w202 c36 rassailua!
Re: w202 c36 rassailua!
jenkkilästä tulee kunnostettu tais olla tuo kielipää ei ihan huippu ole saas nähä pitääkö toimitus aika ku sähöpostin mukaan jo perjantaina pitäs olla koto
C36 ohjastetaan silloin kun ei ole busa kelit
Re: w202 c36 rassailua!
Ai saakeli Pikkunen perjantai jumppa ja sit sais viikonlopun testailla et kuin komiasti lainka kulkee
c36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
Joo täytyy alkaa pikkuhiljaa jatkovarsia ja hylsyjä keräileen
C36 ohjastetaan silloin kun ei ole busa kelit
Re: w202 c36 rassailua!
Siis tä tilasin jenkkilästä tiistai iltana läppäkopan ja töistä kun tänään tulin niin koppa pöydällä jo asentajaa oottelee sais itella ottaa vähän mallia
C36 ohjastetaan silloin kun ei ole busa kelit
Re: w202 c36 rassailua!
Läpyskäkotelo jumpattu paikoilleen koeajo suoritettu ja kaikki nykimiset hävis pelaa kuin enkeli
C36 ohjastetaan silloin kun ei ole busa kelit
Re: w202 c36 rassailua!
Mitäs kotelo kustansi rahteineen?
Re: w202 c36 rassailua!
470 Ekua mutta marmoritiskin hintalappuun verrattuna vielä halpa
C36 ohjastetaan silloin kun ei ole busa kelit
Re: w202 c36 rassailua!
Noniin poijjaat huomenna on taas se aika vuodesta....
Eli leimamiehen puheille pitäisi mennä taas
Teippasin lisäpitkät "pois käytöstä" ja nyppäsin piuhat irti. Samalla vaihdoin katsastusumpiot eli orkkikset.
Ja huomenna näkee tuleeko valittamista sivupeilien vilkuista kun ei ole sitä E-merkintää mikä olisi pitänyt korjata jo viime vuoden puolella.
Ja alusta sarjasta kun on muutoskatsastettu kokonaan madalletuille jousille ja vaihdoin viime syksynä taakse orkkis jouset että sai "oikeen" ajoasennon
Sormet ristiin taas :/
Eli leimamiehen puheille pitäisi mennä taas
Teippasin lisäpitkät "pois käytöstä" ja nyppäsin piuhat irti. Samalla vaihdoin katsastusumpiot eli orkkikset.
Ja huomenna näkee tuleeko valittamista sivupeilien vilkuista kun ei ole sitä E-merkintää mikä olisi pitänyt korjata jo viime vuoden puolella.
Ja alusta sarjasta kun on muutoskatsastettu kokonaan madalletuille jousille ja vaihdoin viime syksynä taakse orkkis jouset että sai "oikeen" ajoasennon
Sormet ristiin taas :/
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
HYLKY TULI ETTÄ PAMAHTI !!
Rekisteriotteessa lukee 5 paikat mutta autossa on vaan 4lle paikat noh selvittelin näin jälkeepäin maahantuonti todistuksesta niin siellä lukee 4 kans niin sitten sain onneks kiinni sen missä se on alkujaan rekisteröity niin niillä on käyny virhe siellä niin korjas että 4 rekisteröity..
Sitten tietenkin ne sivuvilkut edelleen > > täytyy hankkia E-merkillä olevat eli ne hankinta listalle kun ei mennnyt enään korjauskehotuksella vaan jälkitarkastukseen...
Mutta paras kaikista mun renkaat ja vanteet ei kelpaa kuulemma kun on liian kapea kumi vanteelle. Soitin toiseen katsastus asemaan niin sanoivat että kyllä etupää on raja arvojen sisäpuolella (215/40R18 8½) vaikka tää joka hylkäs mersun niin väitti että liian kapea. Eli jos autatte ettimään lakipykäliä minkä kokonen oikeesti täytyy olla että on dokumenttia siitäkin että se on hyvä ja taka päässä pitäis olla 235 eli yhden koon leveämpi kun nyt on (225/40R18 9½)
Eli pitäis löytää jonkin sortin dokumenttia noista minkä levyset kumit saa olla 8½ ja 9½ vanteella.
Rekisteriotteessa lukee 5 paikat mutta autossa on vaan 4lle paikat noh selvittelin näin jälkeepäin maahantuonti todistuksesta niin siellä lukee 4 kans niin sitten sain onneks kiinni sen missä se on alkujaan rekisteröity niin niillä on käyny virhe siellä niin korjas että 4 rekisteröity..
Sitten tietenkin ne sivuvilkut edelleen > > täytyy hankkia E-merkillä olevat eli ne hankinta listalle kun ei mennnyt enään korjauskehotuksella vaan jälkitarkastukseen...
Mutta paras kaikista mun renkaat ja vanteet ei kelpaa kuulemma kun on liian kapea kumi vanteelle. Soitin toiseen katsastus asemaan niin sanoivat että kyllä etupää on raja arvojen sisäpuolella (215/40R18 8½) vaikka tää joka hylkäs mersun niin väitti että liian kapea. Eli jos autatte ettimään lakipykäliä minkä kokonen oikeesti täytyy olla että on dokumenttia siitäkin että se on hyvä ja taka päässä pitäis olla 235 eli yhden koon leveämpi kun nyt on (225/40R18 9½)
Eli pitäis löytää jonkin sortin dokumenttia noista minkä levyset kumit saa olla 8½ ja 9½ vanteella.
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Konttorilla viittaavat rengaskoko-asioissa STRO-normistoon. Josta löytyy ohjearvoja renkaille: http://www.stro.se/obsolete/obsoletes.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuitenkin jotkut rengasvalmistajat antaa pyynnöstä oman lapun, missä lukee renkaalle hyväksytyt vannekoot.
Tarviit ehkä katsastusvanteet erikseen
Kuitenkin jotkut rengasvalmistajat antaa pyynnöstä oman lapun, missä lukee renkaalle hyväksytyt vannekoot.
Tarviit ehkä katsastusvanteet erikseen
Re: w202 c36 rassailua!
Joo no tarkistin niin eturenkaat pitäis olla normien sisällä 215 saa olla 7-8,5 vanteella mutta takana pitäisi olla 235 tän 225 nykyisen sijaan niin ei vois olla mitää valittamista.Vald0 kirjoitti:Konttorilla viittaavat rengaskoko-asioissa STRO-normistoon. Josta löytyy ohjearvoja renkaille: http://www.stro.se/obsolete/obsoletes.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuitenkin jotkut rengasvalmistajat antaa pyynnöstä oman lapun, missä lukee renkaalle hyväksytyt vannekoot.
Tarviit ehkä katsastusvanteet erikseen
Ja ton turvavöiden määränkin sain hoidettuu soitin sinne missä toi auto on rekisteröity alun alkaen (Kuopioon) niin ottivat asian ihan lepposasti et "noh perhana mikäs mersuu vaivaa... noh laitetaa siihen 4 että meillä on käyny pieni moka vaan..." ja tsädääm nyt on neljälle rekisteröity
Ja DuPulta ostan sivupeilit mitkä on E- mersusta joissa on ne sivuvilkut ja lyön ne kiinni tohon. Ja kaverin mersusta otetaan kesävanteet ja nakit alle AMGhen katsastuksen ajaksi. Eihän niitä tarvii muutoskatsastaa ?? kun ovat 17 tuumaset ne kaverin kiekot.
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Joo no C36 orkkisrenkaat taitaa olla 225/45/17 ja 245/45/17 et niistä 10% muutos rengaskoossa ja tuuman kasvu pitäs mennä läpi ilman mitään muutoskatsastuksia.
Mullakin on toi nelipaikkasena. Ei ois kantavuudet riittäny mitenkää 5lle ihmiselle koska Japani.
Voithan laittaa orkkis peilit ja teippaat jotku vilkut leiman ajaks lokareihi
Mullakin on toi nelipaikkasena. Ei ois kantavuudet riittäny mitenkää 5lle ihmiselle koska Japani.
Voithan laittaa orkkis peilit ja teippaat jotku vilkut leiman ajaks lokareihi
Re: w202 c36 rassailua!
Joo noh kaverin renkaat näytti olevan 225/45 R17 ja vanteet ET 35 eli pitäis käydä.
Ja peilit nyt hankin ei oo kova uhraus silleen kun muutenki kuskin peili väpättää motarilla kun on rattaat menny sieltä sisältä.
Ja peilit nyt hankin ei oo kova uhraus silleen kun muutenki kuskin peili väpättää motarilla kun on rattaat menny sieltä sisältä.
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Jaahas. Ny olis si vaihettu hanttarin puolelle ylätukivarsi ja taka-akseliin etummaiset puslat Käyttäytyy jo pikatiellä hiukan siedettävämmin Klopinatki hävis ku oli joku edellinen asentaja jättäny ylättukivarren pultin liian löysään ni pultti oli syöny tukivarren holkkiin hiukan isomman reiän ja siittä siis johtu pikkunen klopina
Onkos ketään c36 kuski menosa sunnuntaina turun amg miittiin?
Onkos ketään c36 kuski menosa sunnuntaina turun amg miittiin?
c36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
Osaisko joku jeesata tällasen asian kanssa:
Autossa on aina esiintynyt vähän tärinää jossain 100km/h nopeudessa mutta en ole antanut häiritä. Vaihdoin pari viikkoa sitten vanteet ja sen jälkeen tärinä paheni huomattavasti. Renkaat on tasapainotettu nollaan ja eturenkaat ovat uudet.
Minua ennen vanteet olivat kaverillani ajossa ja eivät täristäneet ollenkaan.
Joka nurkassa H&R keskittävät spacerit ja vanteissa on keskitysrenkaat.
Tärinä tuntuu penkissä ja hantin penkki tärisee aika paljon. Ratissa vain vähän tärinää. Tärinä jatkuu 90km/h eteenpäin kokoajan, kun antaa vauhdin tippua vapaasti, niin ihan kuin täristäisi enemmän. Ja ihan kuin kuuluisi takaa jonkinlainen humina? Takapenkillä yks kaveri sanoi, että ihan selvä ääni kuuluu.
Autossa on aina esiintynyt vähän tärinää jossain 100km/h nopeudessa mutta en ole antanut häiritä. Vaihdoin pari viikkoa sitten vanteet ja sen jälkeen tärinä paheni huomattavasti. Renkaat on tasapainotettu nollaan ja eturenkaat ovat uudet.
Minua ennen vanteet olivat kaverillani ajossa ja eivät täristäneet ollenkaan.
Joka nurkassa H&R keskittävät spacerit ja vanteissa on keskitysrenkaat.
Tärinä tuntuu penkissä ja hantin penkki tärisee aika paljon. Ratissa vain vähän tärinää. Tärinä jatkuu 90km/h eteenpäin kokoajan, kun antaa vauhdin tippua vapaasti, niin ihan kuin täristäisi enemmän. Ja ihan kuin kuuluisi takaa jonkinlainen humina? Takapenkillä yks kaveri sanoi, että ihan selvä ääni kuuluu.
Re: w202 c36 rassailua!
Täysin arvailua mut tarkistappas ihan ekana kardaanin limput ja sit se kardaanin kannatinlaakeri. Jos noissa ei oo mitään vikaa ni sit vois tarkastaa pyöränlaakerit takaa ja miksei samalla vaivalla edestäki . Jos ei edelleenkään oo mitään löysää tai mistään löytyny ni sit vois tarkastaa kaikki takapään puslat ja nivelet. lähinnä tietysti akselin ja korin väliset puslat.
Itellä oli etummaiset akselin ja rungon väliset puslat rikki ni välillä kans tunsi penkisä ihmeellistä tärinää ja vapinaa (välillä tuntu ku olis harrikalla ajellu)
Itellä oli etummaiset akselin ja rungon väliset puslat rikki ni välillä kans tunsi penkisä ihmeellistä tärinää ja vapinaa (välillä tuntu ku olis harrikalla ajellu)
c36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
Itelläki täristää välillä 100 - 120 km/h mut sit kun antaa enemmän kenkää et mennään yli 120km/h:n ni ei täristä. Veikkaan et johtuu ihan pyörien kulmista (camber). Ja aika paljon kelistäkin johtuu mulla se tärinä (vaikka kokeilee samalla tiellä aina).
Jaa a huomenna pitäis varmaa hakee Biltemasta jotkut ruuvikiinniteiset sivuvilkut ja vetästä ne noihin mun "vara" kupuihin ruuveilla kiinni niin sittenhän on E-merkintä ja tulee ns. leimavilkut hehhe.
Jaa a huomenna pitäis varmaa hakee Biltemasta jotkut ruuvikiinniteiset sivuvilkut ja vetästä ne noihin mun "vara" kupuihin ruuveilla kiinni niin sittenhän on E-merkintä ja tulee ns. leimavilkut hehhe.
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Itellä oireili noi taka-akselin etummaiset puslat just tollain et eka täristi hiukan jossain 120-130kmh nopeudesa ja sit ku pääsi oikein pahaks ni ajettavuus meni karmeeks
Nyt ku mersulla taas viittii tehä pitempiäki reissuja ku tottelee rattia hiukan paremmin ni tarttisko juhannuksen jälkeisenä lauantaina järjestää taas joku c36:sten renkaan potkimis tapahtuma?
Nyt ku mersulla taas viittii tehä pitempiäki reissuja ku tottelee rattia hiukan paremmin ni tarttisko juhannuksen jälkeisenä lauantaina järjestää taas joku c36:sten renkaan potkimis tapahtuma?
c36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
No ajelin tossa 160km/h niin tuntuu et tärinä tulee semmosis sykleissä et muutama tärähdys - tauko - tärähdys Ja tärinä siis jatkuu kokoajan...
Harmittaa kun ei viitti lähtee ajelee mihinkää pidemmälle autolla...
Harmittaa kun ei viitti lähtee ajelee mihinkää pidemmälle autolla...
Re: w202 c36 rassailua!
Rupeen oleen 90% varma et valdo sun mersusta on ns.tynnyrihelat rikki. Eli pitääkö semmosta ääntä minkä vois kuvailla näin: trr trr trr?
c36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
sittehä me pidetää c36 renkaiden potkinta miitti Lohjalla ni Valdoki pääsee paikalle.Vald0 kirjoitti:No ajelin tossa 160km/h niin tuntuu et tärinä tulee semmosis sykleissä et muutama tärähdys - tauko - tärähdys Ja tärinä siis jatkuu kokoajan...
Harmittaa kun ei viitti lähtee ajelee mihinkää pidemmälle autolla...
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Mistä nuo tynnyrihelat löytyy ja mikähän on niiden oikea nimi? Niin ja kai sitä täristelyä vois noin kuvata. Ainoastaan kovassa vauhdissa tulee tollee sykleissä, 100km/h pinnassa jatkuvaa tärinää.
Re: w202 c36 rassailua!
Takapään apurungon etummaiset puslat. Itellä oli oireet ihan täsmälleen samanlaiset ku sulla ja noitten puslien vaihon jälkeen ei oo semmosta tärräystä pitäny Kl:stä löytyy varmaan heti hyllystä nli puslat
c36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
Eiku ei toika olla niitten virallinen nimi. mahtoko olla joku perän etukumisarja tai vastaava. Soita vaikka kl:ään ni saat kaikkein varmimmin oikeet osat
c36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
Tarkastas valdo kartaanin nivelet ja kannatinlaakeri, takapään kaikki nivelet ja puslat+takaiskarit ni saat varmuuden et kuin paljo tarttee osia vaihtaa et rupee meneen c36 taas mersumaisesti
c36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
Jussia rassailijoille viittiskö joku kurkistaa vähän kaasuvivustoja et liikkuuko teillä ensin laatikolle lähtevä vaijeri vai kaasuläpälle menevä vipu kun kaasua painaa kun pelaa muuten hiton hienosti mutta liikkeelle lähdössä pieniä nykimisiä tuppaa olemaan totesin että joku oli liittänyt lootikolle lähtevän vaijerin ja oisko tuo jäänyt aavistuksen liian lyhyeksi mulla liikkuu nyt ainakin ihan selvästi lootikkoon päin menevä varppi ensimmäisenä
C36 ohjastetaan silloin kun ei ole busa kelit
Re: w202 c36 rassailua!
Käsitukseni mukaan ei pitäs vaikuttaa liikkelle lähön nykiseen se vaijjeri ku ilmeisesti tarkotat ny kickdownin vaijjeria jos oikein ymmärsin
c36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
Eikös kiktauni ole sähköinen jostain viesti ketjusta luin et joku oli löysentänyt sitä varppia niin oli nytkeet hävinny ja sillä vaijerilla vois kaiketi hienosäätää vaitamisia ja siinä mielessä kävis järkeen että kaasuläpyskä jo vähän liikkuis ennen ku lotju sais komentoa et mennään jo
C36 ohjastetaan silloin kun ei ole busa kelit
Re: w202 c36 rassailua!
Alla oleva toisesta ketjusta lainattua
Mersu on omaa luokkaansa. Siksipä mersussa tuo vaijeri vaikuttaa kaikeen muuhun mutta ei kick downiin. Kick down on mersussa erikseen sähköinen ja sitä kautta tarkka toimiva. Lisäksi se mahdollistaa kick down -vaijerin (mersussa se ei ole oikeastaa kick donw vaijeri) säädön sen mukaan miten vaihteisto toimii osa kaasulla. Muissa merkeissä se on pakko säätää niin että kick down kierrokset tulevat kohdalleen, osakaasun toiminnasta huolimatta.
Polkimen alla on nappi ja askissa soledoidiventiili. Ysein väliin on lyöty vielä rele, joka katkoo tätä virtaa vaihtohetkellä moottorin kierrosten perusteella. Dieseissä tämä rele päättää vaihdot ja bensassa tieto tulee rajoittimelta, (kun rajoitin katkaiseen virran pumpulta, niin katkeaa virta myös kick down -ventiililtä ja pykälä vaihtuu) eli mersussa kone kiertää kaasu pohjassa ( bensamalleissa varsinkin) kirjaimellisesti tappiin asti. Askin pitää olla todella pahasti sekaisin ennen kuin kick down menee pois säädöstään. Vaihteiston kick down vaihtokohdat on siten säädetty, että kone menisi vähän ylikierroksille, ilman tätä virran katkaisua, mutta kuitenkin siten, ettei se enää hae pienenpää, kun vaihde vaihtuu, kierrokset laskevat ja rele päästää taas virtaa ventiilille.
Mersu on omaa luokkaansa. Siksipä mersussa tuo vaijeri vaikuttaa kaikeen muuhun mutta ei kick downiin. Kick down on mersussa erikseen sähköinen ja sitä kautta tarkka toimiva. Lisäksi se mahdollistaa kick down -vaijerin (mersussa se ei ole oikeastaa kick donw vaijeri) säädön sen mukaan miten vaihteisto toimii osa kaasulla. Muissa merkeissä se on pakko säätää niin että kick down kierrokset tulevat kohdalleen, osakaasun toiminnasta huolimatta.
Polkimen alla on nappi ja askissa soledoidiventiili. Ysein väliin on lyöty vielä rele, joka katkoo tätä virtaa vaihtohetkellä moottorin kierrosten perusteella. Dieseissä tämä rele päättää vaihdot ja bensassa tieto tulee rajoittimelta, (kun rajoitin katkaiseen virran pumpulta, niin katkeaa virta myös kick down -ventiililtä ja pykälä vaihtuu) eli mersussa kone kiertää kaasu pohjassa ( bensamalleissa varsinkin) kirjaimellisesti tappiin asti. Askin pitää olla todella pahasti sekaisin ennen kuin kick down menee pois säädöstään. Vaihteiston kick down vaihtokohdat on siten säädetty, että kone menisi vähän ylikierroksille, ilman tätä virran katkaisua, mutta kuitenkin siten, ettei se enää hae pienenpää, kun vaihde vaihtuu, kierrokset laskevat ja rele päästää taas virtaa ventiilille.
C36 ohjastetaan silloin kun ei ole busa kelit