pelti ei mahdu kiinni edes ilman ilmanputsaria tämän a.o. ryyppytornittoman kaasuttimen kanssa, kyhmy on pakollinen ja näyttää omasta mielestäni paremmalta kuin konepellin läpi törröttävä pyöreä ilmanputsari
sarjat ovat alkupäästään "tehdastekoiset", jostain saastemoottorista peräisin olevat peltiset 4-1 -sarjat joista on tukittu ilmaputkien reiät. Kuskin puolelta pakosarja kiertää etukautta ja apparin puolelta pakoputki kiertää startin päältä, putket yhtyvät kuskin puolella vaihteiston hännän kohdalla x-haaralla yhteen ja siitä kulkevat taakse asti vierekkäin kahtena 2"-putkena. Aivan pakoputkiston hännässä on n. 15cm pitkät omatekele desibelin tappajat.
Pakosarjat ovat yhtäpitkät. Putkisto on muutenkin mitoiltaan varsin onnistunut, pakoputkisto on taka-akselin takapuolelle asti suora vaimentamaton,desibelivaimentajien kanssa tyhjäkäynnillä 73Db, ja polkemalla piikkiarvo 84Db, ilman vaimentajia suorilla putkilla tyhjäkäynti 88Db ja polkemalla piikkiarvo 97Db. Mittaukset tehty 2 metrin päästä pakoputkesta, pakoputken korkeudelta 45-asteen vaihekulmalla jalkakäytävälle päin.
Tuo holley 650db on varsin toimiva tuon koneen kanssa, polttoaineen kulutus pyörii 10-12 litran välillä, kun ajelee sekalaista ajoa käyttäen vain ykkösläppiä, jotka muuten ovat huomattavasti pienemmät kuin holleyn 600 vakuumissa (ykkösen pääsuuttimet ovat myös pienemmät kuin vastaavassa 600vac vakiona)
sitten kun antaa enemmän hokkaria niin poistuu myös kiltisti...
ja säädettävyys mekaanisten kakkosläppien kanssa on parempi
moottorin alakerta on stanukamaa, yläkertaan on kai vähän puututtu moottorin edellisen omistajan toimesta...
tarkoituksena olisi jossain vaiheessa kasata vireämpi kone, kunhan rahatilanne ja aikatauluts antavat myöten...jos vaikka semmoinen että tripillekin uskaltaisi, kun nyt ei kehtaa kun nuo foorumilaiset taitaisivat piestä diisseleineen mennen tullen
