harvinainenkin? Mobilistit herätys, tiedonjano on kova!

Itseasiassa se simpukka on 240D:stä kun en jaksanut kaivaa tuota rattivaihteista tallista esiinSivonen kirjoitti:On niitä. Itse asiassa minunkin auto on puoliverinen rattivaihdepeli, on nimittäin ohjaussimpukka semmosesta.Elimenluovuttaja oli sjtv:n 200D 4v-manuaalilla.
Ajoinkin sillä mutta en oikein tykännyt, kun vaihdevivusto tms on ko yksilössä "vähän niinkuin väljä".
juu, entinen taksi tämäkin yllätten on, 300tkm vaan ajettu, mitä pidän pienenä ihmeenäraul kirjoitti:Yksityiskohtana mainittakoon että rattimanuaalia toimitettiin vain taximalleihin Suomeen sekä poliisiautoihin Saudeihin (mikäli muistan oikein...).
Rahaa luovuttamalla myös varmasti joku muukin on saanut jos oikein halunnut.
Öhmm...T6? Mitähän tuo lyhenne tarkoittaa?Timo L. kirjoitti:Useimmiten rattivaihteiset autot ovat vanhoja takseja, koska T6-malleissa vaihdekepin siirto.
Aivan, kuudelle rekisteröityä taksimallia. W123:een ei koskaan ole saanut eteen sohvapenkkiä. Kolmas paikka muodostettiin tavaralokeroon asetetulla istuintyynyllä keskikyynärnojan toimiessa selkänojana.kuitsi kirjoitti:6lle rekisteröityä, sohvapenkillistä taksiaAku P kirjoitti:Öhmm...T6? Mitähän tuo lyhenne tarkoittaa?
No, tuotahan minä vähän jo ehdin tässä eppäilläkin, että kuuden mittaripeliä se. Pitipä nyt tarkistuttaa.Timo L. kirjoitti: Aivan, kuudelle rekisteröityä taksimallia. W123:een ei koskaan ole saanut eteen sohvapenkkiä. Kolmas paikka muodostettiin tavaralokeroon asetetulla istuintyynyllä keskikyynärnojan toimiessa selkänojana.
Tuo w124 missä oli rattivaihteet, on -88 mallinen, 4-vaihteinen 200D ja ihan tavallisilla etupenkeillä. Lattiakepin reiässä oli avonainen säilytyslokero...XUX63 kirjoitti: Onko automaattinaja jos, onko siinä sohvapenkki 3:lle ?
eihän väri satu olemaan mustaRammstein69 kirjoitti:juu, entinen taksi tämäkin yllätten on, 300tkm vaan ajettu, mitä pidän pienenä ihmeenä :shock:raul kirjoitti:Yksityiskohtana mainittakoon että rattimanuaalia toimitettiin vain taximalleihin Suomeen sekä poliisiautoihin Saudeihin (mikäli muistan oikein...).
Rahaa luovuttamalla myös varmasti joku muukin on saanut jos oikein halunnut. :oops:
ja kaikki kilometrit on mittarissa, kaksi omistajaa on sillä ollut..
mahtaako tuollaista joku haluta? -81, 200d... :roll:
ei, tämä on vaaleasininen..xr5t kirjoitti:eihän väri satu olemaan mustaRammstein69 kirjoitti:juu, entinen taksi tämäkin yllätten on, 300tkm vaan ajettu, mitä pidän pienenä ihmeenäraul kirjoitti:Yksityiskohtana mainittakoon että rattimanuaalia toimitettiin vain taximalleihin Suomeen sekä poliisiautoihin Saudeihin (mikäli muistan oikein...).
Rahaa luovuttamalla myös varmasti joku muukin on saanut jos oikein halunnut.![]()
ja kaikki kilometrit on mittarissa, kaksi omistajaa on sillä ollut..
mahtaako tuollaista joku haluta? -81, 200d...
Pappani on ollut koko elämänsä ajan taksikuski, ennem ersuja hän ajoi taksia jenkki-letukoilla. Vuonna 82 hän osti tehtaalta pakastavedetyn w123 240D rattiamanuaalina jolla ajeli sinne vuoteen -90 jolloin hän halvaantui ja mersu jäi lämpimään talliin säilöön. Vuonna -94 oma isäni osti tämän mersun papaltani pois ja sillä ajeltiin semmosenaan n. pari vuotta jonka jälkeen aski vaihdettiin lattia-askiin (kuulemma äitini vahva sana oli rattimanuaalia vastaan) näin ajeltiin sitten vuoteen -00 jolloin tuli tehovähyys vastaan, tekniikka pelas täysin, ei siinä mitään mutta silloisesta mersumies -liikkeestä (oulun toppilassa) ostimme 300 turbo diesel suora vitos koneen (kone oli tuotu jenkeistä eli ilmeisesti se oli olult c123:ssa jos olen oikein ymmärtänyt?), autoamattivaihteiston yms perä, vetarit kuului kauppaan. Kyseisen paketin vaihtoi paikoilleen Sauli Vieremaa (haukiputaalla, eli sinne vaan mersut huoltoon, hän tietää kaiken!) Nykyään auto on siis w123 300 turbo diesel automaatti pitempivälitteisellä perällä (ei huuda matka-ajossa niin kovasti kun sillä ajetaan paljon matkaa työn puolesta). Itse on tulult lisävarusteita asennettua mm. sähkölasit, keskuslukitus, etupenkkeinä nykyään on Recaron Style mallisto (puolikupit, täydellinen sähkösäätöisyys, ristiselän pumpputuki, ILMASTOINTI), kesärenkaat on valkosivulliset.Rammstein69 kirjoitti:onko tosiaan ollu w123-korisia rattivaihteella olevia? huhujen mukaan manuaali, en ole vielä autoa itse nähnyt..
harvinainenkin? Mobilistit herätys, tiedonjano on kova!
Minä taidan muistaa tuon koneen siellä mersumiehellä. Oli heti siinä oikealla, kun mentiin ovesta sisään. Jos tuo sitten on sama kone mikä siellä oli jonkin aikaa. Onko sinulla 3.07 perä vai mikä tuossa turbokoneen jatkona? Itsellä on turbokoneen kanssa 3.46, mutta maantiellä on kierroksia vähän liikaa. En sitten tiedä auttaisiko, jos laittaisi 5-vaihteisen laatikon.latku kirjoitti: vuoteen -00 jolloin tuli tehovähyys vastaan, tekniikka pelas täysin, ei siinä mitään mutta silloisesta mersumies -liikkeestä (oulun toppilassa) ostimme 300 turbo diesel suora vitos koneen (kone oli tuotu jenkeistä eli ilmeisesti se oli olult c123:ssa jos olen oikein ymmärtänyt?), autoamattivaihteiston yms perä, vetarit kuului kauppaan. Kyseisen paketin vaihtoi paikoilleen Sauli Vieremaa (haukiputaalla, eli sinne vaan mersut huoltoon, hän tietää kaiken!) Nykyään auto on siis w123 300 turbo diesel automaatti pitempivälitteisellä perällä (ei huuda matka-ajossa niin kovasti kun sillä ajetaan paljon matkaa työn puolesta). Itse on tulult lisävarusteita asennettua mm. sähkölasit, keskuslukitus, etupenkkeinä nykyään on Recaron Style mallisto (puolikupit, täydellinen sähkösäätöisyys, ristiselän pumpputuki, ILMASTOINTI), kesärenkaat on valkosivulliset.