Voimasavu Filmejä

Linkkejä Mercedes-Benz-aiheisille sivuille.
Avatar
Elmo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 96
Liittynyt: La 19.03.2005 08:44
Paikkakunta: Metsolan provinssi, Kotka

Voimasavu Filmejä

Viesti Kirjoittaja Elmo »

Pistää miettimään, että tuliko sittennii ostettua väärällä koneella. :?

Ja tää menee hiukan OT:ksi, mut
Möykkyhän lähtee!!

Toi jälkimmäinen on kyl aika "mykistävä" filmi :shock:
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Tuolla vissiin on asiasta ollut jo juttua ekaan linkkiin viitaten:

http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... 180#201595
Avatar
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2344
Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26

Re: Voimasavu Filmejä

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Tuo laulaa vähän paremmin:


Kuva


Tuo voimasavu ei muuten haise vastasytytetylle grillille. :wink:
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Re: Voimasavu Filmejä

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Sivonen kirjoitti:Tuo laulaa vähän paremmin:


[ [url=http://thumbs.streetfire.net/A1D69272-1812-44D9-A845-8041220E7B5E.jpg]http://thumbs.streetfire.net/A1D69272-1812-44D9-A845-8041220E7B5E.jpg
][/url]

Tuo voimasavu ei muuten haise vastasytytetylle grillille. :wink:
Niin sullahan onkin tuollainen...

Eipä tuossa kumin polttamisessa mitään ihmeempää ole, sitä taitaa kaikki mun kolme autoakin tehdä, vaikka voimaa ei oo yhdessäkään :D

No jos auto maksaa 300 000 € + verot niin kai siinä pitää saada nakitkin sulamaan.
Avatar
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2344
Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26

Re: Voimasavu Filmejä

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Mauri H. kirjoitti:Niin sullahan onkin tuollainen...
Ei ole.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Avatar
HVM
Hupimestari
Hupimestari
Viestit: 3410
Liittynyt: Ma 20.09.2004 23:05
Paikkakunta: Tajunkangas

Re: Voimasavu Filmejä

Viesti Kirjoittaja HVM »

Mauri H. kirjoitti:
Sivonen kirjoitti:Tuo laulaa vähän paremmin:


[ [url=http://thumbs.streetfire.net/A1D69272-1812-44D9-A845-8041220E7B5E.jpg]http://thumbs.streetfire.net/A1D69272-1812-44D9-A845-8041220E7B5E.jpg
][/url]

Tuo voimasavu ei muuten haise vastasytytetylle grillille. :wink:
Niin sullahan onkin tuollainen...

Eipä tuossa kumin polttamisessa mitään ihmeempää ole, sitä taitaa kaikki mun kolme autoakin tehdä, vaikka voimaa ei oo yhdessäkään :D

No jos auto maksaa 300 000 € + verot niin kai siinä pitää saada nakitkin sulamaan.
Minullapa ei pala nakki ensinkään, eikä kyllä kiinnosta polttaakaan. Särkyy vaan turhaan hyvä auto. Tunnustetaan että nuorempana kyllä kiinnosti. 8)
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Ei muakaan kiinnosta, mutta noi bensakoneiset oikein vahingossa vingauttaa tälläin kesäkuumalla.
Avatar
HVM
Hupimestari
Hupimestari
Viestit: 3410
Liittynyt: Ma 20.09.2004 23:05
Paikkakunta: Tajunkangas

Viesti Kirjoittaja HVM »

Mauri H. kirjoitti:Ei muakaan kiinnosta, mutta noi bensakoneiset oikein vahingossa vingauttaa tälläin kesäkuumalla.
No taitaa mennä ooteeksi :roll: , mutta asustelen ison asfalttikentän lähellä. Iltaisin siihen kokoontuu 56 316 pemaria, 12 korollaa, 5 sunnya. Jos vongutus ei kuulostaisi niin säälittävälle olisin varmaan jo mennyt kirveen kanssa paikalle :evil: . Pokka vaan piru pettää kun kuuluu se "Präääään-uii-boo-töks" :lol: :lol:

Kyllä se on niin että autossa pitää olla edes se 100 hv/ litra kun ruvetaan savustamaan, muuten menee komedian puolelle :lol: .
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

HVM kirjoitti:Kyllä se on niin että autossa pitää olla edes se 100 hv/ litra kun ruvetaan savustamaan, muuten menee komedian puolelle :lol: .
Tai sitten niitä litroja ainakin 6-7 :lol:

On niitä spärdärinpolttajia täälläkin, ja ne samat naamat ajelee tuota pientä kylää edes takaisin, kääntöpaikalta toiselle, auto ympäri, kaupungin läpi ja toiselle kääntöpaikalle jne. Homma toistuu koko illan ja tytöt tykkää (kai ?)

Tosin isipapat taitaa olla täällä aika rikkaita, kun kalusto on oikeasti aika hyvää, M3:sia, Porsche 928, 200 SX Nisuja jne jne jne. Täällä mitään amistojotoja näy, amiksilla on Turbovolvot, ja isi maksaa.
Viimeksi muokannut Mauri H., Ma 11.07.2005 21:48. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Noissa videoissa pitäisi olla Prodigyn biisi Diesel Power, se olis just paras :)
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Avatar
Ahti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1078
Liittynyt: Ke 12.11.2003 21:10
Paikkakunta: Riksu

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Mauri H. kirjoitti:
HVM kirjoitti:Kyllä se on niin että autossa pitää olla edes se 100 hv/ litra kun ruvetaan savustamaan, muuten menee komedian puolelle :lol: .
Tai sitten niitä litroja ainakin 6-7 :lol:
Joskus puhuttiin että hepo per kuutiotuuma olisi riittävä mutta ei taida enää riittää :twisted:
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)

Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55

www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Avatar
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2344
Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Ahti kirjoitti:Joskus puhuttiin että hepo per kuutiotuuma olisi riittävä mutta ei taida enää riittää :twisted:
Onhan se jenkkikasissa ihan kiva lukema, ja ajo-ominaisuudetkin vielä säilyy koneessa, eli ei ole samanlainen pakko-polttaa-liikkeelle-lähtiessä-kumia-muuten-sammuu-kone-tai-sulaa-kytkin-kone kuin esim 200-heppainen 1.6-litrainen vaparikone. :lol:

Tosin (kuten HVM:kin sanoi) taitaa olla niin että mitä vähemmän tehoa niin sen enemmän pitää sitä kumia polttaa... Täällä ainakin deksterit, kadetit, yms polttelee aika innolla, oikeasti tehokkaat autot harvemmin.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

No noita bensaautojen kuminpolttoja on sen vuoksi mukavampi kattoa koska tietää mistä se savu tulee...Tuossa pari otosta s.joelta:

http://www.saunalahti.fi/jahone1/motora ... urnout.avi

http://www.saunalahti.fi/jahone1/motora ... urnout.avi
Avatar
Ahti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1078
Liittynyt: Ke 12.11.2003 21:10
Paikkakunta: Riksu

Viesti Kirjoittaja Ahti »

AM kirjoitti:No noita bensaautojen kuminpolttoja on sen vuoksi mukavampi kattoa koska tietää mistä se savu tulee...Tuossa pari otosta s.joelta:

http://www.saunalahti.fi/jahone1/motora ... urnout.avi

http://www.saunalahti.fi/jahone1/motora ... urnout.avi
Aika väsyneesti poltti...kyllä se pitäs pelkällä kaasulla vauhdista lähteä sutimaan jos on tehua. :twisted:
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)

Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55

www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Avatar
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2344
Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Niin pitäs. Niinkun näin.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Avatar
maketap
Mersumies
Mersumies
Viestit: 839
Liittynyt: Ke 07.04.2004 14:39
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja maketap »

Kyllähän tuossa paikallaan sutimisessa ei oo mitään järkeä :roll:
siihen ei paljon tehoja tarvi oon saanu nimittäin kumin palamaan paikallaan
isän vanhalla w123 200d mersulla olikohan siinä 63 heppaa ja auto painaa
1500 kiloa. että palaa se kumi kun osaa kengittää kunnolla vaikka ei tehoa oliskaan.
MB S w222 lang 500 plug-in hyprid
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
Avatar
HVM
Hupimestari
Hupimestari
Viestit: 3410
Liittynyt: Ma 20.09.2004 23:05
Paikkakunta: Tajunkangas

Viesti Kirjoittaja HVM »

Jos nyt tavoista poiketen pysytään aiheessa, jopa palataan siihen, niin mikäs noita mersuja erottaa teknisesti? Toinen tuntuu poistuvan "hieman" liukkaammin.

Onkos tietoa? :roll:
jamku
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 27
Liittynyt: Ma 30.08.2004 00:16
Paikkakunta: Karstula/Pieksämäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jamku »

Ahti kirjoitti: Aika väsyneesti poltti...
¨
no olihan se nyt väsynyttä.. mitäs muutakaan :D

mun mielestä tuo sierra taas oli väsyny.. :D

"no real power, just turbo shit"

:twisted: eikä herneitä :D
[url=http://karstyling.org]Karstyling.org[/url]

W201 -84
Avatar
Rässi66
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 341
Liittynyt: Su 12.09.2004 22:21
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

HVM kirjoitti:Jos nyt tavoista poiketen pysytään aiheessa, jopa palataan siihen, niin mikäs noita mersuja erottaa teknisesti? Toinen tuntuu poistuvan "hieman" liukkaammin.

Onkos tietoa? :roll:
Ööh, kumpia Meesuja? RWDTeamin ukoilla mustassa OM606 24v ja punasessa OM603 12v. Peräthän siellä lipsui kuulemma molemmilla (ei vissiin ihan vierasta kysyjällekkään).
Sitte Seinäjoella harmaa kuussatanen V12 ja tummempi viissatanen V8:lla.
Avatar
HVM
Hupimestari
Hupimestari
Viestit: 3410
Liittynyt: Ma 20.09.2004 23:05
Paikkakunta: Tajunkangas

Viesti Kirjoittaja HVM »

Rässi66 kirjoitti:
HVM kirjoitti:Jos nyt tavoista poiketen pysytään aiheessa, jopa palataan siihen, niin mikäs noita mersuja erottaa teknisesti? Toinen tuntuu poistuvan "hieman" liukkaammin.

Onkos tietoa? :roll:
Ööh, kumpia Meesuja? RWDTeamin ukoilla mustassa OM606 24v ja punasessa OM603 12v. Peräthän siellä lipsui kuulemma molemmilla (ei vissiin ihan vierasta kysyjällekkään).
Sitte Seinäjoella harmaa kuussatanen V12 ja tummempi viissatanen V8:lla.
Ai niin joo :oops: Tarkoitin noita dieseleitä, ässät kyllä tunnistin. Melkoinen ero kun lisätään nauloja kanteen, toki varmaan muutakin eroa on.

Kysytään nyt vielä lisää tyhmiä kun alkuun päästiin:

Millainen ero on tehoissa jos 12 ja 24 tappinen varustetaan samoilla hilppeillä ja ahdoilla, tietysti lukuun ottamatta tuota kantta?
Avatar
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2344
Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

jamku kirjoitti:Sierra
"no real power, just turbo shit"
No turbo power, just real shit. :lol:
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Avatar
nokileka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 515
Liittynyt: La 17.04.2004 00:19

Viesti Kirjoittaja nokileka »

HVM kirjoitti:Millainen ero on tehoissa jos 12 ja 24 tappinen varustetaan samoilla hilppeillä ja ahdoilla, tietysti lukuun ottamatta tuota kantta?
tämän hetkisen tiedon mukaan 40hv. paras dynolappu vajaaventtiilisestä on 480hv ja monitappisesta on huhuiltu 520hv.

aika vähän on eroa :roll:
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Avatar
Rässi66
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 341
Liittynyt: Su 12.09.2004 22:21
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

nokileka kirjoitti:
HVM kirjoitti:Millainen ero on tehoissa jos 12 ja 24 tappinen varustetaan samoilla hilppeillä ja ahdoilla, tietysti lukuun ottamatta tuota kantta?
tämän hetkisen tiedon mukaan 40hv. paras dynolappu vajaaventtiilisestä on 480hv ja monitappisesta on huhuiltu 520hv.

aika vähän on eroa :roll:
Eikös väännöissä ollut sitten eroa enemmänkin?
24v vääntää jo kohta liikaakin? No toisaalta, jos 12v:kin antaa +600Nm, niin on siinäkin kestämistä...
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Ahti kirjoitti:Joskus puhuttiin että hepo per kuutiotuuma olisi riittävä mutta ei taida enää riittää :twisted:
100 kW / tonni

ääh taitaa olla sittenkin aika mopo :lol:
Lisää tietoa: www.skg.fi
e320
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2304
Liittynyt: Ma 20.12.2004 03:17

Viesti Kirjoittaja e320 »

Kuminpolttoja ei sitten voi verrata suomen ja etelämaan välillä.

Etelässä kumi palaa tosi iloisesti ihan peruskotterolla kaasulla jos vähän polkaisee - asvaltti siellä on tehty öljyisen liuskekivimateriaalin pohjalle joka on äärimmäisen liukasta verrattuna suomen asvalttiin. Esimerkiksi sateella auto liiraa siellä kuin jäällä - olen itsekin melkein vetänyt mutkan suoraksi keskellä Thessalonikia pienen sadekuuron jälkeen.

Etelämaan moottoripyöräilijät ihannoivat suomen teitä kun täällä voi ajaa mutkiin kovaa.
Avatar
Antti V
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1495
Liittynyt: To 03.06.2004 10:32
Paikkakunta: Naantali/Nummela

Viesti Kirjoittaja Antti V »

Ajaijaiiiii 8) 8) 8)
Kyllä tota riesa videoa oli vaan kiva katsella, tuli niin nostalgiset tunteet. Totta puhuttaessa, ei ole välttämättä ihan mikään helpoin kulkine ajettavaksi. Kuten videossakin näkee, tulee sitä ammattilaisellekkin aika paljon virheitä ja kapiini on täyteen käsiä :shock: :shock:
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI

"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Avatar
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2344
Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Juu, ei varmaan kovin helppoa.. Kevyt auto ja sliksit alla.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Avatar
XUX63
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1393
Liittynyt: To 06.11.2003 17:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Rässi66 kirjoitti:24v vääntää jo kohta liikaakin? No toisaalta, jos 12v:kin antaa +600Nm, niin on siinäkin kestämistä...
12 tappinen antaa "perussäädöissä" helposti lähes 700Nm....
Avatar
maketap
Mersumies
Mersumies
Viestit: 839
Liittynyt: Ke 07.04.2004 14:39
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja maketap »

laitetaan tännekkin ylivieskan tapahtumista mercedes.wmv
MB S w222 lang 500 plug-in hyprid
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
Avatar
IsoE
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1338
Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
Paikkakunta: Täs pellon reunalla
Viesti:

Kovin oli katsojat tohkeissaan...

Viesti Kirjoittaja IsoE »

Sierrassa oli varmaan sellanen "raketti" moottori. Sen verran tuli lieskaa putkesta ja pauketta riitti.
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
Vastaa Viestiin