Tämän luulisi olevan vielä nättikäyntinen..

Fyysisesti se ei tosiaan mene ihan heittämällä, hieman vaatii sovittelua. Mutta kyllä se nyt nätisti siellä on.. D-jetillä sen saa heittämällä sinne, mutta w123:en m110:ssä on jo k-jet. Papereiden puolesta ei mitään ongelmia, tosin oma on w115 ja siihen tarvitsi vaihtaa eteen jouset ja jarrulevyt.PKivireki kirjoitti:Valaisepa Antti L. tolvanan päivää ja kerro hiukkasen millä konstilla olet saanut tuollaisen pannun mahdutettua 114 konehuoneeseen? Ja mitä katsastusmiekkonen, repikö viiksens?
Kun aikanaan ostin S123 280TEn "mutelimersun" varaosiksi ja siitä olis vielä hyvä kone tallella..
Eip ole, kristillisesti jaettuina palasina on hieno ja upea 280TE.ToniK kirjoitti:Oiskaan PKivireellä ko. Tekniikka myytävänä??