mikä ihme voi tehä putkele näin?
mikä ihme voi tehä putkele näin?
siis kyse on heti pakosarjan jälkeen alkavasta putkesta,kaukaa haettu mutta olisko mahollista että tuo on niin ahas väli että pääsis liikkuun noi paljonki ku 3-4 senttiä ja osumaan ohjaustankoon?
tarttee varmaa alkaa jo tekeen jotaki tuole, meinaan että tuoha saattaa jo ahistaa puolen koneen kaasujen karkaamista!
ja toiselta puolen samanen kohta näyttää ihan niiku putken pittääki
tarttee varmaa alkaa jo tekeen jotaki tuole, meinaan että tuoha saattaa jo ahistaa puolen koneen kaasujen karkaamista!
ja toiselta puolen samanen kohta näyttää ihan niiku putken pittääki
E55 AMG -00 --ex--
BMW M5 -00 --ajossa--
BMW M5 -00 --ajossa--
huh? tämähän täytyy alkaa tutkiin perin pohjin..vilippus kirjoitti:Niin minäkin uskoisin.JYYRÄ kirjoitti:Näyttäs siltä että kuuluukin olla tuollanen
Eli oisko niin ahdas paikka että siihen olis päätetty tehdä tollanen lontto rattiakselia varten.
Putken tilavuushan ei pienene kun sitä painetaan läjään jos se pääsee vastaavasti levenemään
E55 AMG -00 --ex--
BMW M5 -00 --ajossa--
BMW M5 -00 --ajossa--
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
litistys...
noissa rallipeleissä o joskus jouduttu kuristaan putkee siitä heti kollektorin jälkeen....tojotassa varsinki
power is nothing without control...
Mulla on mp:ssa oikeanlaisesti litistetyt käyrät, ne on sellaiset Micronin serpent käyrästö, Hydratech.. sillä saadaan virtaus paremmaksi kuin pyöreällä käyrästöllä..
Jos putki on lähdössä 100% niin se kasvaa litistyksessä 100%-->114% aika ihmeellistä kyllä..
Ja jotain tuosta Hydratechin(Micron) patentoidusta käyränvääntämisestä kertoo että muut valmistajat ovat joillain keinoilla yrittäneet kopioida sitä..
http://www.hardracing.com/Exhaust%20Systems/Micron.htm
Jos putki on lähdössä 100% niin se kasvaa litistyksessä 100%-->114% aika ihmeellistä kyllä..
Ja jotain tuosta Hydratechin(Micron) patentoidusta käyränvääntämisestä kertoo että muut valmistajat ovat joillain keinoilla yrittäneet kopioida sitä..
http://www.hardracing.com/Exhaust%20Systems/Micron.htm
108cdi vm.2000