Uusi 280E

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Antti L.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 371
Liittynyt: To 08.04.2004 11:13
Paikkakunta: Joensuu

Uusi 280E

Viesti Kirjoittaja Antti L. »

http://cgi.ebay.nl/NEUER-Mercedes-Benz- ... dZViewItem

Tämän luulisi olevan vielä nättikäyntinen.. :roll:
Ihan vain näin mersumiesten kesken...

w211 280cdi
w111 '320cdi' Coupe
w115 '280E'
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

Voi vitsi kun tollasen sais, vaikka joululahjaks. Se sopis vaikka olohuoneeseen koristeeksi tai sit ihan vaan mersun nokalle :D
Avatar
HVM
Hupimestari
Hupimestari
Viestit: 3410
Liittynyt: Ma 20.09.2004 23:05
Paikkakunta: Tajunkangas

Viesti Kirjoittaja HVM »

Pikku miinuksena tuo D-jetti, toimiihan se tietysti aikansa jos uusi on. Oiva isänpäivälahja-idea. :idea:
Avatar
W111
Mersumies
Mersumies
Viestit: 879
Liittynyt: Pe 04.04.2003 13:39
Paikkakunta: Pielavesi

Viesti Kirjoittaja W111 »

Eihän D-jetti huono ole. Vaatii vaan että kone on mekaanisesti hyvässä kunnossa ja tuon luulisi olevan....
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00

"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
Avatar
PKivireki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 466
Liittynyt: Su 04.01.2004 00:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja PKivireki »

Valaisepa Antti L. tolvanan päivää ja kerro hiukkasen millä konstilla olet saanut tuollaisen pannun mahdutettua 114 konehuoneeseen? Ja mitä katsastusmiekkonen, repikö viiksens?

Kun aikanaan ostin S123 280TEn "mutelimersun" varaosiksi ja siitä olis vielä hyvä kone tallella..
Avatar
kekka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 300
Liittynyt: To 06.10.2005 21:46
Paikkakunta: Satakunta

Viesti Kirjoittaja kekka »

Katsastusmies ei sano mitään koska kyseessä on mallisarjan sisäinen muutos eli autoissa on jopa samat jarrut(200d-280e). 123 kone ei ihan heittämällä sovi 114:een koska siinäon k-jetronic jonka imusarja on erilainen kuin d-jetissä.( muistaakseni k-jetti ottaa kiinni ohjaus simpukkaan) Myös koneen korvat ovat erilaiset mutta kutospystärin korvat sopii suoraan. Olen kyllä nähnyt k-jetillä olevia tc:tä pystäreissä mutta yleensä niiden koneen asento ei ole ihan suorassa vaan niitä on kallisteltu tai yms. ja koneen korvat on tehty itse.
Mercedes-Benz korjaa kuljettajien tekemät ajovirheet...ainakin jos on asd...

MB 200D w110 mr
MB 240D w123 mr
MB 300D w123 mr
MB 500SEC w126
MB G300 td W463
Avatar
Antti L.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 371
Liittynyt: To 08.04.2004 11:13
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Antti L. »

PKivireki kirjoitti:Valaisepa Antti L. tolvanan päivää ja kerro hiukkasen millä konstilla olet saanut tuollaisen pannun mahdutettua 114 konehuoneeseen? Ja mitä katsastusmiekkonen, repikö viiksens?

Kun aikanaan ostin S123 280TEn "mutelimersun" varaosiksi ja siitä olis vielä hyvä kone tallella..
Fyysisesti se ei tosiaan mene ihan heittämällä, hieman vaatii sovittelua. Mutta kyllä se nyt nätisti siellä on.. D-jetillä sen saa heittämällä sinne, mutta w123:en m110:ssä on jo k-jet. Papereiden puolesta ei mitään ongelmia, tosin oma on w115 ja siihen tarvitsi vaihtaa eteen jouset ja jarrulevyt.
Ihan vain näin mersumiesten kesken...

w211 280cdi
w111 '320cdi' Coupe
w115 '280E'
Avatar
ToniK
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 21
Liittynyt: Ke 07.09.2005 16:11
Paikkakunta: Muonio/Oulu

Viesti Kirjoittaja ToniK »

Oiskaan PKivireellä ko. Tekniikka myytävänä??
Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.
Avatar
PKivireki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 466
Liittynyt: Su 04.01.2004 00:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja PKivireki »

ToniK kirjoitti:Oiskaan PKivireellä ko. Tekniikka myytävänä??
Eip ole, kristillisesti jaettuina palasina on hieno ja upea 280TE.
Oli muuten aika lailla kurjaa kun ajelin vehkeen siirtokilvillä purettavaksi. Automaatti ja kaikki..

(Muteli-mersut siis ovat huijauksina Suomeen muka korinvaihtoina tuotuja autoja; autoihin väärennettiin tilalle vanhat valmistenumerot. Kiinni jäivät ja joukko mersuja ja bemareita lähti silloisilta omistajilta alta, sillä korotetut autoverot tulivat maksuun ja autot menivät sittten totaaliseen käyttökieltoon)

Mutta kierrätettiin sitten oikein kaikki. Kaikista parasta mitä vastaan on tullut oli Webaston tekemä mekaaninen kattoluukku. Ah! Se oli mulla EX-S123 300TDssä ja suosittelen. Kesäpäivän kunniaksi Naks ja tsiuuh! ja kattoluukku oli puolessa sekunnissa auki pehmeästi ja keveästi.
Vastaa Viestiin