
Tähän mennessä on saatu taka-akselin etukiinnikkeet ja sen ympärystä hitsailtua, kuin myös muita ruostevaurioita, puslia akseliin vaiheltu yms.
Tarkoituksena ois saaha mahollisimman äkkiä turbot kiinni ku alkaa autokortti painamaan päälle.
Nyt sitten niitä kysymyksiä:
Auto käy kylmänä huonosti(heiluu kuin hullun m**kku mielettömän v**ussa) ja savuttaa lämpimänäkin sinistä joka haisee palamattomalle dieselille, suutin/suuttimet tuntuu/kuulostaa supsuttavan ilmeisesti kärjenvaihdolla voisi selvitä? Voisiko pimeät hehkut aiheuttaa lisäongelmia?
Entäpä kardaanin värivaimenninkumi voiko sen jättää surutta pois, rikki on sekin..? Lähinnä opiskelijabudjetin takia..
Lisää kysymyksiä sekä kuvia ja tarinointia luvassa sitä mukaan kun ahtimet alkaa muodostumaan konepellin alle
