juttu vielä vaivaa mihin en ole saanut vastausta
Eli toi "ruf" versio 24 venasissa. Siinä on muutama kaakki enemmän kun tuossa "tavallisessa" 24:ssa?
Kysymys kuuluu edelleen mitä eroo niillä on

Yks olis että kansi irti ja Kuopioon Kosuselle laitettavaksi.
Aika kallista mutta kuulema sen väärti. Sillä nyt sais jonkun verran kiulua lisää.
Toinen homma on toi katti. Sen poistaminen lisää jonkun verran tehoa mutta onko se nyt sitten viisasta/kannattavaa kuitenkaan?
Nokka politiikkaa en tiedä yhtään miten niihin kireempiä saa vai saako ollenkaan? Kun miten tuo imunokka homma sitten on kun se on automaattisesti säätyvä?
Ja kyllähän tuossa jo ihan kivasti on tehoo mutta mikäpä se riittäis

Ahdin määrää tahdin mutta turbo toiveet saa tod.näk. heittää menemää jos on otteessa merkintä vähäpäästöisestä.
Yksi juttu vielä vaivaa mihin en ole saanut vastausta

Eli toi "ruf" versio 24 venasissa. Siinä on muutama kaakki enemmän kun tuossa "tavallisessa" 24:ssa?
Kysymys kuuluu edelleen mitä eroo niillä on



C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Se on "Rückrüstungsfahrzeug" eli auto, jossa ei ole kattia mutta asennusvalmius sille.Manu300cea24 kirjoitti:Yksi juttu vielä vaivaa mihin en ole saanut vastausta![]()
Eli toi "ruf" versio 24 venasissa. Siinä on muutama kaakki enemmän kun tuossa "tavallisessa" 24:ssa?
Kysymys kuuluu edelleen mitä eroo niillä on![]()
![]()
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=13068
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Kiitos tiedosta!Timo L. kirjoitti:Se on "Rückrüstungsfahrzeug" eli auto, jossa ei ole kattia mutta asennusvalmius sille.Manu300cea24 kirjoitti:Yksi juttu vielä vaivaa mihin en ole saanut vastausta![]()
Eli toi "ruf" versio 24 venasissa. Siinä on muutama kaakki enemmän kun tuossa "tavallisessa" 24:ssa?
Kysymys kuuluu edelleen mitä eroo niillä on![]()
![]()
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=13068
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"