
Elikkä kaikkihan alkoi sittä kun katsastusmies kokeili autosta päästöarvot ja tulos oli yli 6 --> auto ajokieltoon. Nyt sitte on ruettu rajaamaan ongelmaa :
- turbo huollettu iisalmen turbohuollossa
- pumppu (huollettu) pp dieselissä
- kansipahvi vaihdettu samalla myös venttiilit koneistettu
Eli turbo oli sökö ja siihen uudet sisuskalut, nyt toimii! Kannentiiviste oli ehjä ja kansi muutenki ok kunnossa, mutta kuitenkin vaihdoin uudet hilppeet siihenkin. Sitte tämä mystiikka pumpun kanssa, koska itse epäilen että ongelma johtuu siitä. Eli auto pelitti ennen pumppu jumppaa ihan ok, otti kierroksia eikä ihmeempiä savutellu. Ainut virhe minkä tein pumpun irrotuksessa oli etten katsonu mihin astelukemaan pumppu oli säädetty


elikkä siinä oli vähä pohjustus infoa tapauksesta ja jos jollaki tulee mieleen mistä muusta kuin pumpusta tuo ongelma vois johtua niin ehdotuksia otetaan mielellään vastaa. Seuraavaksi ruuvaan pumpun irti (taas) ja kokeilen aikaistaa tuohon 15-17 eykk, koska myöhäsellä tuo vaikuttaa olevan. Perkele vaikka aste kerrallaan niin tuleehan se varmasti kohillee

