Parin päivän ajon jälkeen hyvät fiilikset autosta, mukava ja hiljainen. Ja puhditon vanhan jälkeen, mutta tähän puututaan aikanaan.
Ils valot vaikuttaa kivalta varusteelta, mukava kun valokeila seuraa rattia ja muutenkin valoa on kivasti tien leveydellä.
Äänentoisto on ihan ok verrattuna vanhempaan eemeliin.
Ja musta kattoverhoilu, vihdoinkin auto missä ei kaikki paska näy katossa jos jotakin vähemmän puhdasta kuljetettavaa siihen sattuu osumaan.
Hyvä fiilis loppui Loviisassa autohuollossa öljynvaihdossa kun näkymä oli tämä.


Jostain koneen kylkeä pitkin tulee öljyä.
Yhteys liikkeeseen ja auto korjaamolle, että sen puoleen ei tarvi omia sormia liata.
Nyt sitten ajellaan puimurilla jonka sain liikkeestä tilalle huollon ajaksi.
Vuodoksi on kuulemma paljastunut öljynjäähdytin. Vaihtoehtojahan ei montaa ole om651 kohdalla jos imusarjan alta tulee. Ö-jäähdytin, ketjunkiristin tai venttiilikoppa ja joissain alkupään koneissa huokoisia valussa (harvinaista) Joskus imusarja halki ja huohotin öljyä turbosta puhaltaa sitten sieltä.
En tiedä mitä muuta amg sport paketti pitää sisällään kuin isommat jarrut, Esp pois kytkennän ja M moodiin vaihteistossa?
Autoon vaihtuu Audio 50 tilalle Command ja mittaristoon päivitän amg menun kunhan saan auton takaisin.
Laitan tähän ketjuun jatkeeksi noita muutoksia ja mitä muuta tekniikkaa tulee räpellettyä.