


Auto on vielä maalarilla kun sitä vesihiotaan ja kiilloitetaan mutta pitäisi pikkuhiljaa olla valmis.
Innolla odotan että pääsen kasaamaan

No eiköhän siitäkin joku virhe löydy. Mut ekaa kertaa olen itse tyytyväinen maalaukseen.EeKi kirjoitti:Näin ne kunnon pinnat tehdään eikä maalaamalla, nostan hattua!
Sitähä vois tulla sit pääsiäisenä napisemaan kun oon kaks tuntia ettiny ja löydän roskan maalipinnasta. Eikai
AINA pintoihin jokin"kotka" löytää tiensä. ei niitä kannata murehtii..kokonaisuus on pääasia ja että on itse tyytyväinen.Ville126 kirjoitti:No eiköhän siitäkin joku virhe löydy. Mut ekaa kertaa olen itse tyytyväinen maalaukseen.EeKi kirjoitti:Näin ne kunnon pinnat tehdään eikä maalaamalla, nostan hattua!
Sitähä vois tulla sit pääsiäisenä napisemaan kun oon kaks tuntia ettiny ja löydän roskan maalipinnasta. Eikai
No eipähän tarvii kenenkää uikuttaa että on huonosti maalattuRH kirjoitti:Hei kamoon! Vanhaan lankkuun tuommonen maalipinta. Eihän se ole uutenakaan ollut likimankaan noin hieno
.
kateellinen
http://www.ebay.de/itm/BBS-steering-whe ... 563wt_1397" onclick="window.open(this.href);return false;Ville126 kirjoitti:Erinlaisetmutta hyvällä tavalla
![]()
Ja ratti on BBS. Keskilätkä siihen pitäisi saada !
TODELLA ISO KIITOS !Messerschmitt kirjoitti:http://www.ebay.de/itm/BBS-steering-whe ... 563wt_1397" onclick="window.open(this.href);return false;Ville126 kirjoitti:Erinlaisetmutta hyvällä tavalla
![]()
Ja ratti on BBS. Keskilätkä siihen pitäisi saada !
Ei nyt ihan motonetin vehkeillä tuollaisia tehdä. 1500 tyylii aloitus ja loppuhionnat 3000-4000-6000. Fareclat jätetään pappan kellariin ja näihin on iha omat aineet (siis ihan perus myllytysaineet) ja vehkeet.Nozki kirjoitti:On se vaan hieno.
Ihan mielenkiinnosta piti kysäistä - miten toi vesihionnalla aloitettava kiillotusprosessi käytännössä menee?
Siis aloitetaanko esim. 1000 -paperilla, sitten 2000:lla, lopuksi Farecla G3 ja sitten vahaa, vai millainen systeemi?