Takaisin bensaan

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
jylppy
Mersumies
Mersumies
Viestit: 565
Liittynyt: Ma 30.10.2006 08:26
Paikkakunta: Suomi

Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja jylppy »

Saattais olla siirtyminen takaisin bensiini mersuun ja tossa olis ehkä yksi 240 koneinen väyrynen vaihtoehtona, mutta ko. malli olisi sitten taas ihan uusi mersu tuttavuus, joten mitä mielipiteitä ja kokemuksia olisi porukalla tarjota? Mitä kannattaa katsoa, jos lähtee vaihtamaan?

Mikäs muuten olisi mielestänne järkevä bensamersu? Ei ihan viitsisi jotain 1,8 c-mallia ottaa, kun se on koettu ja joku vähän ripeämpi laitos se tarttis olla koska hyppy tosta 270cdi:stä voi olla liian hirveä takaisin 1,8L, mutta ei se tarttis sitten ihan hervottomasti sitä bensaa viedä... Ehdotuksia? Melkein kaikki mallit kyllä käy, et kaikkea voi ehdotella. Tulipas vähän sekavaa tekstiä.... :D
Nyk: Japanilainen vispilä

ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja atlas »

180 kompressori? mutta m111 koneella.
Ei se kyllä välttämättä ole bensapihi mutta liikkuu kyllä ripeästi ja on vääntöä.
Eikun liikkeisiin koe ajamaan kaikkia mieleisiäsi malleja.
Tolllaset kutoset on vaan kuminauhoja.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
kilander
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1046
Liittynyt: Ma 21.02.2005 13:18
Paikkakunta: itäsuomi

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja kilander »

Joku kompura voisi olla hyvä vaihtoehto.Ite ajellu pääasiassa dieseleillä vuoden 1993 jälkeen,niin ihmekyllä jaksanut ajella tänävuonna yli 30 000 km. 200 kompressorilla.
Jotenkin sillä pysyy muun liikenteen vauhdissa mukana ja keskimääräinen kulutus n.7,8l./100 km.
CLS 320 cdi-07
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
Avatar
JarkkoN
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4163
Liittynyt: Pe 01.09.2006 14:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja JarkkoN »

Iso nelonen automaatilla ja alle 200 tkm ajettuna, esim. tämmöinen E220 1994 165 tkm:

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/5180732" onclick="window.open(this.href);return false;

Kuva
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja atlas »

Siisti on muuten auto.
Noi vuosimallit vaan on ruosteherkkiä mutta kun pitää hyvin ja massaa niin kyllähän tolla ilman isompia remontteja pärjää.
Tuo hinta kyllä monen pistää empimään.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
JarkkoN
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4163
Liittynyt: Pe 01.09.2006 14:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja JarkkoN »

Niin, kaikkea voi toivoa muttei saada. Ennen 6/1993 tehdyt Mersut ovat parhaita.
Esim. Japanista voi tuurilla saada ruosteettomia ja vähän ajettuja 1990-luvun Mersuja.

Tässä hiukan juttua 124:n loistosta ja kuinka laatu menetettiin:
http://www.jacmusic.com/html/contact/W124/W124.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
jylppy
Mersumies
Mersumies
Viestit: 565
Liittynyt: Ma 30.10.2006 08:26
Paikkakunta: Suomi

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja jylppy »

Tainnut suomen valtion Diesel-kusetus olla loppunut jo hetki sitten, kun kohtuu hintaiset ja kohtuu tehoiset bensa-mersut on melko vähissä ja dieseleitä on kaupan noin miljoona :D Nykyää ku tollasella dieselillä (vero yli 700€ vuodessa) pitää vissiin ajaa jo joku 30tkm et pääsis edes "omilleen". Vaikka sama kai se olis jos suomessa olis esim. 2 miljoonaa rollaattoria, niin kyllä kai siihenkin joku koiravero lätkästäis :D "Ilmaiseksi" ei täällä liikuta, prkl!
Nyk: Japanilainen vispilä

ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
tj86430
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5419
Liittynyt: Ma 20.09.2010 13:10
Paikkakunta: Luxemburg

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja tj86430 »

jylppy kirjoitti:Nykyää ku tollasella dieselillä (vero yli 700€ vuodessa) pitää vissiin ajaa jo joku 30tkm et pääsis edes "omilleen".
Tuoltahan sitä voi laskeskella: http://www.autoliitto.fi/tietopankki/au ... l_laskuri/" onclick="window.open(this.href);return false;

Aika harvassa kai käyttövoimavero on yli 700,-, kokonaismassan pitää olla >=3400kg (kokonaisvero voi kyllä olla, omassa perusveroa 256 EUR ja käyttövoimaveroa 522 EUR).
s213 220d -17

Villa Pikkujalo
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja Sergey »

kyl se väyrysen luokassa jää dieselvero tosissaan siihe 500 euroon. 220cdi vs 240 bensa niin ei tarvi montaa tuhatta ajaa niin tulee jo dieselillä halvemmaksi, omasta muistaakseni laskin että nettopuolelle menee n 8000km jälkeen ja mun auito on siis farkku väyrynen 220cdi ja vertailin sitä aikoinaan 240 malliin.

tuo 240 on kyllä kauhea. Itte en dikkaa dieseleistä mutta tuo kutonen on kamalampi, se o niiku erittäin huono suorituskyvyltään. Jossaki C-korissa iso kutonen on jees ja ryyppää aikalailla. mutta kompura se on ainoa mainio moottori jos ei C sarjan AMG lueta mukaan :P se on vielä maltillisella ajotavalla suht pihi.

oli mikä malli tahansa, niin 7-15000km jälkeen tulee diesel halvemmaksi.

Sitäpaitti jos laittaa vähä ripeämpää ohjelmaa noihin CDI koneisiin niin siinä jää 240 jalkoihin kirkkaasti. Samat hevoset mutta tupla newtonit jo 220 mallista, isommista ny puhumattakaan.

JEAH! 10000:s viesti tuli
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
The Thing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 414
Liittynyt: To 01.03.2012 23:34

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja The Thing »

Juu, ei se käyttövoimavero 700 euroa vuodessa ole. Ite olen käytännössä nyt huomannut että menee rahallisestikin vähemmän rahaa polttoaineeseen per viikko. Käyttövoimaveron kun lisää säästön päälle niin tällä hetkellä aika plusmiinus nolla mennään edelliseen bensavehkeeseen verrattuna, mutta minusta vain etenkin W124(ja W123) koppasen oikea kone on diesel.

Kesälomamatkat autolla sitten tekee sen(esim. ainakin viime kesänä ) että säästöä vähän syntyy, mutta mun elämä nyt ei ole muutenkaan mistään muutamista euroista kiinni, vaan pääasia on käyttövarmuudessa.
jylppy
Mersumies
Mersumies
Viestit: 565
Liittynyt: Ma 30.10.2006 08:26
Paikkakunta: Suomi

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja jylppy »

No ei mua ole kiinnostanu, mistä ne verot koostuu, mutta loppusumma on hiukan yli 700/vuosi. Ihan hirveesti joka tapauksessa. Ja ei viimeksi ainakaan ollu pumpulla ero E95/diesel kuin enää... oliko edes kymmentä senttiä... Ja tuntuu koko ajan pienenevän ero.
Nyk: Japanilainen vispilä

ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja Sergey »

tuo mainitsemani 8000km on tämän kesän hinnoilla. Se ei todellakaa ole lähelläkään 30tkm, vaan realistisin lukema löytynee lähempää 10tkm kuin 20tkm.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Ylermiviiru
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 14
Liittynyt: Ke 24.10.2012 18:05

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja Ylermiviiru »

The Thing kirjoitti:Juu, ei se käyttövoimavero 700 euroa vuodessa ole. Ite olen käytännössä nyt huomannut että menee rahallisestikin vähemmän rahaa polttoaineeseen per viikko. Käyttövoimaveron kun lisää säästön päälle niin tällä hetkellä aika plusmiinus nolla mennään edelliseen bensavehkeeseen verrattuna, mutta minusta vain etenkin W124(ja W123) koppasen oikea kone on diesel.

Kesälomamatkat autolla sitten tekee sen(esim. ainakin viime kesänä ) että säästöä vähän syntyy, mutta mun elämä nyt ei ole muutenkaan mistään muutamista euroista kiinni, vaan pääasia on käyttövarmuudessa.
2013 vuonna 2000 mallisen 220cdi väyrysen käyttövoimaverot 728€/v.

http://www.trafi.fi/tieliikenne/verotus ... rolaskurit" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut Ylermiviiru, To 01.11.2012 05:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja Sergey »

mistä repäsit 728€? tuolla linkittämälläsi laskurilla käyttövoimavero on 461.73€/v ja perusvero on 268.28€/v. Nämä taas tekee yhteensä 730€. 2001 väyrysessä on perusvero on halvempi.
Viimeksi muokannut Sergey, To 01.11.2012 05:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Ylermiviiru
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 14
Liittynyt: Ke 24.10.2012 18:05

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja Ylermiviiru »

Sergey kirjoitti:mistä repäsit 728€? tuolla linkittämälläsi laskurilla käyttövoimavero on 461.73€/v ja perusvero on 268.28€/v. Nämä taas tekee yhteensä 730€. 2001 väyrysessä on perusvero 50e halvempi kuin vanhemmissa eli yhteensä 680€.
Lisäsin TEEN ettei tarvitse nusnus ,a
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja Sergey »

tee onkin aika hyvää tähän aikaan päivästä.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Ylermiviiru
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 14
Liittynyt: Ke 24.10.2012 18:05

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja Ylermiviiru »

Sergey kirjoitti:tee onkin aika hyvää tähän aikaan päivästä.

:D
The Thing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 414
Liittynyt: To 01.03.2012 23:34

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja The Thing »

Ylermiviiru kirjoitti:
The Thing kirjoitti:Juu, ei se käyttövoimavero 700 euroa vuodessa ole. Ite olen käytännössä nyt huomannut että menee rahallisestikin vähemmän rahaa polttoaineeseen per viikko. Käyttövoimaveron kun lisää säästön päälle niin tällä hetkellä aika plusmiinus nolla mennään edelliseen bensavehkeeseen verrattuna, mutta minusta vain etenkin W124(ja W123) koppasen oikea kone on diesel.

Kesälomamatkat autolla sitten tekee sen(esim. ainakin viime kesänä ) että säästöä vähän syntyy, mutta mun elämä nyt ei ole muutenkaan mistään muutamista euroista kiinni, vaan pääasia on käyttövarmuudessa.
2013 vuonna 2000 mallisen 220cdi väyrysen käyttövoimaverot 728€/v.

http://www.trafi.fi/tieliikenne/verotus ... rolaskurit" onclick="window.open(this.href);return false;

LAskin itsekin ja käyttövoimavero ei ole ilmottamasi summa. Eli ero bensamersuun ei ole tuo, vaan päälle 400eur, kuten itsellänikin W124 koppasessa ja se tulee ns säästettyä jo ajossa.
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja atlas »

Muutenkin huomioikaan että vähennättä dieselverosta bensan käyttömaksut kun on niitä siinäkin ja dieselverossa taas on käyttövoima ja käyttömaksut samassa nipussa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
tj86430
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5419
Liittynyt: Ma 20.09.2010 13:10
Paikkakunta: Luxemburg

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja tj86430 »

atlas kirjoitti:Muutenkin huomioikaan että vähennättä dieselverosta bensan käyttömaksut kun on niitä siinäkin ja dieselverossa taas on käyttövoima ja käyttömaksut samassa nipussa.
Vaikea sanoa mistä kukakin puhuu, kun kaikilla tuntuu olevan ihan omat termit asioille, mutta eikös juuri tuosta huomautettu pariin, kolmeen kertaan.

Kaikista autoista maksetaan vuosittain ajoneuvovero. Se koostuu perusverosta ja käyttövoimaverosta. Käyttövoimaveroa ei tarvitse maksaa bensiinikäyttöisestä autosta.
s213 220d -17

Villa Pikkujalo
jylppy
Mersumies
Mersumies
Viestit: 565
Liittynyt: Ma 30.10.2006 08:26
Paikkakunta: Suomi

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja jylppy »

Tuli tossa taas ajettua yli 1000km reissu tolla 283tkm (mittari sanoo, tiedä sit onko oikeasti kun on saksan auto) ajetulla -00 E270CDI:llä ja kyllä siinä on kyyti niin mahtavaa ja kun tekniikka on todella hyvässä kunnossa, niin kyllä sitä pitää yrittää pitää siitä kiinni. Ellei rahapula pääse aivan kauheeksi, että joutuu yrittää halvempaan vaihtamaan :(
Nyk: Japanilainen vispilä

ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
muub
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 71
Liittynyt: Ma 02.07.2012 13:08

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja muub »

JarkkoN kirjoitti:Iso nelonen automaatilla ja alle 200 tkm ajettuna, esim. tämmöinen E220 1994 165 tkm:

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/5180732" onclick="window.open(this.href);return false;

[ http://image.nettiauto.com/extra/carimg/5180701_5180800/mercedes-benz-e-5180732_b_f9bb14769cd4089e.jpg ]
Tallinnassa myytävä 18v vanha vähän ajettu Saksasta tuotu mersu tuolla tyypillisellä "ollut vanhuksen omistuksessa"-tarinalla ei kyllä oikein luottamusta herätä :)
jylppy
Mersumies
Mersumies
Viestit: 565
Liittynyt: Ma 30.10.2006 08:26
Paikkakunta: Suomi

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja jylppy »

Nyt olis vähän kiikarissa tollanen 240 koneinen väyrynen. Tuleekos siinä äitiä ikävä, jos tollaseen vaihtaa? Siinähän kun lähtee väännöstä melkein puolet pois tähän cdi:hin verrattuna...
Nyk: Japanilainen vispilä

ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
Avatar
Mariini
Mersumies
Mersumies
Viestit: 771
Liittynyt: Pe 09.07.2004 19:54
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja Mariini »

Juo bensaa, ei liiku. Kyllä vaatii sen 320...
Tiedät paikan, kokeile
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Noilla 240 ja 320 bensakoneisilla mersuilla ajetaan vuosittain aika vähän Saksassa ? Tälläisen päältelmään ainakin tulee jos katsoo ed.autojen tarjontaa mobilesta.
Olisko liian janoinen tarkan euron ihmisille ?
Minusta mersulta puuttuu , harmi kyllä , bensaturbo versiot mallistosta ja on vain kompressoriversiot.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
jylppy
Mersumies
Mersumies
Viestit: 565
Liittynyt: Ma 30.10.2006 08:26
Paikkakunta: Suomi

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja jylppy »

sportsman kirjoitti:Noilla 240 ja 320 bensakoneisilla mersuilla ajetaan vuosittain aika vähän Saksassa ? Tälläisen päältelmään ainakin tulee jos katsoo ed.autojen tarjontaa mobilesta.
Olisko liian janoinen tarkan euron ihmisille ?
Minusta mersulta puuttuu , harmi kyllä , bensaturbo versiot mallistosta ja on vain kompressoriversiot.
Eiköhän se johdu ihan puhtaasti siitä, että saksassa ei ole mitään helvetin typeriä dieselveroja, niin kai ne siellä sitten ajelee huomattavasti tehokkaammilla ja vähemmän kuluttavilla dieseleillä.

Ehkä sitä vois vielä miettiä ja katsoa, jos joku suostuis vaihtamaan kompura-koneelliseen. Tai et sais ton dieselin myytyä. Kilometrit menny niin vähiin, ettei ole mitään järkeä maksaa tota 600€ dieselveroa. Varsinkin kun pumpulla rupee ero olemaan niin mitätön.
Nyk: Japanilainen vispilä

ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

jylppy kirjoitti:
sportsman kirjoitti:Noilla 240 ja 320 bensakoneisilla mersuilla ajetaan vuosittain aika vähän Saksassa ? Tälläisen päältelmään ainakin tulee jos katsoo ed.autojen tarjontaa mobilesta.
Olisko liian janoinen tarkan euron ihmisille ?
Minusta mersulta puuttuu , harmi kyllä , bensaturbo versiot mallistosta ja on vain kompressoriversiot.
Eiköhän se johdu ihan puhtaasti siitä, että saksassa ei ole mitään helvetin typeriä dieselveroja, niin kai ne siellä sitten ajelee huomattavasti tehokkaammilla ja vähemmän kuluttavilla dieseleillä.

Ehkä sitä vois vielä miettiä ja katsoa, jos joku suostuis vaihtamaan kompura-koneelliseen. Tai et sais ton dieselin myytyä. Kilometrit menny niin vähiin, ettei ole mitään järkeä maksaa tota 600€ dieselveroa. Varsinkin kun pumpulla rupee ero olemaan niin mitätön.

Ei sillä "pumpulla erolla" olekaan mitään väliä...vaan käyntien määrällä :D

.
Opel, "weird lieben autos"....
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Nyt näyttää olevan se tilanne jo , että dieseli maksaa centin enemmän kuin bensa . Mikähän mahtaa olla tilanne kun extra talvilaatu diesel tulee myyntiin ?
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

sportsman kirjoitti:Nyt näyttää olevan se tilanne jo , että dieseli maksaa centin enemmän kuin bensa . Mikähän mahtaa olla tilanne kun extra talvilaatu diesel tulee myyntiin ?
Meillä oli tsadissa ainakin perjantai aamuulla kun lähdin karkuun sieltä hintaeroa 10centtiä......
ja edelleen kyllähän se on tankillakäyntimääristä kiinni vs ajomäärä.

.
Opel, "weird lieben autos"....
Avatar
JarkkoN
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4163
Liittynyt: Pe 01.09.2006 14:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Takaisin bensaan

Viesti Kirjoittaja JarkkoN »

jylppy kirjoitti:Saattais olla siirtyminen takaisin bensiini mersuun ja tossa olis ehkä yksi 240 koneinen väyrynen vaihtoehtona, mutta ko. malli olisi sitten taas ihan uusi mersu tuttavuus, joten mitä mielipiteitä ja kokemuksia olisi porukalla tarjota? Mitä kannattaa katsoa, jos lähtee vaihtamaan?

Mikäs muuten olisi mielestänne järkevä bensamersu? Ei ihan viitsisi jotain 1,8 c-mallia ottaa, kun se on koettu ja joku vähän ripeämpi laitos se tarttis olla koska hyppy tosta 270cdi:stä voi olla liian hirveä takaisin 1,8L, mutta ei se tarttis sitten ihan hervottomasti sitä bensaa viedä... Ehdotuksia? Melkein kaikki mallit kyllä käy, et kaikkea voi ehdotella. Tulipas vähän sekavaa tekstiä.... :D
Kävisikö tämä:

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/230/5033180" onclick="window.open(this.href);return false;

Kuva

epk: tuo kannattaa poistaa ja säilöä, mun ex. Hullun ruosteeton kori, pikku fiksillä saisi uutta vastaavan !
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Vastaa Viestiin