
Ja tää menee hiukan OT:ksi, mut
Möykkyhän lähtee!!
Toi jälkimmäinen on kyl aika "mykistävä" filmi

Niin sullahan onkin tuollainen...Sivonen kirjoitti:Tuo laulaa vähän paremmin:
[ [url=http://thumbs.streetfire.net/A1D69272-1812-44D9-A845-8041220E7B5E.jpg]http://thumbs.streetfire.net/A1D69272-1812-44D9-A845-8041220E7B5E.jpg ][/url]
Tuo voimasavu ei muuten haise vastasytytetylle grillille.
Ei ole.Mauri H. kirjoitti:Niin sullahan onkin tuollainen...
Minullapa ei pala nakki ensinkään, eikä kyllä kiinnosta polttaakaan. Särkyy vaan turhaan hyvä auto. Tunnustetaan että nuorempana kyllä kiinnosti.Mauri H. kirjoitti:Niin sullahan onkin tuollainen...Sivonen kirjoitti:Tuo laulaa vähän paremmin:
[ [url=http://thumbs.streetfire.net/A1D69272-1812-44D9-A845-8041220E7B5E.jpg]http://thumbs.streetfire.net/A1D69272-1812-44D9-A845-8041220E7B5E.jpg ][/url]
Tuo voimasavu ei muuten haise vastasytytetylle grillille.
Eipä tuossa kumin polttamisessa mitään ihmeempää ole, sitä taitaa kaikki mun kolme autoakin tehdä, vaikka voimaa ei oo yhdessäkään
No jos auto maksaa 300 000 € + verot niin kai siinä pitää saada nakitkin sulamaan.
No taitaa mennä ooteeksiMauri H. kirjoitti:Ei muakaan kiinnosta, mutta noi bensakoneiset oikein vahingossa vingauttaa tälläin kesäkuumalla.
Tai sitten niitä litroja ainakin 6-7HVM kirjoitti:Kyllä se on niin että autossa pitää olla edes se 100 hv/ litra kun ruvetaan savustamaan, muuten menee komedian puolelle.
Joskus puhuttiin että hepo per kuutiotuuma olisi riittävä mutta ei taida enää riittääMauri H. kirjoitti:Tai sitten niitä litroja ainakin 6-7HVM kirjoitti:Kyllä se on niin että autossa pitää olla edes se 100 hv/ litra kun ruvetaan savustamaan, muuten menee komedian puolelle.
![]()
Onhan se jenkkikasissa ihan kiva lukema, ja ajo-ominaisuudetkin vielä säilyy koneessa, eli ei ole samanlainen pakko-polttaa-liikkeelle-lähtiessä-kumia-muuten-sammuu-kone-tai-sulaa-kytkin-kone kuin esim 200-heppainen 1.6-litrainen vaparikone.Ahti kirjoitti:Joskus puhuttiin että hepo per kuutiotuuma olisi riittävä mutta ei taida enää riittää
Aika väsyneesti poltti...kyllä se pitäs pelkällä kaasulla vauhdista lähteä sutimaan jos on tehua.AM kirjoitti:No noita bensaautojen kuminpolttoja on sen vuoksi mukavampi kattoa koska tietää mistä se savu tulee...Tuossa pari otosta s.joelta:
http://www.saunalahti.fi/jahone1/motora ... urnout.avi
http://www.saunalahti.fi/jahone1/motora ... urnout.avi
Ööh, kumpia Meesuja? RWDTeamin ukoilla mustassa OM606 24v ja punasessa OM603 12v. Peräthän siellä lipsui kuulemma molemmilla (ei vissiin ihan vierasta kysyjällekkään).HVM kirjoitti:Jos nyt tavoista poiketen pysytään aiheessa, jopa palataan siihen, niin mikäs noita mersuja erottaa teknisesti? Toinen tuntuu poistuvan "hieman" liukkaammin.
Onkos tietoa?
Ai niin jooRässi66 kirjoitti:Ööh, kumpia Meesuja? RWDTeamin ukoilla mustassa OM606 24v ja punasessa OM603 12v. Peräthän siellä lipsui kuulemma molemmilla (ei vissiin ihan vierasta kysyjällekkään).HVM kirjoitti:Jos nyt tavoista poiketen pysytään aiheessa, jopa palataan siihen, niin mikäs noita mersuja erottaa teknisesti? Toinen tuntuu poistuvan "hieman" liukkaammin.
Onkos tietoa?
Sitte Seinäjoella harmaa kuussatanen V12 ja tummempi viissatanen V8:lla.
tämän hetkisen tiedon mukaan 40hv. paras dynolappu vajaaventtiilisestä on 480hv ja monitappisesta on huhuiltu 520hv.HVM kirjoitti:Millainen ero on tehoissa jos 12 ja 24 tappinen varustetaan samoilla hilppeillä ja ahdoilla, tietysti lukuun ottamatta tuota kantta?
Eikös väännöissä ollut sitten eroa enemmänkin?nokileka kirjoitti:tämän hetkisen tiedon mukaan 40hv. paras dynolappu vajaaventtiilisestä on 480hv ja monitappisesta on huhuiltu 520hv.HVM kirjoitti:Millainen ero on tehoissa jos 12 ja 24 tappinen varustetaan samoilla hilppeillä ja ahdoilla, tietysti lukuun ottamatta tuota kantta?
aika vähän on eroa
100 kW / tonniAhti kirjoitti:Joskus puhuttiin että hepo per kuutiotuuma olisi riittävä mutta ei taida enää riittää