Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Mites tässä W124 E250 Turbodieselissä, kun näyttäis olevan lämpömittari ATF:lle ja moottoriöljylle... Onkos noissa tommonen alkuperäisenä vai onko toi joku pellepeloton-viritys?
Pasi M. kirjoitti:Mites tässä W124 E250 Turbodieselissä, kun näyttäis olevan lämpömittari ATF:lle ja moottoriöljylle... Onkos noissa tommonen alkuperäisenä vai onko toi joku pellepeloton-viritys?
Näyttää jälkikäteen viritetylle.
Viimeksi muokannut Timo L., Ti 07.09.2004 09:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Pasi M. kirjoitti:On se W124, ilmeisesti kuitenkin E250D ilman turboa tai sitten...
Ruori on W210:stä, aika hyvin on koslaa tuunailtu, tsekkaa.
Johan on sätös. No, sivuilta löytyi kuva W210:sta 15-reikäisillä... eipä hassumpi.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Ja nappejahan ei ole koskaan liikaa, taitaa kaveri olla ilmailumiehiä.
Ja mullahan on yks nappi joka siltä puuttuu, nimittäin kaksi-äänisen tyytin valinta katkaisin.
Oliskohan sillä molemmille peileille oma katkaisin, tosin eikös tuossa ylemmässä katkaisimessa ole valinta mahollisuus kumpaa säätää.
Nuo on kyllä lätkitty huvikseen muista autoista, harvemmin sedanissa on takalasin pyyhintä...
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Niin, mikä on tuo neljäs nappi oikealta?
Pikaisella vilaisulla ei EPC:stä löytynyt moista nappulaa ainakaan W124/126/140/210 -mallisarjoista, ei edes lisävarustelistalta. Jossain olen kyllä tuollaisen joskus nähnyt... Lliittyisiköhän jotenkin varashälyttimeen tai hinaussuojaan tms.?
Joo kyllä toi tasonsäätöön liittyvä nappula on, en vain ymmärrä mistä mersusta... Volvon busseissa ja Porsche Cayennessa on samanlainen, toki auton kuva on toisenlainen. Ja SL:ssä ym on muistaakseni vain teksti A B C, vai oliko siinäkin jotain korottelusta...?
Toisekseen, saiko jo W124:een sähköistä takalasin verhoa?
EDIT
Ja eiköhän tuo toinenkin (alempi) peilinsäätönamiska ole vanhemmasta (esim. W123) lätkäisty...
Viimeksi muokannut raul, Ti 07.09.2004 15:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pasi M. kirjoitti:Niin, mikä on tuo neljäs nappi oikealta?
Pikaisella vilaisulla ei EPC:stä löytynyt moista nappulaa ainakaan W124/126/140/210 -mallisarjoista, ei edes lisävarustelistalta. Jossain olen kyllä tuollaisen joskus nähnyt... Lliittyisiköhän jotenkin varashälyttimeen tai hinaussuojaan tms.?
Voishan toki olla, mutta eikös hieman näyttäs että siinä on autossa vesisukset alla
Hehee, mulla on muuten samanlainen sisälämpötilamittari!
Turha tästä on enää kinastella, tässähän se on selkeesti selvitetty.
Hanikan alkuperä on siis selvillä, mutta mitä siitä sitten tarkkaanottaen tapahtuu?
VOLL der scheibenwischerschalter für den heckwischer am Tee schaltet hier die innenraumbeleuchtung. in mittelstellung sind alle lampen aus, bis auf die deckenleuchte vorn (die hat ja einen eigenen schalter). ist der schalter nach oben umgelegt, brennt die deckenleuchte hinten mit. ist der schalter unten, leuchten zusätzlich auch noch die fußraumleuchten, alle 4 ausstiegsleuchten und die beleuchteten einstiegsleisten mit. mit schaltern unterm armaturenbrett kann man einzeln: die fußraumleuchten deaktivieren, die deckenleuchte hinten deaktivieren, die fußraumleuchten einzeln alleine zuschalten, bei geschlossener tür tür auf simulieren (so gehen alle lichter während der fahrt und man kann unerwünschte ausschalten). und ein 4. schalter schaltet nur das standlicht in der frontstoßstange, aber über ein altes hupenrelais und masse, da alle schalter da unten masse schalten, und so brauchte kein plus zusätzlich verlegt zu werden. der schalter neben dem warnblinker aktiviert auf einen tip das fernlicht in der lorinser frontstoßstange, während des betriebs leuchtet die rote led im schalter, ausschalten durch einen weiteren tip auf den schalter. die led im schalter blinkt, wenn die alarmanlage aktiviert wurde, da der schalter das alte anzeigeteil der edw ersetzte (der schalter ist original deaktivierung abschleppschutz). der heckwischer wischwasch aus dem tee aktiviert aauf einen tip die scheinwerferreinigung für 2 durchgänge, er kann wie der kombihebel für den wischwasch betrieb und mehr als 2 durchgängen gedrückt gehalten werden. der rest ist original.
raul kirjoitti:Toisekseen, saiko jo W124:een sähköistä takalasin verhoa?
Sai, koska W126:een sai myös.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Pasi M. kirjoitti:Turha tästä on enää kinastella, tässähän se on selkeesti selvitetty.
Hanikan alkuperä on siis selvillä, mutta mitä siitä sitten tarkkaanottaen tapahtuu?
Ei menny arvaukset pahasti mäkeen
Ja tässä on sitte vielä selvemmin. Kyllä se on sitte helppoa luettavaa, tää käännöskoneen englanninnus. (olipa komia sana...)
Taitaa olla aika pelle peloton tää kaveri ja sillä on luppoaikaa runsaasti.
since all switches switch there down mass, and so needed none plus additionally to be shifted the switch beside the warnblinker activated on a tip the high beam in the lorinser front bumper, during the enterprise shines the red LED in the switch, switches by a further tip to the switch the LED off in the switch flashes, if the alarm installation were activated, since the switch replaced old display section edw (the switch is original deactivation towing protection).
Pasi M. kirjoitti:Mites tässä W124 E250 Turbodieselissä, kun näyttäis olevan lämpömittari ATF:lle ja moottoriöljylle... Onkos noissa tommonen alkuperäisenä vai onko toi joku pellepeloton-viritys?
Näyttää jälkikäteen viritetylle.
eikös tuo olis aika erinomainen viritys ainakin noihin superturboihin... kuvan nähtyä vois alkaa ite tekemään samanlaista juttua, tekis vain tuolle vaihteistoöljyn lämmölle...