Voimasavu Filmejä
- Elmo
- Vakiokalustoa
- Viestit: 96
- Liittynyt: La 19.03.2005 08:44
- Paikkakunta: Metsolan provinssi, Kotka
Voimasavu Filmejä
Pistää miettimään, että tuliko sittennii ostettua väärällä koneella.
Ja tää menee hiukan OT:ksi, mut
Möykkyhän lähtee!!
Toi jälkimmäinen on kyl aika "mykistävä" filmi
Ja tää menee hiukan OT:ksi, mut
Möykkyhän lähtee!!
Toi jälkimmäinen on kyl aika "mykistävä" filmi
Tuolla vissiin on asiasta ollut jo juttua ekaan linkkiin viitaten:
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... 180#201595
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... 180#201595
Re: Voimasavu Filmejä
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Re: Voimasavu Filmejä
Niin sullahan onkin tuollainen...Sivonen kirjoitti:Tuo laulaa vähän paremmin:
[ [url=http://thumbs.streetfire.net/A1D69272-1812-44D9-A845-8041220E7B5E.jpg]http://thumbs.streetfire.net/A1D69272-1812-44D9-A845-8041220E7B5E.jpg ][/url]
Tuo voimasavu ei muuten haise vastasytytetylle grillille.
Eipä tuossa kumin polttamisessa mitään ihmeempää ole, sitä taitaa kaikki mun kolme autoakin tehdä, vaikka voimaa ei oo yhdessäkään
No jos auto maksaa 300 000 € + verot niin kai siinä pitää saada nakitkin sulamaan.
Re: Voimasavu Filmejä
Ei ole.Mauri H. kirjoitti:Niin sullahan onkin tuollainen...
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Re: Voimasavu Filmejä
Minullapa ei pala nakki ensinkään, eikä kyllä kiinnosta polttaakaan. Särkyy vaan turhaan hyvä auto. Tunnustetaan että nuorempana kyllä kiinnosti.Mauri H. kirjoitti:Niin sullahan onkin tuollainen...Sivonen kirjoitti:Tuo laulaa vähän paremmin:
[ [url=http://thumbs.streetfire.net/A1D69272-1812-44D9-A845-8041220E7B5E.jpg]http://thumbs.streetfire.net/A1D69272-1812-44D9-A845-8041220E7B5E.jpg ][/url]
Tuo voimasavu ei muuten haise vastasytytetylle grillille.
Eipä tuossa kumin polttamisessa mitään ihmeempää ole, sitä taitaa kaikki mun kolme autoakin tehdä, vaikka voimaa ei oo yhdessäkään
No jos auto maksaa 300 000 € + verot niin kai siinä pitää saada nakitkin sulamaan.
No taitaa mennä ooteeksi , mutta asustelen ison asfalttikentän lähellä. Iltaisin siihen kokoontuu 56 316 pemaria, 12 korollaa, 5 sunnya. Jos vongutus ei kuulostaisi niin säälittävälle olisin varmaan jo mennyt kirveen kanssa paikalle . Pokka vaan piru pettää kun kuuluu se "Präääään-uii-boo-töks"Mauri H. kirjoitti:Ei muakaan kiinnosta, mutta noi bensakoneiset oikein vahingossa vingauttaa tälläin kesäkuumalla.
Kyllä se on niin että autossa pitää olla edes se 100 hv/ litra kun ruvetaan savustamaan, muuten menee komedian puolelle .
Tai sitten niitä litroja ainakin 6-7HVM kirjoitti:Kyllä se on niin että autossa pitää olla edes se 100 hv/ litra kun ruvetaan savustamaan, muuten menee komedian puolelle .
On niitä spärdärinpolttajia täälläkin, ja ne samat naamat ajelee tuota pientä kylää edes takaisin, kääntöpaikalta toiselle, auto ympäri, kaupungin läpi ja toiselle kääntöpaikalle jne. Homma toistuu koko illan ja tytöt tykkää (kai ?)
Tosin isipapat taitaa olla täällä aika rikkaita, kun kalusto on oikeasti aika hyvää, M3:sia, Porsche 928, 200 SX Nisuja jne jne jne. Täällä mitään amistojotoja näy, amiksilla on Turbovolvot, ja isi maksaa.
Viimeksi muokannut Mauri H., Ma 11.07.2005 21:48. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Joskus puhuttiin että hepo per kuutiotuuma olisi riittävä mutta ei taida enää riittääMauri H. kirjoitti:Tai sitten niitä litroja ainakin 6-7HVM kirjoitti:Kyllä se on niin että autossa pitää olla edes se 100 hv/ litra kun ruvetaan savustamaan, muuten menee komedian puolelle .
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Onhan se jenkkikasissa ihan kiva lukema, ja ajo-ominaisuudetkin vielä säilyy koneessa, eli ei ole samanlainen pakko-polttaa-liikkeelle-lähtiessä-kumia-muuten-sammuu-kone-tai-sulaa-kytkin-kone kuin esim 200-heppainen 1.6-litrainen vaparikone.Ahti kirjoitti:Joskus puhuttiin että hepo per kuutiotuuma olisi riittävä mutta ei taida enää riittää
Tosin (kuten HVM:kin sanoi) taitaa olla niin että mitä vähemmän tehoa niin sen enemmän pitää sitä kumia polttaa... Täällä ainakin deksterit, kadetit, yms polttelee aika innolla, oikeasti tehokkaat autot harvemmin.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
No noita bensaautojen kuminpolttoja on sen vuoksi mukavampi kattoa koska tietää mistä se savu tulee...Tuossa pari otosta s.joelta:
http://www.saunalahti.fi/jahone1/motora ... urnout.avi
http://www.saunalahti.fi/jahone1/motora ... urnout.avi
http://www.saunalahti.fi/jahone1/motora ... urnout.avi
http://www.saunalahti.fi/jahone1/motora ... urnout.avi
Aika väsyneesti poltti...kyllä se pitäs pelkällä kaasulla vauhdista lähteä sutimaan jos on tehua.AM kirjoitti:No noita bensaautojen kuminpolttoja on sen vuoksi mukavampi kattoa koska tietää mistä se savu tulee...Tuossa pari otosta s.joelta:
http://www.saunalahti.fi/jahone1/motora ... urnout.avi
http://www.saunalahti.fi/jahone1/motora ... urnout.avi
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Kyllähän tuossa paikallaan sutimisessa ei oo mitään järkeä
siihen ei paljon tehoja tarvi oon saanu nimittäin kumin palamaan paikallaan
isän vanhalla w123 200d mersulla olikohan siinä 63 heppaa ja auto painaa
1500 kiloa. että palaa se kumi kun osaa kengittää kunnolla vaikka ei tehoa oliskaan.
siihen ei paljon tehoja tarvi oon saanu nimittäin kumin palamaan paikallaan
isän vanhalla w123 200d mersulla olikohan siinä 63 heppaa ja auto painaa
1500 kiloa. että palaa se kumi kun osaa kengittää kunnolla vaikka ei tehoa oliskaan.
MB S w222 lang 500 plug-in hyprid
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
Ööh, kumpia Meesuja? RWDTeamin ukoilla mustassa OM606 24v ja punasessa OM603 12v. Peräthän siellä lipsui kuulemma molemmilla (ei vissiin ihan vierasta kysyjällekkään).HVM kirjoitti:Jos nyt tavoista poiketen pysytään aiheessa, jopa palataan siihen, niin mikäs noita mersuja erottaa teknisesti? Toinen tuntuu poistuvan "hieman" liukkaammin.
Onkos tietoa?
Sitte Seinäjoella harmaa kuussatanen V12 ja tummempi viissatanen V8:lla.
Ai niin joo Tarkoitin noita dieseleitä, ässät kyllä tunnistin. Melkoinen ero kun lisätään nauloja kanteen, toki varmaan muutakin eroa on.Rässi66 kirjoitti:Ööh, kumpia Meesuja? RWDTeamin ukoilla mustassa OM606 24v ja punasessa OM603 12v. Peräthän siellä lipsui kuulemma molemmilla (ei vissiin ihan vierasta kysyjällekkään).HVM kirjoitti:Jos nyt tavoista poiketen pysytään aiheessa, jopa palataan siihen, niin mikäs noita mersuja erottaa teknisesti? Toinen tuntuu poistuvan "hieman" liukkaammin.
Onkos tietoa?
Sitte Seinäjoella harmaa kuussatanen V12 ja tummempi viissatanen V8:lla.
Kysytään nyt vielä lisää tyhmiä kun alkuun päästiin:
Millainen ero on tehoissa jos 12 ja 24 tappinen varustetaan samoilla hilppeillä ja ahdoilla, tietysti lukuun ottamatta tuota kantta?
tämän hetkisen tiedon mukaan 40hv. paras dynolappu vajaaventtiilisestä on 480hv ja monitappisesta on huhuiltu 520hv.HVM kirjoitti:Millainen ero on tehoissa jos 12 ja 24 tappinen varustetaan samoilla hilppeillä ja ahdoilla, tietysti lukuun ottamatta tuota kantta?
aika vähän on eroa
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Eikös väännöissä ollut sitten eroa enemmänkin?nokileka kirjoitti:tämän hetkisen tiedon mukaan 40hv. paras dynolappu vajaaventtiilisestä on 480hv ja monitappisesta on huhuiltu 520hv.HVM kirjoitti:Millainen ero on tehoissa jos 12 ja 24 tappinen varustetaan samoilla hilppeillä ja ahdoilla, tietysti lukuun ottamatta tuota kantta?
aika vähän on eroa
24v vääntää jo kohta liikaakin? No toisaalta, jos 12v:kin antaa +600Nm, niin on siinäkin kestämistä...
100 kW / tonniAhti kirjoitti:Joskus puhuttiin että hepo per kuutiotuuma olisi riittävä mutta ei taida enää riittää
ääh taitaa olla sittenkin aika mopo
Lisää tietoa: www.skg.fi
Kuminpolttoja ei sitten voi verrata suomen ja etelämaan välillä.
Etelässä kumi palaa tosi iloisesti ihan peruskotterolla kaasulla jos vähän polkaisee - asvaltti siellä on tehty öljyisen liuskekivimateriaalin pohjalle joka on äärimmäisen liukasta verrattuna suomen asvalttiin. Esimerkiksi sateella auto liiraa siellä kuin jäällä - olen itsekin melkein vetänyt mutkan suoraksi keskellä Thessalonikia pienen sadekuuron jälkeen.
Etelämaan moottoripyöräilijät ihannoivat suomen teitä kun täällä voi ajaa mutkiin kovaa.
Etelässä kumi palaa tosi iloisesti ihan peruskotterolla kaasulla jos vähän polkaisee - asvaltti siellä on tehty öljyisen liuskekivimateriaalin pohjalle joka on äärimmäisen liukasta verrattuna suomen asvalttiin. Esimerkiksi sateella auto liiraa siellä kuin jäällä - olen itsekin melkein vetänyt mutkan suoraksi keskellä Thessalonikia pienen sadekuuron jälkeen.
Etelämaan moottoripyöräilijät ihannoivat suomen teitä kun täällä voi ajaa mutkiin kovaa.
Ajaijaiiiii
Kyllä tota riesa videoa oli vaan kiva katsella, tuli niin nostalgiset tunteet. Totta puhuttaessa, ei ole välttämättä ihan mikään helpoin kulkine ajettavaksi. Kuten videossakin näkee, tulee sitä ammattilaisellekkin aika paljon virheitä ja kapiini on täyteen käsiä
Kyllä tota riesa videoa oli vaan kiva katsella, tuli niin nostalgiset tunteet. Totta puhuttaessa, ei ole välttämättä ihan mikään helpoin kulkine ajettavaksi. Kuten videossakin näkee, tulee sitä ammattilaisellekkin aika paljon virheitä ja kapiini on täyteen käsiä
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
laitetaan tännekkin ylivieskan tapahtumista mercedes.wmv
MB S w222 lang 500 plug-in hyprid
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
- IsoE
- Mersumies
- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
Kovin oli katsojat tohkeissaan...
Sierrassa oli varmaan sellanen "raketti" moottori. Sen verran tuli lieskaa putkesta ja pauketta riitti.
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089