Kiitos, väri on 963U INDIUM GRAY METALLIC FINISHtony kirjoitti:Hienolta näyttää ja ennenkaikkea hieno väri, värikoodi ?
Jos hinta on kovin alhainen työmäärään nähden, niin toivottavasti laatu ei ole huonoa.tony kirjoitti:Ei ole A, intoa B, paikkaa D, taitoa. Sain jo tarjouksen Espoosta S211 (musta) myllytys, kovavahaus, ja w169 (hopea) kovavahaus yhteishinta 200€
Mikäs C kategoria on?tony kirjoitti:Ei ole A, intoa B, paikkaa D, taitoa. Sain jo tarjouksen Espoosta S211 (musta) myllytys, kovavahaus, ja w169 (hopea) kovavahaus yhteishinta 200€
Samaa mieltä. 200€:lla en odottaisi ammattilaisella ihmeitä. Luultavasti 200€:lla saa pesun + perusvahauksen joka peittää naarmut pariksi kuukaudeksi. Jos hyvän haluaa niin naarmut on myllytettävä ensin pois ja sitten kestävää vahaa pintaan. Jos mulla olisi tilat* niin tekisin harrastelijana pesun + myllytyksen + vahauksen 200-300€:lla. Aika-arvio 4-6h, nopeammin ei saa oikeesti hyvää. Perusvahaus + pesu maksaisi mulla teetettynä noin 100€, aika-arvio 2-3h.Capri89 kirjoitti:Itse autofiksauksen harrastajana voin sanoa, että 200€ kunnollisesta auton myllytyksestä yrityksen tekemänä kuulostaa mahdottomalta yhtälöltä.
Työn jälki ja totuus maalipinnan oikeasta kunnosta näkee parhaiten liuotin pesun jälkeen vaikka LED lampulla tai kirkkaassa auringon valossa. Voi hymy hyytyä.
Myllytin juuri oman S211:en ja aikaa ilman pesuja meni 7 tuntia. Mersun lakkapinta on niin kova, että ensin pinta pitää ajella karvalaikalla naarmut pois ja sen jälkeen hienommalla tahnalla hologrammit pois ja saada pinta virheettömäksi. Uskallan väittää, että parhaan tuloksen saatte kun otatte yhteyksiä alan harrastajiin.
Harrastelija saattaa tehdä tuolla 200€:lla 10-15 tuntia töitä ja uskallan väitää, että työn jälki on jotain ihan muuta!
Kannattaa käydä vilkaisemassa vaikka alan harrastajien foorumilla, niin aukeaa homma todella paljon vaikka ei haluaisikaan alkaa itse myllyttämään.
http://www.pesukinnas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Komppaan näitä. Vaikka alan firmoissa asialla ovat ammattilaiset ja sitä kautta työ hoituu yleensä nopeammin, on heillä myös kulurakenne huomattavasti raskaampi. Noilla töillä kun täytyy hoidella kaikki yrityksen kulut ja vielä olisi suotavaa saada sen jälkeen palkkaakin. Eli alle 50 €/h (Alv 0%) ei juuri tällaisia töitä kannata tehdä. Tästä saadaan työajaksi tuolle 200 €:lle vajaa 3,5 h. Siinä ajassa ei vielä ihmeitä tehdä kahdelle autolle. Jonkinverran asiaan tietysti vaikuttaa, jos siitä kuitista ei ole kummallekaan osapuolelle juurikaan väliksi, silloin voi työaikaa tietysti käyttää pari tuntia enemmän.OskuV kirjoitti:Samaa mieltä. 200€:lla en odottaisi ammattilaisella ihmeitä. Luultavasti 200€:lla saa pesun + perusvahauksen joka peittää naarmut pariksi kuukaudeksi. Jos hyvän haluaa niin naarmut on myllytettävä ensin pois ja sitten kestävää vahaa pintaan. Jos mulla olisi tilat* niin tekisin harrastelijana pesun + myllytyksen + vahauksen 200-300€:lla. Aika-arvio 4-6h, nopeammin ei saa oikeesti hyvää. Perusvahaus + pesu maksaisi mulla teetettynä noin 100€, aika-arvio 2-3h.Capri89 kirjoitti:Itse autofiksauksen harrastajana voin sanoa, että 200€ kunnollisesta auton myllytyksestä yrityksen tekemänä kuulostaa mahdottomalta yhtälöltä.
Työn jälki ja totuus maalipinnan oikeasta kunnosta näkee parhaiten liuotin pesun jälkeen vaikka LED lampulla tai kirkkaassa auringon valossa. Voi hymy hyytyä.
Myllytin juuri oman S211:en ja aikaa ilman pesuja meni 7 tuntia. Mersun lakkapinta on niin kova, että ensin pinta pitää ajella karvalaikalla naarmut pois ja sen jälkeen hienommalla tahnalla hologrammit pois ja saada pinta virheettömäksi. Uskallan väittää, että parhaan tuloksen saatte kun otatte yhteyksiä alan harrastajiin.
Harrastelija saattaa tehdä tuolla 200€:lla 10-15 tuntia töitä ja uskallan väitää, että työn jälki on jotain ihan muuta!
Kannattaa käydä vilkaisemassa vaikka alan harrastajien foorumilla, niin aukeaa homma todella paljon vaikka ei haluaisikaan alkaa itse myllyttämään.
http://www.pesukinnas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
*neuvottelut erään yrityksen kanssa kesken, kannattaa kysellä myöhemmin jos innostuit
Ei pahalla, mutta olisi kiva nähdä auto liuotin pesun jälkeen. Hologrammit saa helposti piiloon värivahalla tai glazella, jotka lähtevät kaivoon ensimmäisen liuotin pesun jälkeen. Mielestäni 200e pesu + kiillotus + vahaus riittää pika fixiin (liikkeessä), ei kunnolla tehtyyn työhön.tony kirjoitti:Auto valmis, ja todella tyytyväinen työhön,ei haloja tai pyörteitä ja tarkistus ihan auringonvalossa.