siis kyse on heti pakosarjan jälkeen alkavasta putkesta,kaukaa haettu mutta olisko mahollista että tuo on niin ahas väli että pääsis liikkuun noi paljonki ku 3-4 senttiä ja osumaan ohjaustankoon?
tarttee varmaa alkaa jo tekeen jotaki tuole, meinaan että tuoha saattaa jo ahistaa puolen koneen kaasujen karkaamista!
ja toiselta puolen samanen kohta näyttää ihan niiku putken pittääki
JYYRÄ kirjoitti:Näyttäs siltä että kuuluukin olla tuollanen
Eli oisko niin ahdas paikka että siihen olis päätetty tehdä tollanen lontto rattiakselia varten.
Niin minäkin uskoisin.
Putken tilavuushan ei pienene kun sitä painetaan läjään jos se pääsee vastaavasti levenemään
JYYRÄ kirjoitti:Näyttäs siltä että kuuluukin olla tuollanen
Eli oisko niin ahdas paikka että siihen olis päätetty tehdä tollanen lontto rattiakselia varten.
Niin minäkin uskoisin.
Putken tilavuushan ei pienene kun sitä painetaan läjään jos se pääsee vastaavasti levenemään
Sillä tilavuudella ei niin suurta merkitystä varmaan ole siihen virtaukseen. Mieluummin kannattaisi murehtia poikkileikkauksen pinta-alasta. Pinta-alahan on suurimmillaan kun putki on pyöreä.
Mulla on mp:ssa oikeanlaisesti litistetyt käyrät, ne on sellaiset Micronin serpent käyrästö, Hydratech.. sillä saadaan virtaus paremmaksi kuin pyöreällä käyrästöllä..
Jos putki on lähdössä 100% niin se kasvaa litistyksessä 100%-->114% aika ihmeellistä kyllä..
Ja jotain tuosta Hydratechin(Micron) patentoidusta käyränvääntämisestä kertoo että muut valmistajat ovat joillain keinoilla yrittäneet kopioida sitä..