Mb C250TD -96 automaatista manuaaliksi.

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Tuomasq
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 205
Liittynyt: Su 25.08.2013 06:38

Mb C250TD -96 automaatista manuaaliksi.

Viesti Kirjoittaja Tuomasq »

Eli kyseinen auto saamassa manuaaliaskin peräänsä. Tässähän on 722.4 loota niin ei ole ongelmia sähköjen kanssa. Pari kysymystä kuitenkin ois, eli mitenkäs tämä ns "hyppyjohto" toteutetaan että auto tunnistaisi olevansa P asennossa aina, että starttaisi kun manuaaliloota on paikallansa? Toinen on se kun purin manuaali mersusta hilut pois ja siinä samalla anturit lootalta ja vauhtipyörältä niin siellä oli kaksi anturia, oli impulssianturi jolle löytyy paikka toisesta mersusta mutta tälle toiselle anturille ei löydykkään pistoketta automaatti mersusta? Ja automaatti mersusta ei tullut kuin yksi anturi laatikolta ja sekin on se impulssianturi kait? Apuja tietämättömalle! :D
S204 -12
Avatar
Tuomasq
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 205
Liittynyt: Su 25.08.2013 06:38

Re: Mb C250TD -96 automaatista manuaaliksi.

Viesti Kirjoittaja Tuomasq »

Selkis että anturi mille ei ollut automaatti mersussa pistoketta niin oli vain kierroslukuanturi. Enää tarvihtis vaan saada ohjeet ns "hyppyjohdolle", olisko apuja? :)
S204 -12
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1608
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Re: Mb C250TD -96 automaatista manuaaliksi.

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

Laatikon pistokkeessa olevat kaksi paksumpaa johtoa yhteen niin starttaa, kaksi ohuempaa ovat pakkivalonkatkasian johot.
Avatar
Tuomasq
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 205
Liittynyt: Su 25.08.2013 06:38

Re: Mb C250TD -96 automaatista manuaaliksi.

Viesti Kirjoittaja Tuomasq »

jukkis. kirjoitti:Laatikon pistokkeessa olevat kaksi paksumpaa johtoa yhteen niin starttaa, kaksi ohuempaa ovat pakkivalonkatkasian johot.
Kiitos paljon tiedosta! :)
S204 -12
Vastaa Viestiin