MIkä avuksi, kun 3->4 vaihteelle vaihtaessa heittää itsestään vapaalle (HUOM! VÄLILLÄ).
Vain 4 ja D-asennossa tekee äskeistä. Kun vaihde kytkeytyy niin se pysyy.
Laatikon öljyt + suodatin vaihdettu.
LJM-200 kirjoitti:MIkä avuksi, kun 3->4 vaihteelle vaihtaessa heittää itsestään vapaalle (HUOM! VÄLILLÄ).
Vain 4 ja D-asennossa tekee äskeistä. Kun vaihde kytkeytyy niin se pysyy.
Laatikon öljyt + suodatin vaihdettu.
Onko siellä tapeeksi öljyä, kun laatikon öljyt on 80 astetta, niin öljyn pinta pitää olla 65,4 milliä
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
LJM-200 kirjoitti:MIkä avuksi, kun 3->4 vaihteelle vaihtaessa heittää itsestään vapaalle (HUOM! VÄLILLÄ).
Vain 4 ja D-asennossa tekee äskeistä. Kun vaihde kytkeytyy niin se pysyy.
Laatikon öljyt + suodatin vaihdettu.
Minkäs jatkona se on ?
Minkä ikäinen auto ?
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
Öljyn vaihdon lisäksi vaihdettu myös sähköpistokkeen läpivienti? Jollei, saattaa olla ohjainboxi jo öljyinen ja voi tehdä ties mitä vaivoja. Homma selviää kun avaat apukuskin puolelta tuulilasin alta sen sähkölaatikon kannen ja irroitat vaihdelaatikon ohjaimen päästä liittimet, jos täysin kuiva ei ongelmaa, mutta jos on öljyinen niin boxi irti ja huolellinen putsaus sekä pistokkeen vaihto!