
Mitä luulette mitä tuollaisella kokoonpanolla saa penkissä? ? ? ja sit että kuinka paljon saan ottaa tehoa että saan leimattua??? päivittelen tänne kun ehdin aina..
taitaa sit viimeistään tulla pitoauto, jos rupee turpoo tuohon räpläämäänrouveri kirjoitti:Niin on mutta eihän se turbotusta estätosin joutuu nostaan hintaa sit kun sen alkaa... Tai no nostin jo
..
615:sta lähti 120hv iteruuvatulla 616 pumpulla. Eli varmaan samaa luokkaa saa tästä 616 koneesta irti. Alustan puolesta tehoa saa ottaa laillisesti n 220hv, joten se ei ihan heti tule vastaan.rouveri kirjoitti:Turbo osat on pikku hiljaa kasassa W123.. tarkoitus turbottaa, asentaa välijäähdytin ja tehdä joko 2.5" tai 3" putkisto.. Syöttöruuvia oon kääntänyt jo aikalailla vaparina ollessa ja kierrostensäätöruuvia pumpun sisältä.. Turboksi tulee Garrettin hukkaportiton työkone turbo.. passatin välijäähytin.. Projekti tehdään halvalla mutta siististi....
Mitä luulette mitä tuollaisella kokoonpanolla saa penkissä? ? ? ja sit että kuinka paljon saan ottaa tehoa että saan leimattua??? päivittelen tänne kun ehdin aina..
Harmillista, esim. STT orkkis turbolla vetää juurikin alhaalta tyystin eri malliin kuin vapari. Tosi mukava ajella normiajoa.Alaalta ei juuri vaparia enempää vedä
Kun tuon mustan kumituppelon sisään kurkistaa pitäisi sihdin siellä näkyä, ulospäin tuo öljypumpun "imuputki" on just sellainen kun pitääkin.rouveri kirjoitti:Testi ajo suoritettu ja hyvin pelitti tosin hiekkatiet niin jäässä että ei ollu oikein pitoja...
Teetätin turbolle metsäkoneliikkeessä Hyde putkesta öljynpaineputken saa nähä miten kestää???
Öljypohja kun oli irti niin öljypumpun päässä ei ollut minkäänlaista sihtiä??? jossain remontissa jäänyt pois? Noh jos tähänpäiväänkään mennessä ei oo lauennu sen puuttuessa niin tuskinpa nytkään... Tuossa pari kuvaa.