jep,sama peli. tiivisteet on niin riekaleina että ne on pakko ostos.
onko antaa jotain käyttö vinkkejä automallille?
eikös tässä ole ruiskupumpusssa öljysäiliö? mitä öljyä?
Niitä tiivisteitä saa raumalta sellainen firma kuin Oitracon. Siltä äijältä löytyy
mersun tiivisteitä suoraa hyllystä.Ostin omaani joskus 2 vuotta sitten.kohtuu hintaiset mielestäni! Löytyy myös ikkunatiivisteitä.Multa löytyy jotai uusia peltiosia w115:een esim helmat taakse+oikea ym.ym.
soita jos tarviit ja se oitracon löytyy kyl netistä
tyko 0505116351
Daaz kirjoitti:
Mitähän mallia ne Timo L:n tiivisteet olivat, taisivat olla laadultaan varoittavia esimerkkejä.
Kieltämättä. Laitoin tiivisteet (4) kiinni tammikuussa, ja nyt kaikki ovat enemmän tai vähemmän ala-arvoisessa kunnossa. Takaovien tiivisteistä tiivisteen "harja" on murtunut, ja niissä on kauttaaltaan halkeamia. Merkki oli turkkilainen Benpart, ja täältä foorumilta ne ostin hintaan 100 € sarja. Alkuperäislaatuinen tiiviste maksaa Venetmäellä 42 €/kpl. Kuukauden sisään lähtee tilaus sinne. Tulipahan kalliit tiivisteet.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
santtu kirjoitti:
tyko k: minkäs laatuset oli sun tiivisteet?
Laatu oli hyvä ei kuitenkaan erinomainen muutta ihan käypänen??
tilasin samalla uudet ikkuna tiivisteet silloin ja niiden sopivuus ja laatu oli erinomainen??
ett zilleen...
Jos ruiskupumpun päässä on punainen korkki, ota korkki pois ja kaada moottoriöljyä täyteen ja laita sitten korkki kiinni.[/quote]
Ei varmaankaan kannata tehdä näin, vaan kaada syöttöpumppuun öljyä sen verran, että ylivuotoputkesta, joka on moottorin lohkon ja syöttöpumpun välissä alkaa tulemaan öljyä. Ei siis minun mielestä ainakaan kannata kaataa korkkiin asti, kun ylivuotoputkesta tulee sitten suurin osa kaatamastasi öljystä heti ulos.
huh! ensin ihmettelin kuinka v**un paljon tänne menee öljyä, vähän myöhemmin siivosin isoa öljylammikkoa pihalta
kuinka usein öljyä joutuu lisäämään pumppuun?
Viimeksi muokannut santtu, Ke 14.07.2004 09:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jyry kirjoitti:Jos ruiskupumpun päässä on punainen korkki, ota korkki pois ja kaada moottoriöljyä täyteen ja laita sitten korkki kiinni.
Ei varmaankaan kannata tehdä näin, vaan kaada syöttöpumppuun öljyä sen verran, että ylivuotoputkesta, joka on moottorin lohkon ja syöttöpumpun välissä alkaa tulemaan öljyä. Ei siis minun mielestä ainakaan kannata kaataa korkkiin asti, kun ylivuotoputkesta tulee sitten suurin osa kaatamastasi öljystä heti ulos.
Tulinpa antaneeksi liian karkean ohjeen. Tuon täyteen kaadon voi suorittaa öljyn vaihtamiseksi eli siinä samalla tulvii mahdollisesti pohjalla oleva pumpusta päin tullut diesel pois ja tuore öljy vaihtuu tilalle.
Jyry kirjoitti:Jos ruiskupumpun päässä on punainen korkki, ota korkki pois ja kaada moottoriöljyä täyteen ja laita sitten korkki kiinni.
Ei varmaankaan kannata tehdä näin, vaan kaada syöttöpumppuun öljyä sen verran, että ylivuotoputkesta, joka on moottorin lohkon ja syöttöpumpun välissä alkaa tulemaan öljyä. Ei siis minun mielestä ainakaan kannata kaataa korkkiin asti, kun ylivuotoputkesta tulee sitten suurin osa kaatamastasi öljystä heti ulos.
Tulinpa antaneeksi liian karkean ohjeen. Tuon täyteen kaadon voi suorittaa öljyn vaihtamiseksi eli siinä samalla tulvii mahdollisesti pohjalla oleva pumpusta päin tullut diesel pois ja tuore öljy vaihtuu tilalle.
Missä päi tää punanen korkki on. Ja jos sitä ei oo niin mites sinne lisätään, vai tarviiko ollenkaan.
Siinä niin ruiskutuspumpun päällä. Näkyy kyllä selkeästi, ei ole ihan pieni. Jos sitä ei ole, kyse on uudemman mallin pumpusta (ja koneesta) joka jakaa samat öljyt moottorin kanssa. Tällöin ei luonnollisestikaan tarvitse tehdä mitään.