Joo rengas-onlinen kaa en ole kuullut, että olisi ongelmaa ollut. Camskill.co.uk tuntuu joka kevät hukkuvan tilauksiin ja jos Camskillillä homma hoituu, niin viimeistään PostNL sotkee homman totaalisesti
Itse tilasin tossa aiemmin pari rengasta Camskililta ja toimitus oli pari viikkoa muistaakseni. Jotkut joutuneet odottamaan useita viikkoja, mulla kävi hyvä tuuri.
Tulee aika helposti. Se imuputki misä 36 kirjailut ni pois, Imusarjasta se läppävekotin pois olisko ollu neljällä 5 tai 6mm kuusiokololla kiinni ja tietysti siinä oleva sähköpiuha auki, kaasuläpästä tarttee irrottaa yks kuulanivel, jousi, alipaineputki, sit se silikooniputki mihin toi 36 kirjailtu imuputki tulee kiinni. Sitten on enää 4kpl 5 tai 6mm kuusiokoloo ja sit saaki kaasuläpän nostaa pois
Se musta iso silikoooniputki saatta mennä irottaessa paskaks mut ei hätää mulla on yks ylimääränen
Jos läpän pöydälle nappaat ni kato läpän johtojen kunto samalla.
90% varmuudella on kuoret lähteny johdoista pois ja tää johto-ongelma aiheuttaa kans tota nykimistä
En saanu yv:tä läöhteen millään mut jos tuut täältä hakkeen ni jonku 30e siittä vois kehata pyytää Saat si sen läpän ja imusarjan välisen tiibisteen samaan rahaan
kavanaki kirjoitti:Noo jos vetkuttelen viel viikon ja tuot sen miittiin
Itehän tilasin sillo aikoinaan Veholta tossa viime kesänä kun meni putki rikki kun otin vähä kovakourasesti sen ison imuputken irti...
Jo on Jönnillä kovat provikat xD hehhe kun kattelin kuitista
Mut hei mäkin sain ne uudet kumit ja oli ihan hyvin pakattu kelmuun ja pahviin.
Ajettavuuskin parani huimasti ja rengasmelu hävisi melkein kokonaan.
Niin ja tossa alkuviikosta saan moottorinöljyn UV-ainetta...
Ajattelin sitten tutkia mistä se öljy oikein tulee läpi... putsaan vanhat öljyt pois ja UV-aineet sisään ja autokäyntiin ja UV- lampun kanssa auton alle ihmettelemään mistä rupeaa tihkumaan
No prkle Tosa kans tupesin noita kuitteja selaileen ku oli muistikuva et olis putki maksanu liki satasen mut en oo yhtään niin kallista putkee näköjään ostanukka
Nooh otan romut ens la mukaan ni eiköhän siittää hinnasta johonki sopimukseen päästä
Heti ku rupee miitti oleen lähellä ni rupee tuleen mystisiä vikoja mersuun
Mitäs veikkaisitte et misä mahtas olla häiokkää ku kaasun runttaa kunnolla pohjaan jostain 40-60km/h nopeudesta ni loota ei heitä pienempää lainka mut sit taas ku 80-100km/h nopeudesta runttaa polkimen pohjaan ni loota heittää nätisti pienempää? Eli 2:lta ei mee 1:selle kickdownilla ollenka. Vika tullu muutan viikon sisällä. Eka luulin et kickdown nappi olis rikki mut kaikki muut vaihdot tuntuu pelaavan mut kakkoselta ei heitä ykköselle ollenka
jönni kirjoitti:Heti ku rupee miitti oleen lähellä ni rupee tuleen mystisiä vikoja mersuun
Mitäs veikkaisitte et misä mahtas olla häiokkää ku kaasun runttaa kunnolla pohjaan jostain 40-60km/h nopeudesta ni loota ei heitä pienempää lainka mut sit taas ku 80-100km/h nopeudesta runttaa polkimen pohjaan ni loota heittää nätisti pienempää? Eli 2:lta ei mee 1:selle kickdownilla ollenka. Vika tullu muutan viikon sisällä. Eka luulin et kickdown nappi olis rikki mut kaikki muut vaihdot tuntuu pelaavan mut kakkoselta ei heitä ykköselle ollenka
Onkos laatikossa tarpeeks öljyä? Tekeekö samaa "kylmällä" koneella?
En oo kauheesti kylmällä koneella revitelly ni en tiä et tekeekö sillon tota. Öljyt oli viime viikolla ok ku katoin. Teki siis sillon jo tota et ei heittäny kakkoselta ykköselle.
Se unohtu viä sanoo et vaihdot on välillä turhanki napakoita, et mahtasko olla siinä laatikon regulaattorisa vikaa tai si joku alipainevuoto jossaki?
Lootanoilit on vaihettu n.10tkm sitte ja vaihot on lämpimmälläki loota välillä napakoita ja välillä vahtelee jouheesti.
Ku lootaoilit on lämpimät ni 2-3:lle vaihto on välillä napakka ja välillä jouhee nio aattelin et jos alipainesysteemi hiukan välillä sohlois
Ei siittä ainaka haittaa oo et varautuu ja hakee uusia muovikiinnikkeitä
Ylhäältä tais olla ruuvveilla lokareissa tais olla kii teipillä ja alhaalta pitäs olla kii muoviklipseillä.
jönni kirjoitti:Ei siittä ainaka haittaa oo et varautuu ja hakee uusia muovikiinnikkeitä
Ylhäältä tais olla ruuvveilla lokareissa tais olla kii teipillä ja alhaalta pitäs olla kii muoviklipseillä.
Kattelin varaosamyyjän kaa räjäytyskuvaa helmasta ja hän ei ainakaan osannut sanoa, mitä niistä osista kannattaisia ottaa varuiksi. On kuulemma olemassa joku helman kiinnikesarja (50€) sisältää ruuvit yms mut ei kainyt ruuveja sentään tarvitse uusia.... Kova hinta tuntuu olevan ruuveista ja tarrateipistä
jönni kirjoitti:Ei siittä ainaka haittaa oo et varautuu ja hakee uusia muovikiinnikkeitä
Ylhäältä tais olla ruuvveilla lokareissa tais olla kii teipillä ja alhaalta pitäs olla kii muoviklipseillä.
Kattelin varaosamyyjän kaa räjäytyskuvaa helmasta ja hän ei ainakaan osannut sanoa, mitä niistä osista kannattaisia ottaa varuiksi. On kuulemma olemassa joku helman kiinnikesarja (50€) sisältää ruuvit yms mut ei kainyt ruuveja sentään tarvitse uusia.... Kova hinta tuntuu olevan ruuveista ja tarrateipistä
No on hintaa laitettu kiinnike sarjalle
Ainiin tosta mun öljyvuodosta... Laittelin tänään UV-aineet sisään ja tutkailin kun auto oli käynnissä ja kone lämpösenä niin rupeaa tihkumaan jostain sieltä laturin "takaa" siinä menee joku sellane metalline levy mikä on lohkossa kiinni niin sieltä takaa se näyttäis jostain tulevan. Onko tietoa mikä on se varsinainen vuoto kohta ? Otan muuten miittiin UV-lampun mukaan jos muistan niin näkevät muutkin mitä tarkoitan ja laitan tossa kuvia kuhan saan siirrettyä koneelle.
Jos muoviklipsut menee irrottaesa paskaks ni popniiteilla helma si vaan alhaalta kii. tälläi joku on kaikesa viisaudessaan mun mersusta helman kiinnittäny.
Hmm. laturin takaa? koneen kyljestäkö se öljyä lykkää ulos?
jönni kirjoitti:Jos muoviklipsut menee irrottaesa paskaks ni popniiteilla helma si vaan alhaalta kii. tälläi joku on kaikesa viisaudessaan mun mersusta helman kiinnittäny.
Hmm. laturin takaa? koneen kyljestäkö se öljyä lykkää ulos?
Kyllä jostain siitä ylhäältä kulmasta. Laturi on kiinnitetty siihen metalli "levyyn" ja en nää kunnolla mistä oikeasti vuotaa kun se levy on edessä nään vaan alhaalta että sieltä se valuu.
Hitto kun ei tiedä onko se jakopäänkotelon tiiviste mikä vuotaa, ei ihan turhaa viittis purkaa...
Ja tosin tiiviste maksaa sen 10 mut onhan siinä aina purkamista
Ei siinä loppujen lopuks kauhee homma oo ottaa tota jakopäänkoteloo pois.
Isompi ongelma tosa jakopäänkotelon irrotuksesa on se et jollain on lähteny kansipahvista palanen irti ku on ton kopan irrottanu.
Jos ny kumminki meinaat ton tiivisteen vaihtaa ni kannattaa vaihtaa venakopan tiivisteet samalla.