602+hy 35?? kokemuksia kellään??
602+hy 35?? kokemuksia kellään??
onko kenelläkää kokemuksia om 602 ja holset hy 35 risteytyksestä?onko iha toivoton ideana?
Re: 602+hy 35?? kokemuksia kellään??
ainakin om605:ssa tulppas tosi pahasti. epäilisin että tuskin toimii kapia kantisesakaan.
tulppas??? 

meni tukkoon.. ahisti..
mistäköhän moine johtu sit??
Liian ahdas pakopesä. Ja ilmeisesti isompaa siihen ei oo saatavilla kuin se #8. Parempi vaihtoehto varmasti hx35 jos holsetti pitää olla, mutta onhan niitä muitakin merkkejä.
Mulla oli 602 ja garretin gt32 lähti ihan mukavasti alhaalta vetämään siitä sai sen 300hv
ennenkuin kanki katkes
ennenkuin kanki katkes

w124 300td
w124 300tdt
w124 200d
w 201 250 st
w124 300tdt
w124 200d
w 201 250 st
no voiha isä kissan kettu jos näin on...jos ei hy:llä pelitä niin mulla on si upo uusi hy hyllys millä en tee yhtikäs mitään tässä rojektissa 

- laineracing
- Mersumies
Saahan sillä varmaan sen 200hp ehkä jopa 250hp. Muistelisin että Sultzi:lla oli 603 kyljessä tommonen ja anto n 1bar 300hp. Tosin pakosia onjo varmasti reilusti. Että hullutteleen sillä ei kannata ruveta.
eikai täs muu auta ku koittaa miten pelittää jos ei ni toista holsettia tilalle sit
Itse juuri heittelin viikonlopun aikana 124:n nokille om605+722.3+hx35:n 12:lla pakopesällä, tuntuu vetävän aika perkeleesti, tällä hetkellä ahdot 1,4bar. Pumppua sen verran sörkitty että 6mm elementit sielä on syöttöjä nostettu. Nyt alkuviikosta tarkotus saada vielä pakopainemittari kiinni että pääsee vähän seuraileen. Jostain tarvis harvempi perävälitys saada, on vähän turhan tihee toi 2.0l bensamanuaalin perä 

Onko sulla portillinen hy35? Mihin hintaan myyt tuon jos ei toimi sun autossa? Mulla on itellä portillinen kkk k27 joka ei toimi mun autossa niin tarvis jonku hiukan pienemmän hukkaporttiturbon ja tuo hy35 vois olla semmonen.wepsu86 kirjoitti:no voiha isä kissan kettu jos näin on...jos ei hy:llä pelitä niin mulla on si upo uusi hy hyllys millä en tee yhtikäs mitään tässä rojektissa
auto w123 200D/300DT vm, -81
tästä kuulisin mielelläni lisää minkalaisia pakopaine tuloksia saat,itsellänikin sama moottori ja vastaavaa holsettia olen myös harkinnut ainut vaan että 7mm elementit tuleeItse juuri heittelin viikonlopun aikana 124:n nokille om605+722.3+hx35:n 12:lla pakopesällä, tuntuu vetävän aika perkeleesti, tällä hetkellä ahdot 1,4bar. Pumppua sen verran sörkitty että 6mm elementit sielä on syöttöjä nostettu. Nyt alkuviikosta tarkotus saada vielä pakopainemittari kiinni että pääsee vähän seuraileen. Jostain tarvis harvempi perävälitys saada, on vähän turhan tihee toi 2.0l bensamanuaalin perä

Tänään saan pakopainemittarin kiinni niin kerron tarkempia tuloksia!
Noniin. Eilen tuli testailtua ja säädeltyä ahtoja jonkun verran. On vaan vähä kekkuli tällä hetkellä tuon tiheen perävälityksen takia kun kelaa niin pirun äkkiä kierrokset tonne 5000rpm ja siinä rupee pakopaine nousta hieman yli 2bar kun ahtopaine on 2bar. Mutta ahdot rupee nousemaan siinä 2500rpm nurkilla. Risteyksestä kun lähtee kaasu pohjassa niin kyllä se sutturaa rupee lyömään 

no eihän nuo pakoset sitten karkaa edes pahasti ahtoja korkeammiksi ahtoja kuitenkin aika paljon, vois olla itellekkin hyvä vaihtoehto 7mm tapeilla kun ei ole tarkoitus ihan niitä viimeisempiä tehoja edes ottaa 

Ei karkaa juu. Ei muutakun palikkaa kiinni 

ei oo portillinen toi hy.mahtaakohan noita saada portillisena??? mullakin o yks k27 hylly perukoilla jäi yhestä kuormurista
onkoha sellasesta mihkään muute??

Jarille vaan 7mm pumppua koneen kylkeen niin alkaa kkk toimiinjari_w123 kirjoitti: Onko sulla portillinen hy35? Mihin hintaan myyt tuon jos ei toimi sun autossa? Mulla on itellä portillinen kkk k27 joka ei toimi mun autossa niin tarvis jonku hiukan pienemmän hukkaporttiturbon ja tuo hy35 vois olla semmonen.

IG: @pyrytakkunen
Niinhän se ois, sillähän se alkas paremmin pyöriin
. Tuntuu vaan tällähetkellä hyvältä tuo itetehty 6mm pumppu ja HX30W yhdistelmä, on tuossaki herlevin säätämänä 90 kuutimilliä syöttö joka on kyllä just hyvä tuolle pikku holsetille
. Uusi kytkinki luistaa kun vauhtis ei oo oikeen parhaassa mahdollisessa iskussa
.

auto w123 200D/300DT vm, -81
Ihan ok toi hy tuntu toimivan 602 kaverina ainoo vaan et kilsoja takana 2000 ja nyt on jo laakerit turbosta paskana,osaiskoha kukaan antaa vinkkiä mistämoine nyt johtuu??ja kannattaako ees alkaa Tota hy:Tä korjailee vai nakkaako suoraan romu koppaan
Jos et innostu korjaileen, niin täältä löytyit romukoppa joka antaa pienen pantin siitä 

Saako om 605 kannen om 602 turbo alakerran kaveriksi ja kuinka toimiva idea olisi. Kun olisi tarkotus muuttaa toi oma mese turboks ja siin on toi om 605 turboton ja siin on ilmeisesti ne ohkasemmat kiertokanget ja sit se öljyn suihkutus ni niit ei varmaa saa mitenkää rakennettu? Vaiks onks toi öljyn suihkutus pakollinen et kestäiskö ilman sitä johonki 250-300hp asti?
en tiiä onko kauheesti järkeä laittaa moniventtiili kantta 602:sen kaveriks, ellei sitä konetta vahvista mitenkään muuten. siitä vajaaventtiilisestäkin kannesta saa niin paljon tehoa irti, että alakerta ei kestä vakiopalikoilla. tai no, voihan sillä saada mukavuutta lisää, kun kuitenkin hengittää paremmin.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Olin jostai lukevinani et toi turboton malli ni siin olis heikommat noi kiertokanget ja sit se öljysuihkutus mäntiin tai jotai et siit ei paljoo tehoo uskalla ottaa ulos. Mut onkos toi öljysuihkutus ni siin voimamäärällisesti kauhee tärkee jos ottaa just sen 250-300pollee?
kyllähän ne öljysuihkut siellä hyvä on olla. ei siitä mitään tarkkaa lukua voi sanoa, että koska kosahtaa, jos rakentaa vaparista tehokkaan. onhan jotkut ajelleet noilla 400 heppasilla vaparista rakennetuilla 603:llakin vaikka kuinka monia kymmeniä tuhansia kilsoja, eikä vielä ole hajonnut. ja toisilla hajoo heti, ennenku kerkiää edes kunnolla pääseen makuun. riippuu kaikesta, käytöstä ja riippuu vähän säkästäkin, että kuinka ne kestää.
mutta eikös se nyt olis sitten sama laittaa se turbokoneen alakerta sinne sillä omalla kannellansa? vai mitä tässä nyt haetaan? itse en ainakaan käyttöautoa rakentais vapari koneesta, jos tehoja tarvitaan yli 100heppaa /litra. sen verran muutenkin kaikkia paikkoja, mitkä voi renata, niin ei siihen mitään ylimäärästä jännitystä enää tarvi, että pääseeköhän perille. ja toisaalta tykkään siitäkin, että jos autossa on tehoa, niin sitä pitää voida myös käyttää. ei sellasella mitään tee, että voi 100m kiihdyttää ja sen jälkeen vartin jäähdyttelyt. kyllä se on kiva ominaisuus autossa, että se kestää ajaa kaasu pohjassa niin pitkään, kun huvittaa.
mutta eikös se nyt olis sitten sama laittaa se turbokoneen alakerta sinne sillä omalla kannellansa? vai mitä tässä nyt haetaan? itse en ainakaan käyttöautoa rakentais vapari koneesta, jos tehoja tarvitaan yli 100heppaa /litra. sen verran muutenkin kaikkia paikkoja, mitkä voi renata, niin ei siihen mitään ylimäärästä jännitystä enää tarvi, että pääseeköhän perille. ja toisaalta tykkään siitäkin, että jos autossa on tehoa, niin sitä pitää voida myös käyttää. ei sellasella mitään tee, että voi 100m kiihdyttää ja sen jälkeen vartin jäähdyttelyt. kyllä se on kiva ominaisuus autossa, että se kestää ajaa kaasu pohjassa niin pitkään, kun huvittaa.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Om605 vaparissa ON öljysuihkut ja osassa niistä on jämymmät veivit, ehkä noin kapia kantista turboa vastaavat.
Jos sulla on semmonen 605 vapari kone jo valmiiksi niin vaiha sinne vaikka H-profiili veivit ja vaiha kuluvat osat niin pitäis kestää jo 400hv
Jos sulla on semmonen 605 vapari kone jo valmiiksi niin vaiha sinne vaikka H-profiili veivit ja vaiha kuluvat osat niin pitäis kestää jo 400hv
Jajjaa. Ku olin jostai lukevinani et siel ei olis sitä öljysuihkutust mut ole sit lukenu näemmä väärin.
Mistäs niit kiertokankii mahtais saada vai onks iha mittatilaus kamaa?