Tulipahan vaihdettua öljytkin tuossa viikonloppuna, kylläpä se vuotaa kivasti jostain tota öljyä kun oli pohjamuovi ihan märkä
Sit samalla tutkailin alatukivarren puslia kun rupes tuo kuskinpuoli narisemaan töyssyssä niin siinä sitten huomasin oli alatukivarren taaemmasta pultista korkannut kierteet eli oli hiukan "löystyny" tuo niin pääs narisemaan noh siinä avasin pultin ja totesin voi vattu että mites nyt pääse himaa ku pultista kierteen hävinny...
![Problem :problem:](./images/smilies/icon_problem.gif)
Tutkailin pulttia tarkemmin niin perhana oli vaan vahvuudeltaan 8.8
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
stnan kiinalaiset pultit kun edellinen omistaja laittanu epäkesko puslat ja pultit niin nyt yks antautu kun epäkesko prikka oli väljä siihen pulttiin nähden ja syöny kierteet siitä prikan kohalta
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Onneks löyty omanpisteen jemmalaatikosta mersun alatukivarren orkkis pultti
![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
Tosin (w204) koppasen mutta saman pitunen ja paksunen oli, ainoo oli et piti rälläkällä tehä toinen puoli pultista tasanen että se käy sinne epäkeskopuslaan ja avot näin taas selvittii säikähdyksellä
Arhggg nyt kuumottelee päästä AMG c36 miittiin. Hitto ku se olis jo ens vklp
P.S. pitää tutkia oikeesti mistä se vuotaa öljyä oli se sen verran märkänä... meinaan se pohjamuovi siis
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)