
Mb C250TD -96 automaatista manuaaliksi.
Mb C250TD -96 automaatista manuaaliksi.
Eli kyseinen auto saamassa manuaaliaskin peräänsä. Tässähän on 722.4 loota niin ei ole ongelmia sähköjen kanssa. Pari kysymystä kuitenkin ois, eli mitenkäs tämä ns "hyppyjohto" toteutetaan että auto tunnistaisi olevansa P asennossa aina, että starttaisi kun manuaaliloota on paikallansa? Toinen on se kun purin manuaali mersusta hilut pois ja siinä samalla anturit lootalta ja vauhtipyörältä niin siellä oli kaksi anturia, oli impulssianturi jolle löytyy paikka toisesta mersusta mutta tälle toiselle anturille ei löydykkään pistoketta automaatti mersusta? Ja automaatti mersusta ei tullut kuin yksi anturi laatikolta ja sekin on se impulssianturi kait? Apuja tietämättömalle! 

S204 -12
Re: Mb C250TD -96 automaatista manuaaliksi.
Selkis että anturi mille ei ollut automaatti mersussa pistoketta niin oli vain kierroslukuanturi. Enää tarvihtis vaan saada ohjeet ns "hyppyjohdolle", olisko apuja? 

S204 -12
Re: Mb C250TD -96 automaatista manuaaliksi.
Laatikon pistokkeessa olevat kaksi paksumpaa johtoa yhteen niin starttaa, kaksi ohuempaa ovat pakkivalonkatkasian johot.
Re: Mb C250TD -96 automaatista manuaaliksi.
Kiitos paljon tiedosta!jukkis. kirjoitti:Laatikon pistokkeessa olevat kaksi paksumpaa johtoa yhteen niin starttaa, kaksi ohuempaa ovat pakkivalonkatkasian johot.

S204 -12