Mitenkä nuo lisäaineet -onko tarpeellisia/hyödyllisiä dieselissä. Joskus joku sanonu ettei autoo pitäs semmosille opettaa. Tulevat vissiin riippuvaisiksi.
Tässä nollakelillä teki yhtäkkiä sen ettei lähtenyt normaalisti käymään reilu kymmenen kertaa starttasin sitten kuinvahingossa lähti. Aattelin tarttisko jotain,aiemmin en ole käyttänyt. Aina olen ostanut tankin täyteen.
diesel 100
Re: diesel 100
Ei tarvitse.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 56
- Liittynyt: Su 31.08.2008 12:21
- Paikkakunta: "Viitostieltä" Kuopio
Re: diesel 100
On tehnyt saman jutun käyntiinlähdön kanssa kuluvana kesänä parikin kertaa. Vika parani polttoaineletkujen O-renkailla jonkin verran.
Mutta vika ilmeni kun tankissa oli alle neljännes polttoainetta ja olin näillä kaikilla kerroilla ajanut yli 300 km pysähtymättä ja aika reipasta vauhtia.
Tämmösen ajon jälkeen sai härnätä käyntiin.
Mutta vika ilmeni kun tankissa oli alle neljännes polttoainetta ja olin näillä kaikilla kerroilla ajanut yli 300 km pysähtymättä ja aika reipasta vauhtia.
Tämmösen ajon jälkeen sai härnätä käyntiin.
Re: diesel 100
Joko autosi vuotaa jostain dieseliä niin että putket tulee tyhjäksi ja sitten ne täytyy starttailla täyteen ennen ku on mahdollista saada käyntiin tai sitten tankin huohotus on tukossa ja se ei saa korvaus ilmaa lähtevän löpön tilalle jolloin se ei sitä pysty tankista imemään. Siinä kaksi mahdollista vaihtoehtoa, koska se on fakta että Täysin toimiva ja ehjä mersun diesel moottori ei vaadi tuollaista sahaamistamatkalla kirjoitti:On tehnyt saman jutun käyntiinlähdön kanssa kuluvana kesänä parikin kertaa. Vika parani polttoaineletkujen O-renkailla jonkin verran.
Mutta vika ilmeni kun tankissa oli alle neljännes polttoainetta ja olin näillä kaikilla kerroilla ajanut yli 300 km pysähtymättä ja aika reipasta vauhtia.
Tämmösen ajon jälkeen sai härnätä käyntiin.

Asiasta enemmän tietävät kertokoot omat näkemyksensä asiaan

Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: diesel 100
Sellainenkin on nähty että eräs W203 cdi piti laittaa aina pilotilla käyntiin. Ei ilmeisesti enää tankkiin laitettavat lisäaineet tehonneet, ja vian korjaaminenhan ei tule kysymykseenkään kun se on NIIN kallista
Samassa autossa oli myös ovivalokatkaisin rikki josta syystä aina ajossa ruutu punaisena ja jatkuva
"PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP..."
Niin, asiaan ... näillä tiedoilla paha veikata mikä vikana, mutta osaava henkilö kyllä löytää testerillä ym. välineillä vian, helpostikin jos se on sillä hetkellä "päällä".

Samassa autossa oli myös ovivalokatkaisin rikki josta syystä aina ajossa ruutu punaisena ja jatkuva
"PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP PIIP..."
Niin, asiaan ... näillä tiedoilla paha veikata mikä vikana, mutta osaava henkilö kyllä löytää testerillä ym. välineillä vian, helpostikin jos se on sillä hetkellä "päällä".
wiimax.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 56
- Liittynyt: Su 31.08.2008 12:21
- Paikkakunta: "Viitostieltä" Kuopio
Re: diesel 100
Joo, ei vaadi pitkää sahausta. Normaalisti, noita kolmea poikkeusta luukunottamatta hörähtää heti.
Re: diesel 100
Diesel 100 käyttöä vaan ihan ääri tapuksessa pakkasella jossakin korvessa jos tulee häiriötä ja matkaa 200km lähimpään korjaamoon..tms.
se kun möyräyttää tankin sekaisin vedestä ja paskasta ja suotimeen kaikki ja käytön jälkeen pitäisi vaihtaa suht välittömästi suotimet,,ehkä toisetkin.
Joissakin syöttöpumpuissa bakeliitti osat ei kestäneet sen voimakkaita aineta ja ne murenivat.
TOSI MYRKKY....välttäkää mahdollisimman paljon.
se kun möyräyttää tankin sekaisin vedestä ja paskasta ja suotimeen kaikki ja käytön jälkeen pitäisi vaihtaa suht välittömästi suotimet,,ehkä toisetkin.
Joissakin syöttöpumpuissa bakeliitti osat ei kestäneet sen voimakkaita aineta ja ne murenivat.
TOSI MYRKKY....välttäkää mahdollisimman paljon.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-