tony kirjoitti:Laition väärään linkin. Ne mitä tarkoitin oli juuri 2003-06 vm tarkoitettuja, koska omanikin on -03 johon etsin, ja ne istuivat sumarin paikalle, yritän etsiä uudelleen...
Ei perkele löydy enää... Kumma ettei tohon malliin löydy suoraan sumarin paikalle olevaa DLR:ää, kun melkein kaikkin muihin löytyy, no jos joku bongaa, niin infoa otetaan vastaan mielihyvin.
Crea kirjoitti:Tämä aihe kiinnostaa myös itseä. Valmiina ois päivävalosarja mut en oo saanu vielä aikasta ruveta sitä istuttaan tohon keulaan. Sumareiden tilalle ne itselläkin tarkoitus upottaa.
Nuo olen jo nähnyt ja foorumilla paskois koettu ja noi ei tule sumuvalon paikalle. Enkä orkkis xenoja vaihtais halogeeneihin, kun ei meinaa xenoneilkaan nähdä, on vaan huonot noi S211 xenonvalot.
Nuo olen jo nähnyt ja foorumilla paskois koettu ja noi ei tule sumuvalon paikalle. Enkä orkkis xenoja vaihtais halogeeneihin, kun ei meinaa xenoneilkaan nähdä, on vaan huonot noi S211 xenonvalot.
Juu, eipäs nuo xenonit mitkään hyvät ole -> Koivunen Oy myy Philips +50% xenon polttimoita -> paranee ainakin vähäsen valoteho.
Omassa on tommoset -> Philips D2S Xenon X-treme Vision 50%
Juu, eipäs nuo xenonit mitkään hyvät ole -> Koivunen Oy myy Philips +50% xenon polttimoita -> paranee ainakin vähäsen valoteho.
Omassa on tommoset -> Philips D2S Xenon X-treme Vision 50%
Oliko näillä philipsin polttimoilla ero verrattuna normi xenon polttimoihin? Omassa autossa olis xenon polttimoiden vaihto eessä ku alko meneen toinen poltin hieman violetin väriseksi. Tää oli niillä polttimoilla neljäs talvi.
S211 E320 CDI V6 7G - facelift
Star C3, hommattu ny opetellaan käyttöä