Mikäs se tämmönen 280D -73 on?
Mikäs se tämmönen 280D -73 on?
tommosen pongasin, varmaan vähän tiedot väärin tai jotain?
hienon näkönen se kuitenni on
http://www.mikkelinautokalusto.com/auto ... 33fin.html
-risto
hienon näkönen se kuitenni on
http://www.mikkelinautokalusto.com/auto ... 33fin.html
-risto
W123 300DA -84 (Uusin lelu)
W123 300D -82 (Menetetty rakkaus)
+ Muutama maatunut varaosarötiskö
W123 300D -82 (Menetetty rakkaus)
+ Muutama maatunut varaosarötiskö
Re: Mikäs se tämmönen 280D -73 on?
Tuontoauto, uusi takapönttö, painovirhe. Ja mopiilisti eikun hakemaan. Hieno auto.Malm kirjoitti:tommosen pongasin, varmaan vähän tiedot väärin tai jotain?
hienon näkönen se kuitenni on
http://www.mikkelinautokalusto.com/auto ... 33fin.html
-risto

Re: Mikäs se tämmönen 280D -73 on?
Tai sitten nissani 2,8 Diisselikoneella.Malm kirjoitti:tommosen pongasin, varmaan vähän tiedot väärin tai jotain?
hienon näkönen se kuitenni on
http://www.mikkelinautokalusto.com/auto ... 33fin.html
-risto

Re: Mikäs se tämmönen 280D -73 on?
Ja aika sukkelaan, tuo näyttää kuvissa tosi komialta, ruskea kojelautakinHirviövannemies kirjoitti:Tuontoauto, uusi takapönttö, painovirhe. Ja mopiilisti eikun hakemaan. Hieno auto.Malm kirjoitti:tommosen pongasin, varmaan vähän tiedot väärin tai jotain?
hienon näkönen se kuitenni on
http://www.mikkelinautokalusto.com/auto ... 33fin.html
-risto

W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
No totta kai se on diesel. Ei Mersu ole koskaan valmistanut kuin dieselmoottorisia autoja. Jotkut todelliset asiantuntijat ovat näinkin väittäneet. 
Heino on, vaikka onkin ruskea. Ilmastointi ja kaikki.

Heino on, vaikka onkin ruskea. Ilmastointi ja kaikki.

Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Hieno mallinimijohdos: 280 D.
Onnittelut keksijälle! Dieseloinnistä en ehkä niinkään riemuitsisi.
Kyseessä on siis ameriikan vienti- ja tuontimalli. Sen näkee jo kauas väristä 423 Tabakbraun (sivuvilkut ja US-puskurit kun voivat joskus olla jälkiasenteisiakin). Ja alkuperäinen kone tosiaan on M110. Jos saan veikata, niin ilmastointi ei toimi. Nopeusmittari on euromallista. Mutta valokatkaisijan ohjeet ovat aitoa Jenkkilää.
-Daaz

Kyseessä on siis ameriikan vienti- ja tuontimalli. Sen näkee jo kauas väristä 423 Tabakbraun (sivuvilkut ja US-puskurit kun voivat joskus olla jälkiasenteisiakin). Ja alkuperäinen kone tosiaan on M110. Jos saan veikata, niin ilmastointi ei toimi. Nopeusmittari on euromallista. Mutta valokatkaisijan ohjeet ovat aitoa Jenkkilää.

-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
- pystyvalo
- Vakiokalustoa
- Viestit: 348
- Liittynyt: Ti 20.04.2004 09:53
- Paikkakunta: vaasa/espoo
- Viesti:
taitaa tuo muutenkin olla vähän risteytys, pikkuikkunat ja vanhat takavalot versus uudemman mallin ratti ja kapea maski
low & loud
MBz :
- W114 -72 chevyn pikkulohko, th350, 3,07:1 kitkalukko
- C2 E85
- Buick Roadmaster
- Mazda b2200
- IH434
EX :
- S124 250TDA -87 ASD+ABS
- W201 -89, 2,0D (Lunastuskuntoon 22.12.-06)
- W111 220s(280E) -62 Myyty,
- W108 280E (luovuttaja)-70 Myyty
- W115 200D -74 (luovuttaja)purettu ja paalattu
- Laikka&Liekki kupla
MBz :
- W114 -72 chevyn pikkulohko, th350, 3,07:1 kitkalukko
- C2 E85
- Buick Roadmaster
- Mazda b2200
- IH434
EX :
- S124 250TDA -87 ASD+ABS
- W201 -89, 2,0D (Lunastuskuntoon 22.12.-06)
- W111 220s(280E) -62 Myyty,
- W108 280E (luovuttaja)-70 Myyty
- W115 200D -74 (luovuttaja)purettu ja paalattu
- Laikka&Liekki kupla
Re: Mikäs se tämmönen 280D -73 on?
Hieno on... halukkaita ostajia tosin saattaa karsia jos pata on vaihdettu. Saman kauppiaan valikoimassa oleva bemarikin miellyttää silmääMalm kirjoitti:tommosen pongasin, varmaan vähän tiedot väärin tai jotain?
hienon näkönen se kuitenni on
http://www.mikkelinautokalusto.com/auto ... 33fin.html


http://www.mikkelinautokalusto.com/auto ... 68fin.html
C180T (S202) -99
No ei tuo välttämättä tarkoita risteytystä, sillä vuonna 1973 uusi ratti oli jo vähän aikaa vanhan kuosin kanssa (pikkuikkunat, kapea maski) ennen faceliftiä. Mutta tuo autoko ei siis ole 1973?pystyvalo kirjoitti:taitaa tuo muutenkin olla vähän risteytys, pikkuikkunat ja vanhat takavalot versus uudemman mallin ratti ja kapea maski
Mutta sekakäytöstä kyllä kertoo se, että Automatic-teksti (poistui lokakuussa 1972) ja uusi ratti (esiteltiin helmikuussa 1973) eivät olleet samaan aikaan tuotannossa. Jompikumpi on siis jälkiasenteinen.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Voisitko sinä Daaz tehdä jonkinlaisen listauksen jonnekin, jossa olisi aikajanallisesti luettavissa kaikki W114/W115 koreissa olleet muutokset ja muutkin mukavat tapahtumat. Osaisi tuollaista hankkiessa tehdä oikeita havaintoja auton alkuperäisyydestä.
Oletko muuten varma tuosta automatic tekstistä, ettei sitä viety vielä myöhemminkin USA:n puolelle. Jenkkihän on aina innokas kaiken kromatun perään...
Oletko muuten varma tuosta automatic tekstistä, ettei sitä viety vielä myöhemminkin USA:n puolelle. Jenkkihän on aina innokas kaiken kromatun perään...
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.