Hakua käytetty mutta ei nyt sopivaa tietoa löydy tähän hätään.Eli ei saa lynkata koska näitä on käsitelty paljon.
Eli otin vihmeränä lukkopatruunan irti ja tarkoitus oli puhdistaaa ja voidella se no jumiin meni.
No sehän oli orkkis-88 lukko joka tehnyt pari kertaa niin että startti asento jäänyt päälle mutta onneksi kuulo pelasi ja pakitin avaimen takaisin.
Mutta jos vaimo ei huomaakaan tätä niin startti kyllä palaa.
Toisekseen missä kohdin lukkoa on tämä palautus jousi..onko se virtalukon pohjassa vai onko se sittenkin itse patruunassa kun ei tunnu mitään.
Sitten voinko ottaa haitat pois siksi ajaksi kun tilaan uuden lukon että voisi ajella?
Kumpi on parempi investointi ..tarvike vai suoraan pelkästään orkkis?Tarkoitus ei ole sarjoittaa..tämä kaiketi määrää kumpi mutta haluaisin tietää että olisi pitkä ikäinen.
W124 virtalukko kysymys...taas....sori vaan.
W124 virtalukko kysymys...taas....sori vaan.
Viimeksi muokannut atlas, To 27.12.2012 21:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W124 virtalukko kysymys....sori vaan.
No niin tutkittu että ilma patruunaa voi ajella ruuvimeisselillä kunhan saan uuden osan.
Palautus jousi on näköjään virtalukon pohjassa tai paruuna pesän pohjalla.
tosta nyt en tiedä enkä kokeilekaan että meneekö ilman patruunaa ratti lukkoon eli haitat pois vanhasta.
Voisi olla kyllä myös viisaampaa etten aja tai kääntele rattia että saan uuden pesän jonka laitan paikalleen.
Palautus jousi on näköjään virtalukon pohjassa tai paruuna pesän pohjalla.
tosta nyt en tiedä enkä kokeilekaan että meneekö ilman patruunaa ratti lukkoon eli haitat pois vanhasta.
Voisi olla kyllä myös viisaampaa etten aja tai kääntele rattia että saan uuden pesän jonka laitan paikalleen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W124 virtalukko kysymys....sori vaan.
Ajelin varmaan viikon verran W126:tta ruuvarilla, tai minulla oli muistaakseni varttituuman väännin. Eli jos sieltä pohjasta on käännetty "päälle" niin ei pitäs mennä lukkoon.
Kuha et vejä ruuvaria pois ajossa .
Parempi ruuvari kuin käpistelty patruuna mielestäni .
Kuha et vejä ruuvaria pois ajossa .
Parempi ruuvari kuin käpistelty patruuna mielestäni .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: W124 virtalukko kysymys....sori vaan.
Kooällän tarvike pati on ainakin Valeo, eli ihan laatukamaa. 56,60€ Ovh.
Orig. 88,40€
Orig. 88,40€
Re: W124 virtalukko kysymys....sori vaan.
Vaihdoin myös uuden patruunan, kun vanha takerterteli..
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=48-8649
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=48-8649
Re: W124 virtalukko kysymys....sori vaan.
Toi ei ainkaan ole orkki eikä valeo.Ville500 kirjoitti:Vaihdoin myös uuden patruunan, kun vanha takerterteli..
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=48-8649
Minkä laatuinen/ oloinen lukko on?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W124 virtalukko kysymys....sori vaan.
Mun mielestä ihan fiksun olonen.. Vanhaan tenavaan vaihdoin myös joskus samanlaisen, eikä siinä ollut ongelmia.atlas kirjoitti:Toi ei ainkaan ole orkki eikä valeo.Ville500 kirjoitti:Vaihdoin myös uuden patruunan, kun vanha takerterteli..
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=48-8649
Minkä laatuinen/ oloinen lukko on?
Tän nykyisen vaihdosta ei ole kuin viikko..