mulla on taas ollu ihan eri käsitys tuosta pikkuakun toiminnasta.oon luullu että se on olemassa vain nuiden sähköjarrujen takia.ite nimittäin kävin kysymässä juurikin tuosta asiasta mersuhuollosta ja ne vastasi noin. elikkä vain varsinainen akku osallistuu webaston toimintaan. mulla kun vikana on ollu että kun laittaa webaston päälle, se käy esim 10-15 min enimmillään ja kun menee ja avaa ovet tai viimestään ku käynnistää, auto ilmoittaa että "mukavuuslaitteet suljetaan".
akku on uusi, viime keväänä vaihettu agm-akku.vanhalla akulla tuota ongelmaa oli, samoin ku kokeiltiin tavallista 100 Ah:n akkua. sitte agm-akun vaihdon jälkeen ongelma hävisi. ja ilmestyi nyt syksyllä uudestaan, vaik ei ees oo ollu pakkasta vielä.en jaksais oikein uskoa että akku on jo sökö. ajoakin tulee reilu tunti joka päivä, ja ihan maantiellä, puolen tunnin pätkissä tosin .
DBFI kirjoitti:211:ssä ajonaikaisen lisälämmittimen viran hoitaa sähkölämmitin lämmityslaitteen kennon yhteydessä, webasto ei (onneksi) lähde päälle automaattisesti joka kerta kun kaupungilla vaihtaa parkkiruutua.
Huono pikkuakku voi myös estää webaston käynnistymisen tai jättää käynnin lyhyeksi.