mb w124 300tdt

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
juk3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Su 21.03.2004 15:19
Paikkakunta: Vantaa

mb w124 300tdt

Viesti Kirjoittaja juk3 »

Olisko ideoita mikä vois olla vialla ??!?

kyseinen auto rupesi rajun kiihdytyksen jälkeen, rytkyttämään kovasti tyhjäkäynnillä ja sinistä savua tuli reilusti

Epäilin kannentiivistettä ja purin juuri kannen pois, tiiviste sekä kansi näyttää ehjiltä. Pytyt sekä männät näyttää myös päällisinpuolin ehjiltä. Toivottavasti ei ole männänrenkaissa tai männissä, mutta pahasti viittais siihen kun yläkerta näyttää ehjältä. On vähän paskat tilat rupee koko mottii purkamaan :(

Kiitoksia jo etukäteen
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63


ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
Touring
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: Ma 23.05.2005 09:32

Re: mb w124 300tdt

Viesti Kirjoittaja Touring »

Käsitttääkseni nuo kuvailemasi oireet (rytkytys tyhjäkäynnillä ja savutus) sopivat myös vialliseen ruiskutuspumpun laakeriin. Takapään laakeri ottaa vastaan alipainepumpun aiheuttaman päittäiskuorman ja on siksi herkkä hajoamaan. Uudemmissa tuo on vahvempaa tekoa.
Voinet kysellä tuosta pumppuasiasta lisää Mynädieselistä.

Mitattiinko puristuspaineet ennen kannen irroitusta? Niistä saisi ehkä lisävinkkiä myös alakerran kunnosta (jos kannen puolelta vikaa ei löydy).

Rikkoontunut venttiilin nostin sopisi myös rytkytykseen, muttei oikein savutukseen.
Avatar
Dieselpower
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
Paikkakunta: Kivialho City

Viesti Kirjoittaja Dieselpower »

Mäntä rikki!!!! :cry:
RED POWER IHC DT-358
Avatar
juk3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Su 21.03.2004 15:19
Paikkakunta: Vantaa

Re: mb w124 300tdt

Viesti Kirjoittaja juk3 »

Touring kirjoitti:Käsitttääkseni nuo kuvailemasi oireet (rytkytys tyhjäkäynnillä ja savutus) sopivat myös vialliseen ruiskutuspumpun laakeriin. Takapään laakeri ottaa vastaan alipainepumpun aiheuttaman päittäiskuorman ja on siksi herkkä hajoamaan. Uudemmissa tuo on vahvempaa tekoa.
Voinet kysellä tuosta pumppuasiasta lisää Mynädieselistä.

Mitattiinko puristuspaineet ennen kannen irroitusta? Niistä saisi ehkä lisävinkkiä myös alakerran kunnosta (jos kannen puolelta vikaa ei löydy).

Rikkoontunut venttiilin nostin sopisi myös rytkytykseen, muttei oikein savutukseen.

Pumpussa ei kyllä pitäis olla vikaa kun on just rempattu täysin ja laitettu 7tapit mynäs. Puristuspaineita ei tietenkään tullu mieleen mitata kun kone oli nipussa :(
Viimeksi muokannut juk3, Ke 11.01.2006 22:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63


ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Männänrengasvialta tuo pahasti vaikuttaa.
Avatar
Antti V
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1495
Liittynyt: To 03.06.2004 10:32
Paikkakunta: Naantali/Nummela

Viesti Kirjoittaja Antti V »

Tietysti tässävaiheessa jo vähän myöhäistä, kun patti on leväällään, mutta ettei vain olisi suutin vika, vuotaa ja saa aikaan rykimisen, sekä kitkerän sinertävän hajun.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI

"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Avatar
juk3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Su 21.03.2004 15:19
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juk3 »

Kai se on pakko samalla sitten avata alakertakin, ei viitti kantta laittaa kasaan uusilla osilla ja todeta sama rytkytys. Suuttimia ei vissiin pysty mitenkään testaamaan onko ne kunnossa, muuten kuin autossa kiinni ?
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63


ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

juk3 kirjoitti:Kai se on pakko samalla sitten avata alakertakin, ei viitti kantta laittaa kasaan uusilla osilla ja todeta sama rytkytys. Suuttimia ei vissiin pysty mitenkään testaamaan onko ne kunnossa, muuten kuin autossa kiinni ?
Pystyy, kunnon dieselpajalla on koepenkki noille.
Touring
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: Ma 23.05.2005 09:32

Viesti Kirjoittaja Touring »

Suuttimet pystyy kyllä testaamaan irrallaan (avautumispaine ja suihkun muoto), eikä varmaan ole edes kallistakaan.
Voisi olla järkevää tehdä se ekaksi. Suutinvika sopisimielestäni myös oireisiin.
Avatar
juk3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Su 21.03.2004 15:19
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juk3 »

Onkohan jossain helsingin lähistöllä jotain pajaa missä moinen onnistuisi.
tammerdieselissä saattaisi varmaan olla ?
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63


ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1556
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Huohottiko se moottori? Se olis kertonut kaiken :idea:
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Avatar
juk3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Su 21.03.2004 15:19
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juk3 »

Mikko K kirjoitti:Huohottiko se moottori? Se olis kertonut kaiken :idea:

Kyllä huohotti aika reippaasti, mutta eikös kaikki 300 turbot huohota ?
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63


ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
Avatar
juk3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Su 21.03.2004 15:19
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juk3 »

Nyt on kansi tammerdieselissä, se koeponnistetaan niin näkee mahdolliset vuodot ja suuttimet testataan myös. Jos vikaa ei löydy niin pitää varmaan alkaa purkamaan alapäätä koneesta.
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63


ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

juk3 kirjoitti:
Mikko K kirjoitti:Huohottiko se moottori? Se olis kertonut kaiken :idea:

Kyllä huohotti aika reippaasti, mutta eikös kaikki 300 turbot huohota ?
Mikä on reippaasti?

Kova huohotus koituu pian koneen kohtaloksi, kolminkertainen viritysaste ja paljon ajettu moottori tietää vääjäämättä tuhoa ennemmin tai myöhemmin. Luultavasti ennemmin.
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

juk3 kirjoitti:
Mikko K kirjoitti:Huohottiko se moottori? Se olis kertonut kaiken :idea:

Kyllä huohotti aika reippaasti, mutta eikös kaikki 300 turbot huohota ?
No niin... mäntä /männärengas vika. Ei kunnossa oleva OM603 turboD sen kummemin puhaltele.
Avatar
juk3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Su 21.03.2004 15:19
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juk3 »

No nyt on kansi ja suuttimet tarkastettu oli molemmat kunnossa.
mutta tammerdieselin kaveri sano puhelimessa että esikammiot on ihan lopussa joku tappi siellä sisällä kääntynyt?? uudet maksais joku 100e kpl eli kaikki olis 600e!!! Eli voiko esikammioissa olla jotain tollasta vikaa, ei ihan uusia viittis ainakaan ostaa. Sattuisko joltain löytymään hyviä käytettyjä jos ne siihen pitää sitten vaihtaa.
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63


ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2778
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Voi esikammio sulaakin, mutta hyvä olisi tietää mikä sen aiheutti. Normaalitilanteissa ei sula.
MeSee
Mersumies
Mersumies
Viestit: 614
Liittynyt: Ke 30.06.2004 09:54
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Viesti Kirjoittaja MeSee »

Eikös liiallinen ennakko sulata noita kammiota...onko sinulla vakio ennakonsäädin vai muokattu
S212 220cdi

Ex:

W212 250 cdi
S212 250 cdi -10
W210 2.9dt
w124 300dt -91
190d 2.5turbo -90
w124 300d -87
Avatar
juk3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Su 21.03.2004 15:19
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juk3 »

MeSee kirjoitti:Eikös liiallinen ennakko sulata noita kammiota...onko sinulla vakio ennakonsäädin vai muokattu

eiköhän sielle vakio säädin ole mynän jäljiltä se pumppu on, en ite oo siihen koskenut. Nyt on öljypohja ja 1 mäntä pois, täytyy huomenna purkaa lisää. :o
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63


ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
Avatar
juk3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Su 21.03.2004 15:19
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juk3 »

Nyt on kaikki purettu, melkeen joka männästä oli lähtenyt pikkasen männänreikaista kromausta. 4 pytyssä oli pientä naarmua, mutta mitään erikoista ei löytyny. Tuntuu että noi kulumat ei kyllä aiheuta sellasta rykimistä.
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63


ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
JACKHAMMER
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 09.12.2003 18:37
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja JACKHAMMER »

oliskohan vika sitten niissä jumittavissa suuttimissa?
suutin kun kusee niin pakokaasut haisee hirveälle.
omassa ex-passatissa syöttöpumppussa oli ajoitus liian myöhässä, josta seurasi aina kylmänä käynnistettäessä sininen pilvi. kone ei syönyt öljyä.
jos kerta männistä ei löydy tuon kummoisempaa..
laita uudet laakerit ja mänänrenkaat ja ei muutako tienpäälle.
Vito 115 4x4 ja ml 320cdi
Avatar
juk3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Su 21.03.2004 15:19
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juk3 »

JACKHAMMER kirjoitti:oliskohan vika sitten niissä jumittavissa suuttimissa?
suutin kun kusee niin pakokaasut haisee hirveälle.
omassa ex-passatissa syöttöpumppussa oli ajoitus liian myöhässä, josta seurasi aina kylmänä käynnistettäessä sininen pilvi. kone ei syönyt öljyä.
jos kerta männistä ei löydy tuon kummoisempaa..
laita uudet laakerit ja mänänrenkaat ja ei muutako tienpäälle.

Suuttimet testattii ja ne oli hyvät, et uudet roippeet koneeseen ja kasaa sit näkee onko sama ongelma vielä :)
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63


ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
Avatar
juk3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Su 21.03.2004 15:19
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juk3 »

Viimeksi muokannut juk3, Su 29.01.2006 12:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63


ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
vilippus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Ma 17.11.2003 22:42

Viesti Kirjoittaja vilippus »

juk3 kirjoitti:Nyt on kaikki purettu, melkeen joka männästä oli lähtenyt pikkasen männänreikaista kromausta. 4 pytyssä oli pientä naarmua, mutta mitään erikoista ei löytyny. Tuntuu että noi kulumat ei kyllä aiheuta sellasta rykimistä.
Mulla oli samanlaisessa koneessa irronnut yhdestä männänrenkaasta kromipalasia ja jääneet männänrenkaiden väliin jumiin ja hanganneet sylinterin seinämiin aika reippaat naarmut.
Naarmut aiheutti sen että puristukset putosivat siinä pytyssä tyhjäkäynnillä alle 15 kilon ja ei enää syttynyt polttoaine.
Rytkytti ja kolisi ja savusi tyhjäkäynnillä mutta kierroksilla kävi hyvin.
Koneistamolla vaihdettiin se vioittunut putki ja muut hoonattiin ja uudet männänrenkaat kaikkin.
Nyt käy taas hyvin.
Avatar
juk3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Su 21.03.2004 15:19
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juk3 »

vilippus kirjoitti:
juk3 kirjoitti:Nyt on kaikki purettu, melkeen joka männästä oli lähtenyt pikkasen männänreikaista kromausta. 4 pytyssä oli pientä naarmua, mutta mitään erikoista ei löytyny. Tuntuu että noi kulumat ei kyllä aiheuta sellasta rykimistä.
Mulla oli samanlaisessa koneessa irronnut yhdestä männänrenkaasta kromipalasia ja jääneet männänrenkaiden väliin jumiin ja hanganneet sylinterin seinämiin aika reippaat naarmut.
Naarmut aiheutti sen että puristukset putosivat siinä pytyssä tyhjäkäynnillä alle 15 kilon ja ei enää syttynyt polttoaine.
Rytkytti ja kolisi ja savusi tyhjäkäynnillä mutta kierroksilla kävi hyvin.
Koneistamolla vaihdettiin se vioittunut putki ja muut hoonattiin ja uudet männänrenkaat kaikkin.
Nyt käy taas hyvin.


Joo kai se niistä naarmuista johtuu kun kaikki muu näyttäis olevan kunnossa. Tietääkö kukaan hyvää koneistamoa helsingissä missä moinen homma hoituisi?
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63


ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
Avatar
juk3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Su 21.03.2004 15:19
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juk3 »

Joo ne naarmut ei ollukkaan kovin syvät, sai aika hyväksi hoonaamalla. Mutta 1 pytyn männärenkaitten väli on lohjennut, eli jos jollai sattuis olemaan kyseiseen koneeseen mahlen mäntää niin saa tarjota !!
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63


ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
Avatar
juk3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Su 21.03.2004 15:19
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juk3 »

Nonni männät sain stefalta, kone on nipussa ja toimiikin vielä :lol: ilmeisesti vika oli 4 pytyn naarmuissa.
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63


ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
Avatar
nokileka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 515
Liittynyt: La 17.04.2004 00:19

Viesti Kirjoittaja nokileka »

aika pienestä on homma kiinni... mulla oli samaa oireilua, vaikka nelosen mäntä oli ottanut vain vähän kiinni:
http://www.pbase.com/camerafin/image/55390266

hoonasitko itse vai koneistamolla? puritko konetta kuin paljoa ennen hoonausta?
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Avatar
juk3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Su 21.03.2004 15:19
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juk3 »

nokileka kirjoitti:aika pienestä on homma kiinni... mulla oli samaa oireilua, vaikka nelosen mäntä oli ottanut vain vähän kiinni:
http://www.pbase.com/camerafin/image/55390266

hoonasitko itse vai koneistamolla? puritko konetta kuin paljoa ennen hoonausta?

Ite hoonasin joo.. lohkossa oli vielä kampiakseli kiinni, mutta peitin alhaalta hyvin ja hoonauksen jälkee putsasin kaikki hyvin niin kyllä siitä aikas hyvä tuli :)
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63


ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
Vastaa Viestiin