Kyseessä 190d 2,5turbo
Holset h1e 14:lla pakopesällä
Kivimäki p.sarja
7mm ppd 120cc syöttöä
240mm asetelma massalevyllä
Eli kysymys on, tehopapereissa kun alettiin kattoon niin on 230hp@5500rpm
JA suuri ? VÄÄNTÖ 316nm@4500rpm, MISSÄ VÄÄNTÖ?
Eikös tuossa nyt pitäs olla jotain ~400nm vääntöä
Missä vika nyt, voiko olla liian iso turbo? vai onkohan viime omistaja ruuvvannut syöttöä alas jos kytkin luisti tai jotain?
Paljonko nuo asetelmat teillä kestää?
Auttakaa nyt että tuosta sais jo voimaa

alakierroksilla ei tunnu olevan paljo vääntöä ollenkaan, vaikka kyllä se mustaa pukkaa vähäsen, ja turbo herää jotain 2500-3000rpm paikkeilla
Tuo pumppu on ulkoisella syötönsäädölla edellisen omistajan mukaan (se vipu siinä sivulla)

Toivottavasti ymmärrätte, oon uus näissä asioissa mutta mitä nyt oon kattonu kun näistä on otettu 250hp niin on ollut 420nm tai jotain semmosta.
E: Unohdin mainita, autossa on vaparin pumppu, tai ei ainakaan ole sitä morkoolia siinä pumpun päällä, eikö ois parempi ku ois turbon pumppu
