Laiteteenpa parit kuvat autosta näin alkuun...




Ei tarvitse olla, koska on maksettu normaali autovero.tomant kirjoitti:Riittääkö tuossa sisäkorkeus (190 cm?) sellaisenaan matkailuautoksi, vai pitääkö tehdä jotain kikkailuja?
tomant
Näin tämänki auton kohdalla.pt kirjoitti: Riittääkö tuossa sisäkorkeus (190 cm?) sellaisenaan matkailuautoksi, vai pitääkö tehdä jotain kikkailuja?
tomant
Ei tarvitse olla, koska on maksettu normaali autovero.
Jotain tämän suuntaista tässä itekki oon suunnitellu.pt kirjoitti:Oman parkkeerasin myös nosturille, eli sisustan purku ja putsailut/maalailut, äänieristystä huolella lisää, pientä hifistelyä ja pienehköä perushuoltoa. Siintä se mopo sitten taas karkaa..
Laittaa sinne peltiin vain. Ruostuu noista saumoista ja listojen alta, joten noihin nyt pääsee käsiksi kyllä tuon jälkeenkin.joikke kirjoitti:Itekki oon ajatellu tuota äänieristystä parannella. Miettinykki että miten se kannattais toteuttaa. On tuo mullaki palijo melusampi sisälle mitä tuo Farkkumese. No, on se onneksi VW Caddyä hiljaisempi.Oiskohan mitään hyötyä, jos tuota äänieristemattoa laittelis ovipahvien sisäpuolelle, siis ovipahveihin kiinni? Ajattelin vaan, ku tuota saa ainaki kuulopuheitten perusteella olla muutaman vuojen välein putsailemassa ruosteista, niin jos ei laittais pelteihin kiinni, ni ei tarvi repiä aina kallista äänieristemattoa roskiin.
Nojoo, koitetaan tehä tämä ruostekorjausrojekti hyvin, nii kestää isältä pojalle.
Minä katoin, että missähän mää sut oon nähäny, ku kävin sitä peiliä hakemassa.multiviri kirjoitti:Taisit hakea minulta peilin tuohon 124:eenJust hoksasin että taisimpas mää kaverin kans käydä yhden pumpunkin hakemassa sinulta tuossa aiemmin syksyllä, pohdit minkälaista kakkoskulkinetta ostat ja näemmä kohtuumukavan valinnan oot tehny
![]()
Ei ne pultattuna oo, ku semmosilla pikakiinnityksillä nuihin reikiin lattiassa. Etummaisia pankkejä voi asetella muutamaan eri kohtaan, mutta taemmat penkit menee vain yksiin reikiin. Kääntelymahdollisuushan nuissa on kaikissa neljässä, eli naamat menosuuntaan tai johonki muuhalle. Erilaisethan nuo näyttää sulla olevan. Nämä vitothan onki semmosia, että ei kovin montaa samallaista oo. Kävin yheltä kaverilta osteleen ahtoletkua tuossa taannoin, nii sillä oli kaks 110d vitoa siellä ja molemmissa erilainen ahtoletku ja vielä tuossa omassani erilainen.pt kirjoitti:Onko nuo penkit ihan paikalleen pultattuja kaikki?
Juu, hokasin tuossa yks päivä, ku surffailin. Vai että hidasta...pt kirjoitti: Tuolta voi seurata totuttua hidasta valmistumista oman osalta. Toiselta sivulta alkaa viton kuvia tulla tämän kertaisesta.
Tässä ne suojaus rahat on ilmeisesti käytetty vetokoukun, lohkolämppärin+sisähaaran ja vahavistimen subwuufferille asennukseen jotka on teetetty liikkeessä sillon ku tämä on suomeen tuotu.pt kirjoitti:Onneksi tuo oma on suojattu suomeen tullessaan, niin pienellä rapsuttelulla ja maalauksella selviää pohjasta.
Koitetaan tuolla reseptillä lähteä liikenteeseen.pt kirjoitti:Happomaali, epoksi, kitti, epoksi koko oveen, hiomaväri, pintaväri.
Jotaki semmosta lueskellu jostain, että jos vaikka tapettiliisteriin sekottaa tuota sitruunahappoa ja ne mömmöt levittää vaikka nyt tuohon pohjaan, ni vois onnistua, mutta kauhee homma sitte jynssätä niitä pois, ku ne on työnsä teheneet. Joten motonettiin siis. Paitti vois tuota sitruunahappoaki käydä hakemassa, ni vois sitte nuo alustan irto-osat upotella siihen. No katotaan miten intua riittää.veskola kirjoitti:Sitruunahapolla ei oikein tee mitään tuolla auton alla, se toimii vain irto-osille altaassa. Fosforihappo, mieluiten se seos mitä saa motonetista, se toimii auton allakin pensselin kanssa. Hyvät suojaukset sitten hapottajalle...
Kuinka pahaa sitten aaltoilu on liukuovessa, mutta taitaa tupata aina aaltoilemaan näissä. Kuinka sitten osuu silmään on eriasia.joikke kirjoitti:Elikkä olisko se parempi huuhtasta tuo annitroli pois, vai antaa kuivahtaa peltiin ja sitte happomaalit päälle? Pesu onnistuu ainaki niin kauan, ku nää kelis suosii. Ensteks ajatteli kyllä keskittyä nuihin oviin ja muihin irtoaviin peltiosiin, ennenku alan pohjaa laittaan.
Koittanu ettiskellä kuskin ovia tuohon, mutta eipä ne tuon kummempia oo, mitä tuolla on tarjolla käytettyjen osien osastoilla, eli tämän oven kans on vain elettävä. Voi se olla että kahtelen kuitenki jonku toisen oven, vaikka ruosteisen, ku tuossa on pikku ruttu ikkunan alapuolella. Samoten liukuovessa on pientä aaltoilua. Kait se kuitenki pitää enste kokeilla saisko niitä oiottua.