Kyllä toi omaki vekotin hiukan öljyä tihkuu Mut vuoto on niin pieni et totesin et vanhan auton kuuluu hiukan öljyä vuotaa
Ei vaan vian paikallistin kampiakselin etustefaan mut ei vaan mielenkiinto talven aikana riittäny tohon jakopään palotteluun Samoin kylmäkoneen kompura on hiukan kostee koko sen ajan ku auto mulla on ollu mut hyvin on viä toistaseks toiminu.
Jaa siis onks sulta se etummainen kumilimppu siittä kartaanista paskana? Jos on ni ei muuta ku kartaani alas ja vaiha si ainaki kannnatin laakerin samalla ku ei juur mitään maksa
jönni kirjoitti:Kyllä toi omaki vekotin hiukan öljyä tihkuu Mut vuoto on niin pieni et totesin et vanhan auton kuuluu hiukan öljyä vuotaa
Ei vaan vian paikallistin kampiakselin etustefaan mut ei vaan mielenkiinto talven aikana riittäny tohon jakopään palotteluun Samoin kylmäkoneen kompura on hiukan kostee koko sen ajan ku auto mulla on ollu mut hyvin on viä toistaseks toiminu.
Jaa siis onks sulta se etummainen kumilimppu siittä kartaanista paskana? Jos on ni ei muuta ku kartaani alas ja vaiha si ainaki kannnatin laakerin samalla ku ei juur mitään maksa
Varmaan täytyy tästä lähtien käyttää 5w-40 ku toi 30 näköjään valuu "läpi"
Juu pitää tehdä ilmastointi huolto tossa ku vähän ilmat lämpenee ja kardaanin etummaisen limpun vaihdan kun kerkiän / kun on taas rahaa mut kannatin laakeria ei tarvi vielä vaihtaa ku ei edes pidä minkäänlaista ääntä ja ei oo innostusta repiä kardaania alas kun sen saa mun mielestä vaihdettua välistäkin
Mulla olis pari ylimäärästä ehjää limppua ku luulin viime kesänä et ne on paskana ku rupes koliseen ku kiihdytti, mut ehjiä ne oli mut en si viittiny vanhoja enää takasi pistää ku uudet tuli hommattua.
Kyl tosta rätistä olis viä tullu uutta vastaava ku olis lykänny halkeemat täyteen sikaa
Tarttis kans tarkastaa noi pyöränkulmat ei sen takia et vetelis mut muuten vaan Ainut pngelma on se et täälä ei oo semmosta säätö paikkaa mihin mersun sais. Toisesa paikkaa ottaa heti puskuri nosturiin kii ja toisen paikan nosturi näyttää samalta ku työmaallaa ja siä ottaa putki ja laatikko kii
jönni kirjoitti:Kyl tosta rätistä olis viä tullu uutta vastaava ku olis lykänny halkeemat täyteen sikaa
Tarttis kans tarkastaa noi pyöränkulmat ei sen takia et vetelis mut muuten vaan Ainut pngelma on se et täälä ei oo semmosta säätö paikkaa mihin mersun sais. Toisesa paikkaa ottaa heti puskuri nosturiin kii ja toisen paikan nosturi näyttää samalta ku työmaallaa ja siä ottaa putki ja laatikko kii
Vein talviloman kunniaksi amkin huoltoon oilit ja suodattimet ja tulpat ainakin uusitaan, samalla katsastusta silmällä pitäen kaveri katsoo ja uusii tarvittaessa niveliä pyöräytin etukummit linkkuun ja haritusta ollut aika pirusti et pitänee käyttää tarkastuksessa nekin
Viimeksi muokannut kavanaki, Ma 08.04.2013 12:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sano huoltomestari et oli tuo hanttarin alapallo asennettu ihan päin peetä ilimankoos harittikin niin et söi kummin sisä reunat mut ei autonvika ku etellisen asentajan kuka sitten onkaan
jönni kirjoitti:Joo ennen ku somerolla miittaillaan 447za vois tsekata useemmastaki amgstä noi kulmat.
Hahhaa joo
Hei oottekos koskaa irrottanu mersun öljypohjaa kun näyttäis menevän laatikolle asti ja sit viel vakaajantankoki ja runko on siinä edessä aika kivasti.
Tai ootteko irrottanu koskaan kampiakselin hihnapyörää kun en tiiä vuotaako öljypohjan stefa vai kampiakselin päätystefa
Kun toi öljy hikoilu ei oo enää mitää pientä !
Ei oo tullu viä mitään tarvetta irrottaa öljypohjaa eikä kampiakselin hihnapyörääkä .
Yks mahollinen vuotokohta on kans se öljynpinnan anturi. Putsaa kliinerillä öljypohja ja koneen etupää ja sit täräytät mersun tulille ja koitat kattoo et näkyyks mitään selvää vuotoo.
En oo vielä kerinny katella öljyvuotoa kun on kojelautaa vähä purettuna ja liikkunu tän viikon talvi merssulla kun tuli vähä himo taas "tuunata"
Ajattelin umpottaa reunimmaisiin ilmasuulakkeisiin ledit et pimeellä hohtaa valoa sieltä suulakkeista... makunsa kullakin vai mitä
Ja lauantaina on vielä ylitöitä niin ei pääse tutkimaan öljyvuotoa... Pitänee kattoa jos suununtaina jaksaa ja kerkiää sen verran ihmetellä.
Aina noita tiivisteitä sais vanhaan autoon olla vaihtamasa jos haluais et ei mikään paikka olis öljystä kostee Ja sit ku saa öljyt pysyyn pelkästään koneen sisällä ni pohja ruostuu
Tänään oli niin komia päivä et oli pakko ottaa amg tallista ulos ja heittää pikku lenkki Kyllä kulki kertakaikkisen mahtavasti
jönni kirjoitti:Tarttis kans tarkastaa noi pyöränkulmat ei sen takia et vetelis mut muuten vaan Ainut pngelma on se et täälä ei oo semmosta säätö paikkaa mihin mersun sais. Toisesa paikkaa ottaa heti puskuri nosturiin kii ja toisen paikan nosturi näyttää samalta ku työmaallaa ja siä ottaa putki ja laatikko kii
Ootko käyny Hinaus Ojalalla kokeilees? Itse oon kaikki omat ja kavereiden mersut siellä käyttäny suuntauksessa.
Kaikki ollaan saatu nosturille mukaanlukien kaverin c202... palikoitten kanssa kikkailtu jos ottaa kiinni.
ex w124 200D -87
ex w124 200D -93
ex w202 c36 amg -95
ex w124 300DT -88
ex w140 S350DT -94
ex w210 E300D -96
ex w124 300TDT -92
ex w210 270cdi -99
ex w124 300TDT -92
ex w211 200cdi -03
Jaa tais se kevät tulla sinne Huittisiin kun täällä sataa vettä ja on pirun sumuista Tänää asentelen ledit suulakkeisiin jos vaan on aikaa ja innostusta.
Vähän ot;tä väliin, tuosta "hieman" laitettu C36. http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c-36-amg/5501517
Tuota voisi "ylistää", mutta kiinnostunut ottakoon ilmoituksen kautta yhteyttä myyjään.
Auto ei ole minun vaan kaverin.
Noniin tänään sitten sain asennettua ledit sinne reunimmaisiin ilmasuulakkeisiin ja mun mielestä tuli vähän taas pirteempi kojelauta Ja samalla löysin vänkkärin penkin alta AMG lätkän mikä kuuluisi siihen moottorin päälle niin liimasin sen siihen mun juomatelineen alapuolelle kun siinä oli se tyhjä rako.
Millasia madallusjousia porukalla on näissä ollu käytössä? Olen katellu noita H&R -25mm (tarkoitettu nimenomaa C36:lle). Onko toi -25mm nyt siis Amgin vakiokorkeudesta vai yleisesti w202 korkeudesta? Entä ootteko päivittäny iskareita samalla esim Bilsteinin Sprintteihin. Onko nämä orkkisiskarit valmiiks jo lyhyemmät kuin "tavalliset"?
Vald0 kirjoitti:Millasia madallusjousia porukalla on näissä ollu käytössä? Olen katellu noita H&R -25mm (tarkoitettu nimenomaa C36:lle). Onko toi -25mm nyt siis Amgin vakiokorkeudesta vai yleisesti w202 korkeudesta? Entä ootteko päivittäny iskareita samalla esim Bilsteinin Sprintteihin. Onko nämä orkkisiskarit valmiiks jo lyhyemmät kuin "tavalliset"?
Itsellähän on juurikin nuo H&R -25 jouset ja kasa eri korkusia jousikumia että saa sen näkösen kun haluaa
Ja iskarit on ihan orkkikset, hyvin pärjää.